Ondanks de geur en de ontlasting, klinkt dit echt heerlijk!
Ik wil een maiswafel met kaas. Ik heb de wafel maar geen kaas. Tripje naar de winkel dus.
Mijn ervaring was altijd dat ik met de NS app vaak meer wist dan de conducteurs zelf.
(maar dat was wel op de rampzalige ââ"âhslâ"""-lijn)
Haha ja precies. Hele groepen mensen om die conducteurs heen die niets wisten. En met die app wist ik vaak al genoeg
Om de een of andere reden werkt die 9292 app echt zelden bij mij.
Mechelen is een super leuke kleine stad. Enorm opgewaardeerd de laatste jaren!
Je mag mij pmâen
Ja!!! Eindelijk iemand die dit herkent! Ik heb het ook als ik men mond heel ver open spreidt dat het dan naast men keel in kramp schiet, ook altijd langs rechts!
Gisteren deed een Ziggo chat medewerker kut tegen me en vandaag doet de onderhoudsmonteur van de ketel kut tegen me en ik heb een stomme mail van mân ex en waarom doet iedereen kut tegen me
Tijd om kut terug te doen
Dit ik kan dan ook niet slikken en dan moet eerst iets weer goed âschietenâ voordat het weer kan. Heb ik heel vaak.
O shit, vanavond heb ik blijkbaar niet mijn normale sportlerares maar een man. Ben daar niet zo goed in
De vorige x toen iedereen het over stijve nekken had kreeg ik het later ook. Nu lees ik dingen over kramp bij het gapen en nu durf ik niet meer te gapen.
https://bestdoctors.com/netherlands/mentalegezondheidsnavigator_interpolis/
Denken jullie dat dit betrouwbaar is? Ik had wat impulsief mijn gegevens ingevuld en werd 10 minuten daarna gebeld door een nummer uit SpanjeâŠ
Ik ga morgen op vakantie en ik kijk echt uit naar de Mac die ik op Schiphol ga halen (om 8 uur 's ochtends)
Ik vind het er vaag uit zien. Ik heb nog nooit gehoord dat IPO in zee is met zoiets, maar je weet het nooit.
Dit zegt internet. Dus wel legit? Maar soort van experimenteel.
Serie kijken/boek lezen/podcast luisteren? Even in een âandere wereldâ zitten helpt voor mij altijd wel goed
Altijd als ik een ânieuwâ liedje heb gevonden luister ik die zo vaak op repeat, dat ik er na een week helemaal gek van word.
Red light green light
Nou echt he. Nu heeft die monteur ook nog op mân wc gescheten, remsporen achtergelaten EN zân handen niet gewassen
Het plan is dat ik 19 mei de halve marathon ga hardlopen in Leiden, maar ik stel het inschrijven al maanden uit. Zo bang dat ik een blessure ga oplopen⊠Ik voel niets en ben getraind genoeg, maar toch blijft de schrik er Beter schrijf ik me maar in dit weekend, geen weg terug dan
Kun je niet wat aantekeningen of boeken laten liggen?