Wat je even kwijt wilt #19

Ik ga een dure ring voor mezelf bestellen, maar eigenlijk zonder hele goede reden.
Of nouja, ik zit al een jaar op een goede reden te wachten, maar hij was nu ineens uit de webshop verdwenen. Meteen gemaild en hij kan nog voor me gemaakt worden, dus het is nu of nooit, dus nu!
Maar eigenlijk ben ik heel hard aan mezelf aan het werken en is het best wel een mooi gebaar om mezelf zo’n mooi sieraad cadeau te doen. Voelt alleen heel onwennig.

23 likes

Kan toch gewoon!

2 likes

Knuffel voor jou!

Ja, bloeduitslagen waren allemaal goed. Ze gaan nu mn vitaminewaardes nog nakijken, omdat ik nog steeds moe en benauwd ben. En daarna gaat mn huisarts contact opnemen met de fysio om te kijken of daar een verband zit. Dus maar weer wachten… maar goed

8 likes

Ja kan nu ook niet meer checken of het de mijne was. Want hij s weg :tired_face:

Ja, het is heel lastig en er gaat veel tijd in zitten maar het is wel leuk om te doen! Ik zou ergens een klasje opzoeken en geen thuisstudie doen

1 like

Besef me ineens dat ik al vier jaar ouder ben dan Boudewijn de Groot in Testament.

7 likes

Nou, die collega die me telefonisch probeerde te versieren noemde me vandaag ongemakkelijk en communicatief niet vaardig.

‘Meisjes plagen, kusjes vragen’ heeft sowieso nooit bij me gewerkt.

5 likes

Hongarije? Klinkt raar, maar wel interessant als je de EU erbij betrekt.

1 like

Belize. Ik heb geen reden waarom je daarover moet schrijven.

2 likes

Nog 2 dagen werken en dan 2 weken vakantie :smiley: En nu alvast zomerkleren zoeken die ik morgen aantrek, want warm :D:D

6 likes

Weken lang cravings naar bubble tea. Net gehaald geen flikker aan. Ik ga in New York maar goeie halen.

1 like

Wat is de laatste stand?

Engels, Frans, Deens, Swahili, het kan alles zijn?
Wij vrouwen, ga ik nu even van uit, kunnen het refrein meeblèren
Dansen doen we er ook op

Welke nummers zijn het niet:
Fame
Believe
I wil survive
Alles van Abba
I’m walking on sunshine
Ren ren rensjansee toe toe kontuee
Lady Marmelade

2 likes

Coco Jambo van Mr. President?

Jaaa vakantie :heart_eyes: Waarom moet jij nog 2 dagen? Niet vrij op goede vrijdag?

1 like

Ik ervaar een beetje stress dat het het paasweekend zo mooi weer wordt. Ik heb alleen morgenavond een etentje gepland en zondag brunchplannen maar het voelt alsof ik volop dingen moet gaan doen elke keer als t weer ter sprake komt

1 like

Maar je gaat jezelf toch niet verstoppen omdat ander mensen misschien kunnen denken dat je aan het chillen bent in je huis??? :sweat_smile:

Helemaal prima als je het daarvoor gebruikt hoor! Snap dat je dan het beeldscherm ook kan zien, zolang je maar niet denk dat je je moet verantwoorden naar mensen aan de andere kant van de straat ;)(of aan wie dan ook op de wereld)

Moldavië. Ik keek gisteren toevallig filmpjes over iemand die door de voormalig soviet-landen reist en van al die landen schijnen zij er het slechtst voor te staan en is het land het armst van heel Europa.

1 like

Dit is waarschijnlijk een biecht, maar ik kom er nu door bovenstaande berichten pas achter dat het dus zondag Pasen is. Wij vieren het sinds een paar jaar niet meer gezamenlijk met familie en ja het kan me niks schelen geloof ik anders had ik het wel geweten. Overigens vroeg m’n date of ik geen god en jesus meer wilde gebruiken. Nou eh, prima, wordt wel lastig :joy:.

7 likes

Belgie

6 likes