Wat je even kwijt wilt #19

Ah komt goed joh, je kan dit! Je bent tobvit :grin:

1 like

Volgens mij heb ik een 10 gehaald voor verpleegkundig rekenen :hot_face:

75 likes

Is er iets ergers dan op je vrije dag (ik ben vrij tot 29 april jippie) geappt worden door een collega ā€˜ik moet je lastigvallen van de teamleider’ :mad: Gelukkig was het een onschuldige vraag maar ik dacht al dat ik wat fout had gedaan. :roll_eyes:

:astonished::astonished::astonished:

1 like

Maar waarom neemt de teamleider dan niet zelf contact met je op?

Mn buurvrouwtje stond net aan de deur, maar ik heb echt geen zin nu in koffie te drinken. Ze kwam wat brengen en stond echt in de hal van; ik blijf ff lekker gezellig hier.
Heb der afgepoeierd, guilty as hell :roll_eyes:

1 like

Voel me nu kei schuldig, ze heeft al bijna geen vriendinnen…
maar er zit niet zoveel in dus dan zit ik hier op de bank een gesprek gaande te houden terwijl ik 100.000 dingen weet die ik liever gedaan had…

Maar nu stel ik me voor dat zij zich rot voelt en eenzaam thuis zit,
Fijn om zo gevoelig te zijn :sleepy:

Ik heb een tentamen gehaald wat ik niet gemaakt heb?Āæ

46 likes

Ga het maar wel even aangeven voordat ik in de problemen kom

1 like

Geen idee, hij kan me makkelijk appen ofzo :woman_shrugging:

Maar komt er na deze dan niet gewoon een nieuwe reiger op bezoek? Dan blijft hij toch bezig?

Muziek op standje burenruzie en lekker meedansen!
Buren doen gezellig mee met hun eigen muziek :joy:

1 like

Er staat een hele crew in de speeltuin voor mijn huis om opnames te maken ergens voor. Wil bijna een rondje rond de speeltuin lopen om erachter te komen waarvoor.

1 like

Ik zou lekker binnen blijven, straks kom je op beeld :hushed:

1 like

Er kwam een monteur om mijn watermeter te vervangen maar altijd bij zulke routineklusjes blijven die monteurs altijd zo lang hangen omdat ik blijkbaar de enige in de straat ben die nederlands spreekt en die ze koffie aanbiedt.

Hallo ik hoef niet te weten hoe de watermeter er uit zag bij de buren 3 deuren verderop :sweat_smile: Heb hem toch net subtiel doch dringend de deur uit weten te werken :muscle:

3 likes

Is het liedje van @monkeyslut al geraden?!

17 likes

Ben me nu ook aan het verschuilen, maar ben aan de andere kant wel benieuwd waarom ze zo’n lelijke speeltuin hebben uitgekozen.

Ik heb zo enorm mijn dag niet.

Natuurlijk is het rot, maar jij hebt andere dingen te doen/geen zin, daar hoef je je niet schuldig om te voelen, het is niet jouw verantwoordelijkheid.

Ik wil eigenlijk professionele hulp zoeken voor mijn klachten (concentratieproblemen, slecht omgaan met stress, faalangst) maar ik vind het zo lastig om de stap te zetten, ik durf er eigenlijk ook niet zo goed over te praten met anderen want naar mijn gevoel stel ik me heel erg aan terwijl ik bij anderen nooit vind dat ze zich aanstellen als het om mentale klachten gaat?? Pff waarom ben ik zo