Dit mag inderdaad niet @pindacheese. Dank voor alertheid u guyz.
Thanks voor je reactie! Ik heb al vier gemiste oproepen van zeš . Dat stoot me meteen wat af.
Haha omg ik fietste net in mn dorp, komt er zoān tokkiewagen voorbij gereden met keiharde boemboemmuziek, hoor ik drie tellen later ineens Billie Eilish. Watsdeze.
Moet je aan de mods vragen of zij t willen verwijderen. Via pb.
Heeft iemand hier geprobeerd om op ālatere leeftijdā (als in, niet met frisse tienerhersentjes) Arabisch te leren? Hoe onmogelijk is dat? Het lijkt me wel tof om te kunnen namelijkā¦
En ik dacht dat ik vandaag al iets WTFs had gezien. Ik zag net 3 hanjongeren bij een brug zitten. Een zat op de leuning te chillen en zat zijn eigen joggingbroek onder de tuffen en die andere reageerden er niet op alsof het doodnormaal is.
Er komt net een klein meisje naar me toe en zegt: mevrouw, wist u dat uw baby weg is.
Ik heb geen baby. Toch.
Heb voor het eerst in een half jaar mijn auto weer eens gewassen. Mijn velgen blijken niet viezig bruin te zijn.
Zelfs op afstand heeft mān moeder een goede invloed op me. Eindelijk mān veel te lang uitgestelde poetsrondje door het huis gegaan want ze komt vanavond langs
Ik ging de huisarts bellen voor iets wat ik eng vind en al 2 weken uitstel en moest ook eerst nog 10 minuten in de wacht, dus had echt trillende zweethandjes maar ik had ZOāN lieve assistente aan de lijn. Wil er nu heenrijden en haar chocola geven en een knuffel.
Sporten, maar ik weet niet of dat de quick fix is die je zoekt.
Spoorloos kijken. Klinkt dom maar ik moet altijd zo huilen van die hereniging met de biologische ouders
Ja eens!
Andere vraag; weet iemand of je als je een bestelling hebt geplaatst bij Zalando je nog producten toe kan voegen of wordt dat dan een hele nieuwe bestelling (sorry als dit niet het goede topic is)
Bij mij werkt het dan altijd om eerst alle fysieke agressie die ik in me heb eruit te gooien, meestal offert mān vriend zān handplamen dan op als āboksbalā, maar ergens anders tegenaan slaan/schoppen helpt ook. Schreeuwen (eventueel in een kussen) vind ik ook fijn dan. En als ik daar dan moe van ben en alle fysieke spanning eruit is kan alle emotionele shit meestal ook āvrijkomenā
Hahaha wtf
Ik vond dit ook vrij bizar, op klaarlichte dag terwijl er mensen lopen en tegen een pand aan terwijl hij maar 50 meter verder hoefde te fietsen voor een grote keuze aan wcās. En deze man leek dus verder niet dronken.
Onbeschofte mannen
Hun cavia was duidelijk doder!
Wat wil je met een president met een dode langharige cavia op zijn hoofd.
Hahahaha jaaa sindsdien vul ik niks meer in