Wat naar dat hij zich zo voelt en voor jou natuurlijk ook dat je er dan onzeker van wordt. Maar het is helemaal niet gek dat het je veel doet als iemand die zo dichtbij je staat zich zo voelt. Misschien kan je met hem bedenken hoe je hem kan helpen weer energie en motivatie te krijgen voor dingen? Misschien zit hij ook wel even een soort sleur, maar dat betekent natuurlijk niet dat jij en jullie relatie niet meer leuk of uitdagend is. Jouw steun zal hem vast helpen en wie weet wat voor goeds jullie er allebei uit kunnen halen als jullie gaan kijken naar hoe hij/jullie dit kunnen aanpakken.
<3
Ik krijg een herhaal brief voor inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen. Zo raar nooit een eerste brief gehad. En volgens internet loopt dit via de werkgever…
Knuffel en sterkte 
Mijn vriend moet voor werk onverwacht vanavond even wat droppen in België, en hij wil nog snel langs de supermarkt daar. Wat moet hij echt voor mij meenemen? Ik hou van chips.
De Croky pickles zijn ook heel lekker!
Awh wat kut! Nee je kan niet iets doen waardoor je het meteen terug krijgt. Een Ideal betaling is een gegarandeerde betaling dus dat is vrijwel direct overgemaakt. Weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar je zou aangifte kunnen doen. Heb je het iban nummer van de persoon zelf? De politie gaat dan naar de bank van de mogelijk oplichter om een onderzoek te starten. Meestal zie je heel duidelijk gedrag op de rekening van een oplichter. Dan is er een mogelijkheid dat je het bedrag terug krijgt.
Jaaa dit koop ik altijd in Frankrijk. FAVO
Ik moest vandaag de huisarts terugbellen vppr de uitslag van mijn bloedonderzoek. Bel ik eerst in mijn ochtendpauze, hebben zij ook pauze. Poging 2 in de lunchpauze, zelfde probleem. Half 4, hebben zij intern overleg en krijg ik niemand te pakken. Laatste poging om half 5, lijkt het alsof ik word weggedrukt… tot 4 keer toe… heel raar.
Maar ja, nu weet ik dus nog niks🤨
Ik heb ze ook wel eens bij de Xenos gekocht, maar dat is echt een voorraadje in het jaar ofzo dat ze daar hebben.
Oh en kreeg vandaag ook nog bericht van mn psycholoog (of ja de secretaresse) dat ze mn afspraak (intake waar ik vorige week voor niks stond, omdat zij mij niet hadden afgebeld…) pas over een maand kan 
dus een maand na de oorspronkelijke intake, waar zij een fout hebben gemaakt…
Heb nu echt de neiging om te zeggen, nou laat dan maar hoor. Dan maar niet, dan hoeft t niet meer…
En ja, ik weet dat zij ook maar mensen zijn en dit niet expres doen.
Verder had ik wel een fijne werkdag, dat dan wel weer. 
Jep. Dan bel ik morgenochtend gelijk om 8 uur maar, weet dat ze t dan druk hebben, maar ja heb vandaag mn best gedaan.
Ik moet over een uur werken, maar ik lig zo chill op de bank onder een dekentje. 
Ik heb net gereageerd op een woning en ik was de zevende van veertien reacties, hoe kunnen er zo weinig reacties zijn?!
Ik vind het verdacht 
Jep, ja ik weet het. Ik ga het ook wel gewoon doen, maar kut is het wel.
Wat vervelend zeg! Ik heb een aantal jaren in eenzelfde situatie gezeten en als de nood echt hoog is: geef dat echt aan. Wellicht kunnen ze prioriteit aan je geven of je inplannen wanneer er een andere afspraak wegens ziekte van een patiënt vervalt, zodat er een gaatje voor je vrij komt. Sterkte!
Thanks! Ja ze hebben wel gezegd dat ik altijd kan bellen of er nog iets uitgevallen is (bellen jullie mij dan, denk ik dan). En ik heb hun mailadres, dus dat hou ik wel mee in de gaten
Zijn hier meer mensen die last lijken te hebben van chronisch vermoeid zijn? Ik slaap elke nacht wel 8 uur (soms meer), maar heb toch bijna nooit een uitgerust gevoel als ik opsta. Dit resulteert er dan weer in dat ik midden op de dag weer mijn bed in ga omdat ik te moe ben om iets anders te doen. Ik vind het echt super frustrerend, ik moet overdag nu bijvoorbeeld mijn scriptie schrijven maar krijg mezelf niet naar de bieb gesleept of als ik daar ben wil ik na een uur alweer naar mijn bed. Misschien dat het ook wat dieper mentaal zit dan alleen maar even vermoeid zijn. Wat zouden jullie aanraden hiermee te doen? Ik wil namelijk niet dat het mijn leven nog langer zo beïnvloedt.
Ik ben al urenlang bezig met het voorbereiden van mootcourt voor het van strafrecht, maar ik kom er gewoon niet uit. Op de een of andere manier lopen mijn hersenen vast bij het omzetten van informatie die ik heb naar argumenten. Is er iemand hier die iets met rechten/strafrecht doet en mij zou willen helpen hierbij? Desnoods tegen een kleine vergoeding?