Niets zeggen! Ik heb ooit een keer een tentamen gehad waarbij de leraar mij mailde dat ik een 3,4 had, en dat íe het zo jammer voor me vond en blabla. En op mijn cijferlijst stond uiteindelijk een 8,4. Niks van gezegd en nooit meer iets over gehoord haha!
Lol ik heb dit ook een keer gehad met Amerikaanse toeristen, toen was ik bij een studentenprotest en ovnden ze me een “whining milennial” omdat ik het over de kosten van onderwijs had, want de kosten hier waren niks vergeleken met de 30.000 dollar per jaar in Amerika!!!1!!
Waarschijnlijk is jou vroeger verteld dat je je niet aan moet stellen/ door moet gaan.
Heb je een strenge kant die zegt dat je niet zo moet zeuren.
Dit komt vaak door invloed uit je jeugd.
Als je merkt dat je een “:strenge” stem hebt waardoor je vaak niet doet wat je wilt dan is het zeker raadzaam om hiervoor naar een psych te gaan.
ik had gisteren mijn laatste praktijktoets OOIT gehad maar m’n docent zei ‘je hebt het gehaald maar zal niet zo’n hoog cijfer worden,’ dus ik baalde daar best van want weg gemiddelde maar ik heb gewoon een 8 (ja ik ben er blij mee maar ik baal echt van m’n docent haha, want ik vroeg me de hele tijd al af wat ik dan zoveel fout had gedaan want dat viel best mee volgens mij).
Volgens mij komt het vooral door mezelf want mijn ouders en omgeving zijn altijd heel ondersteunend geweest maar ik ben denk ik gewoon iets te streng voor mezelf. Ik heb vaak ook van ‘als andere mensen het kunnen, moet ik het ook op hetzelfde tempo/even goed etc kunnen’ terwijl dat helemaal niet hoeft en ik mezelf gewoon niet zo moet vergelijken met anderen.
Ik vind het gewoon zo lastig om te erkennen dat ik het niet zelf op kan lossen en hulp nodig heb, terwijl ik daar bij fysieke klachten niet echt last van heb
Ik ga komend schooljaar ergens anders werken en moet dat zometeen per mail vertellen aan de rest van mijn collega’s. Vind het best wel spannend omdat ze het niet zullen verwachten…
Love thuiswerken. Kan makkelijk om 7.30 beginnen, krijg meer gedaan want geen afleiding van collega’s, en heb dus ook tijd om even een cake in elkaar te flansen.
De cake in kwestie staat nu in de oven.
Had er ook niks van gezegd als ik wel gegaan was en m’n cijfer hoger zou zijn genoteerd dan had gemoeten - maar ben uberhaupt niet gegaan. Dus mocht ik mijn diploma een keer aanvragen en ze doen een controle dan kan het zijn dat ik een probleem heb.
Ben daarnaast ook gewoon te pussy hoor haha.
Werk ook thuis vandaag (aka bij m’n ouwelui) en heb net ook restjes als lunch gehad. LEVEN DIT
Het is ineens zo druk op t werk…
Dat is ook heel lastig. Wat dat betreft ligt er op hulp bij psyche, totaal onnodig, echt nog een taboe. Maar het kan je zeker wel verder helpen en hoeft ook niet altijd een ellendig lang traject te zijn. Soms is een buitenstaander nodig om zaken in perspectief te zetten zodat je leert dat je ook anders kan kijken en denken. Niks geks aan, maar juist menselijk om af en toe even verstrikt te raken in je eigen denkpatronen.
Als ik naast jullie zou wonen zou ik daar echt de politie voor bellen denk ik
Update: het is voor een reclame. Ik zag de speeltuin al helemaal een grote rol spelen in een tiener serie
Oke verstuurd. Nu de rest van de week niet meer in m’n mailbox kijken. Ik ben echt zo’n vreselijke conflictvermijder.
Ik kan niet wachten tot ik straks thuis ben en mijn haar omhoog kan doen. Het is echt een beetje vettig en slap, maar in een staart is het nog erger dan los. En ik heb ook 2 bruine vlekjes op mijn kin, omdat ik gister de magic drops van collistar heb gebruikt door mijn dagcreme maar blijkbaar niet goed heb uitgesmeerd😔
Ik wil een parfum voor mijn vriend kopen, maar ik was net in de Douglas, nou echt geeen idee. Hebben jullie tips voor lekkere? Ik hou zelf wel van die echt ‘mannelijke’ geuren, rook ook een paar hele zoete en dat vond ik toch wat ‘vrouwelijk’.
Is er hier toevallig iemand die tijdens paaspop een slaapplekje vrij heeft voor mij in de buurt van Schijndel?
Weet niet wat je budget is, maar:
Hermes - Terre d’Hermes
Dior - Sauvage
Victor & Rolf - Spice bomb
Dior - Dior Homme Intense
YSL - Y
Ik heb eindelijk een manier gevonden om mezelf te filmen als ik hoopdance en ik ben zoveel vooruit gegaan in een uurtje! Kon ineens zien waar m’n slordigheden zitten en op welke momenten ik meer op m’n postuur moet letten. Heb ook meerdere nieuwe trucjes geleerd net, ben nu best moe maar tegelijkertijd heb ik er zoveel energie van gekregen
@Indolence @RupiKaur Bedankt! Van die Hermes en Victor & Rolf heb ik een foto gemaakt in de Douglas omdat ik die lekker vond, dus die ga ik dan nog even een keer dubbel checken.