Wat je even kwijt wilt #19

Ze is er nog maar op een andere naam!

1 like

Ik was de afgelopen weken zo in de stress omdat ik een andere kamer moest zoeken. Ik heb vandaag goed nieuws gekregen en blijf voorlopig nog even in mijn huidige kamer en er is zo’n last van m’n schouders afgevallen. Wat enorm fijn.

15 likes

Ja hier ook net vuurwerk en ik woon ook niet in Amsterdam. Heel leuk allemaal maar vind het wel een beetje overdreven. Maarja, ik heb ook niks met voetbal dus zal het niet snappen.

En @ParisDarling hier ben ik maar ik ben de afgelopen maand heel weinig online geweest. Ik ben veel bezig met andere leuke dingen :smiley: wat lief dat jullie aan me denken en wat toevallig dat ik net nu kijk

6 likes

Wel eens in mijn kaken, maar niet in mijn nek.

1 like

@Krabsalade @Trenchcoat hebben jullie de film ā€˜the perfect date’ al gezien? Daar speelt onze favo boy in :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik vind het eng dat de dokter het eng vindt.

33 likes

Heb ik ook heel vaak gehad! Zijn verschillende "verklaringen’ voor als je googlet.

Mijn waterbed is lek. Echt fack deze :sob::sob:

Wauw ben niet gewend om wakker te worden met 0 berichten in wjekw. Goedemorgen allemaal! Fijne dag vandaag, succes met werken, school of stage. Of geniet van je vrije dag!

25 likes

Ik doe op dit moment onderzoek naar microbiota (darmbacteriƫn) van lemuren in dierentuinen. Op dit moment nog de samples aan het verzamelen dus de hele dag omringd door ringstaartmakis die graag hun geur tegen je afzetten. :weary:

18 likes

Ben zo moeeeee. Ik ben meestal voor de wekker al wakker maar nu werd ik wakker van m’n alarm. Die had ik blijkbaar uitgedrukt en vervolgens heb ik zeker 5 min als een kip zonder kop voor me uit gestaard totdat ik besefte wat ik aan het doen was. Exact niks dus. Heel vaag.

1 like

Ik voel me vandaag niet fit. Verkouden, keelpijn en oren zitten dicht.
Hoop maar dat het door de hooikoorts komt.
En ik had ook nog eens diarree.

1 like

Ik ga dit weekend lekker weg met mn vriend en ben echt als een blij kind de nachten aan t tellen. Kunnen zo goed wat quality time uit de vertrouwde omgeving gebruiken.

5 likes

Hij pakt mijn meest gebruikte locaties wel. Maar als ik probeer een ander station of bushalte in te vullen zegt hij ā€˜geen resultaten’.

1 like

Werkt bij mij ook niet nee, heb Google maps en dan ov daarvan net gebruikt

1 like

Jep same here! Zowel via app als website geprobeerd

1 like

Nou dan moeten we maar met de bus naar het buitenland.

Je kan geloof ik op de ns app ook bus haltes en andere locaties opzoeken.

5 likes

De NS app is veel handiger.

Oh, maar die klopt dus blijkbaar niet altijd volgens @Booklover. Heb er zelf nooit problemen mee.

2 likes

Ik gebruik voor bussen altijd de app ov info. Die houdt bij waar de bus is, en wanneer bij welke halte. Misschien een tip nu 92 het niet doet

1 like