Wat je even kwijt wilt #19

Ik zal je een pm sturen.

1 like

Ik was er onmiddellijk terug aan begonnen ja :smile: uw bericht was mijn ‘schop-onder-mijn-kont’. Zit nu weer even neer, genieten hoe proper alles is. Ik heb nog een beetje werk maar morgen komt er weer een dag, op zich ben ik best tevreden van vandaag.

Hoe is het bij jou gegaan?

1 like

Haha, goedzo! Bij mij was het niet zo goed gegaan, maar heb onverwachts langer de tijd ervoor, dus dat scheelt een beetje. Maar ik ga dadelijk vroeg eten en dan daarna nog even 2 uurtjes mijn best doen.

1 like

Go go go :four_leaf_clover:

Ik vind dat je juist over je eigen misĂšre grapjes moet kunnen en mogen maken. Lijkt mij een gezonder coping mechanisme dan jezelf alleen maar zielig vinden. Ik zou als ik jou was in eerste instantie ook wel even gepikeerd zijn geweest, maar het daarna gewoon grappig vinden dat ik er intrapte.

1 like

Ah dat vind ik echt heel sneu! Hopelijk vliegen de drie maanden voorbij en misschien kun je haarpillen slikken (geen idee of het werkt hoor). En misschien je kapsel opleuken met sjaaltjes of clipjes oid? Ik hoop dat je je snel minder verdrietig voelt!

En heel goed dat deze situatie je aan het nadenken zet + fijn dat je dit kan bespreken. Al is het natuurlijk vervelend dat er eerst zo iets moet gebeuren :frowning:

Ik vind het ook wel een beetje te heftig voor een 1 april grap eerlijk gezegd

1 like

Die vriendin heet @Zaadjes toch niet laten geloven dat ze een ivf-traject in gaan terwijl dat niet zo is? Ze gaan dat daadwerkelijk doen, de 1 aprilgrap was alleen dat het pas over 5 jaar ging beginnen ipv sneller. Of begrijp ik het helemaal verkeerd?

Blijkbaar vond die vriendin het wel grappig, en die gaat het traject in. Zoals ik al zei, ik zou in eerste instantie ook wel even gepikeerd zijn, maar ik vind de reacties hier wel een beetje overtrokken.

Maar dat was dus een grapje? Misschien niet een heel grappig grapje, maar ik zie niet in waarom die vriendin die “grap” niet zelf zou mogen maken over zichzelf? Dan kun je als degene die het appje krijgt denken “ik vond het niet grappig”, en klaar, lijkt me.

6 likes

Heb je dat ook tegen haar gezegd? Hoe het voor jou is? Misschien is ze zich van geen kwaad bewust en ziet zij het echt als een grapje (lijkt me sterk maar toch)

Gefeliciteerd @Blush !!

1 like

Vandaag met mijn kleutertjes natuurlijk ook een 1 april grap uitgehaald. Zelf ben ik er niet zo van maar in het onderwijs kan je er echt niet onderuit.

We hebben een potlodenplant gezaaid door potloden te slijpen boven een emmer met aarde. Ook water eroverheen gegooid, de real deal. Ze gingen er helemaal in mee. Zo mooi die serieuze bekkies bij het slijpen van de potloden :heart_eyes:

& morgen staan er nieuwe potloden in de pot :joy:

105 likes

Net als @anon13937616 tegen mij zei ga ik nu tegen jou zeggen let’s agree to disagree, want ik vind inderdaad wel dat jij die grap zou mogen maken als jij daar behoefte aan zou hebben. Ik ben sowieso degene in het verhaal zonder die specifieke heftige issues, dus ik heb er niks over te zeggen hoe jij/een ander ermee omgaat.

Ik ben van slag nu beautyblogtopic is gesloten. Wat moet ik met mijn tijd :sweat_smile:

4 likes

Jill post weeer die bijna zoen foto met pleun, komt nu als 1 aprilgrap “uit de kast”. Vind het niet echt kunnen eigenlijk? Sowieso kinderachtig om grapjes te maken met homoseksualiteit + dit soort foto’s met 2 mooie meiden en bijna zoenen worden nooit Ă©cht ingezet om awareness rondom lesbisch zijn te creĂ«ren (looking at you ANNA)

Verplaats mijn post maar naar het youtuberstopic als ie weer open is

50 likes

Ugh misplaatst

1 like

Haha love hoe ironisch deze opmerking is op mijn youtuberspost in wjekw en hoe misplaatst haar grap is

31 likes

Heel interessant dit! Bij mijn vorige baan had ik veel te maken met provinciale politiek en er wordt inderdaad zo vaak iets bedacht onder het mom van ‘kijk eens wat leuk’ maar iedereen wist van tevoren al dat het niet zou werken.

Ik ga het nog even afkijken maar herken er wel veel in. Soms zou ik ook liever een meer praktische baan hebben.

1 like

Letterlijk EN figuurlijk :sunglasses:

1 like

Ik snap ook echt niet dat iedereen het zo grappig vindt?? Al die reacties :face_vomiting:

3 likes