Pfff… Dilemma. Mijn schoonvader (woont in Nieuw Zeeland) mailt me dat hij graag mijn vriend wilt verrassen voor zijn verjaardag door opeens op de stoep te staan. En of we dan zin hebben om uit eten te gaan. Alleen hebben ze echt een ingewikkelde relatie en heb dus ook mijn twijfels of mijn vriend dit wel leuk vind? Naja… De intenties van die beste man zijn natuurlijk wel erg goed. Het lijkt me het beste om hem zijn verrassingsact uit te laten voeren toch?
Ja, er is in zijn jeugd veel voorgevallen en hij is niet altijd een goede vader geweest. Ik ga er denk ik nog even een nachtje over slapen. Kan altijd nog zeggen dat we al plannen hebben en op een ander moment met hem uiteten gaan.
Dat is toch juist fijn dat je nu een nieuwe tandarts krijgt! Zeg gewoon dat je vorig jaar voor het laatst bent geweest
mijn hamster stinkt zo erg dat ik op de bank zit en zn kooi verderop in de kamer staat en ik hem gewoon ruik. Ik heb geen idee wat ik er aan moet doen hij krijgt elke week een schone kooi. Mijn vorige hamster stonk nooit, ook niet als ik hem soms langer in de kooi liet. Ook stinkt mijn hele hand als ik hem eruit heb gehad. Dit is een mannetje en de vorige een vrouwtje, volgens mij maakt dat een verschil daarin. Iemand tips of ervaring?
Ik heb dit in die periode van scriptie ook wel gehad. Deed ook vaak dutjes enzo.
Sinds ik werk en vast ritme heb, heb ik er veel minder last van.
Ieeks krijg hier de kriebels van
Was het de veenmol?
Een schildwants!
Heeft je was buiten gehangen? Ik heb dat dan wel eens
Ja tijdje terug dezelfde ervaring gehad als jij. Voelde opeens iets op mn borstkast en dacht dat het de munt van mijn ketting was, dus ik voelde en ging er een beetje aan friemelen en toen rook ik die geur
en deed ik het licht aan lag dat ding in mijn bed te spartelen
Ik lees dus berichten over interview wat Jamie Faber heeft gegeven over mishandeling door haar nu ex Dean Saunders. Hij kan niet zelf reageren want hij zit vast, dus zijn advocaat reageert. Maar ik checkte zijn Insta en daar post hij allemaal berichten. Hoe dan?
Ik vind t kut dat ajax voorstaat
Haha ik heb een vriendin die getrouwd is en als zij het heeft over haar man denk ik altijd, doe eens normaal. Maar het is nu eenmaal haar man, dus het slaat nergens op. Maar we zijn nog zo jong
Hij heeft weekendverlof met een enkelband, las ik bij de Linda
Waarschijnlijk zit hij in de ZBBI (zeer beperkt beveiligde inrichting). Daar zitten gedetineerden die aan het einde van hun straf zitten, overdag werken en in het weekend verlof hebben om zo beter te kunnen reintegreren. Die hebben gewoon een telefoon, ook wanneer ze op hun cel zijn.
ik vind die Dean echt zo’n engerd
Vind het hartstikke leuk voor ze dat Ajax gewonnen heeft maar ik kan vanuit mn bed nu dus ook Hazes mee gaan zingen
En ze steken nu vuurwerk af. Top. Ik woon niet eens in Amsterdam.
Ik heb heel stiekem wel weer beetje zin in kerst/periode voor kerst.
Waar werk je? Weet dat je iets met dieren hebt gestudeerd/en doet, maar ben benieuwd wat precies dan met apen!
Ik mis Linus op het forum, of zit zij hier onder een andere naam?