@Fenayi ik wilde als kind altijd graag een picknicktafel thuis andere kinderen hadden er thuis zo een en dan lekker buiten eten of als gezin in de avond daar gezellig spelletjes op doen. Wij hadden wel een tuin die groot genoeg was maar men vond zo’n picknicktafel te robuust. Dus #goals.
Ja ik ben wel benieuwd dus als je wilt, graag! Misschien ga ik dat boek ook wel kopen
Interessant inderdaad! Thanks voor het delen.
Ik moet soms echt lachen om de meest stomme dingen. Dat ik een zoeksysteem gebruik om bepaalde wetenschappelijke boeken te vinden over een bepaalde aandoening en daar tussen staat een boek over gedichten staat vermeld.
Ik ben bezig om een weekendje weg te organiseren voor een paar vriendinnen. Weet iemand of Mechelen een leuke stad is? We willen een AirBnB huren en chillen en gewoon lekker een hapje kunnen eten/terrasje pakken/wandelen.
Ik wilde graag een ikea gustav klimt. Er werd er 1 bij mij in de buurt aangeboden op marktplaats. Vraagprijs 9,00 dus ik bied 10.
Stuurt diegene me een fuck you vine vanochtend?? Echt wth. Omdat ik meer bood dan de vraagprijs en dat is 99,9% een scam vertelde ze. Maar ze wilde me toch een kans geven dus ik mocht hem op komen halen. Dus ik vraag hoelaat, en toen zei ze toch maar niet want ze had toch met mensen gepraat en die hadden haar geadviseerd het niet te doen.
Wat een gekkies
Heb al 3 van de 5 jaar dat ik hier werk een vast contract. vandaag mijn 1e sollicitatie de deur uit gestuurd en ik vind het eng haha.
WTF. Denken dat het scam is terwijl je een normaal bericht stuurt. Was ze bang dat je niet Karl bent maar Nigeriaanse prins die dat schilderij wilde kopen met Western Union.
Ja echt geen idee bied 1 euro meer. En had net 10 cent meer geboden met het account van mijn moeder maar daar stuurde ze ook dat ze niet met me in zee wilde gaan omdat ik te hoog geboden had
Wat een raar gedrag zeg. Zullen wij hier nu allemaal voor je gaan bieden?
Heb zojuist een boek gekocht voor in het vliegtuig. Maar de verkoopster was zo enthousiast over het boek en de schrijver dat ik hem nu al wil lezen.
(Geen interessant goed boek hoor haha. Gewoon iets over een styliste die het maakt in hollywood ofzo lof dat soort boeken haha)
Ik word zo gek van mezelf dat ik steeds in allemaal random topics denk dat ik in het wwjek topic zit… ik plaatste dit net in het ov topic
Oja dan is het minder handig. Ik zie het hierboven, vet leuk!
Raar gedrag maar waarom bied je meer dan de vraagprijs?
Ik kan echt alleen maar aan seks denken, dus appte dat naar een vriendin.
Appte ze terug dat ze in een vergadering zat met haar telefoon op tafel en dat mijn berichtje toen ineens op het scherm verscheen
Meestal moet je meer dan de vraagprijs bieden. En het was 9 euro dus ik bood 10. Leek me ook makkelijker met betalen als ik het op zou halen
Heb zojuist een paar rode vlekken weg gefotosoept alsof t niks is.
Wij gaan een weekend naar Antwerpen. Weet iemand of er met Pasen nog iets bijzonders is daar?
Zo wortelkanaalbehandeling nr 2 ook overleeft. Duurde wel tering lang 1.5 uur. Verdoving is nog niet eens uitgewerkt en nu al last ervan. Er was 1 kanaal ? Die super veel pijn deed, trok helemaal naar mn oog. Had eerst niet in de gaten dat het kwam o.dat hij bezig was. Ook fijn kan wel 2 a 3 maanden gevoelig blijven/pijn doen.
Ik: bestelt een dunne luchtige croptop
Zalando: Misschien wil zij er ook nog een lelijke overbodige kledinghanger bij. Laten we het dan versturen in een onhandig grote doos. Lekker milieuvriendelijk.
Ben ik nou blind of is het niet mogelijk om online met een cadeaukaart te betalen bij Douglas?