Beide konijnen zijn mega aan het verharen. Dus ik heb alle haren bijeen geraapt, en buiten neer gelegd voor de vogels hun nestje. Zaten er net 2 koolmeesjes in de tuin om die haren mee te nemen. 2 van die mini vogeltjes met een bek vol haren voor hun nestje. Superschattig!
Tip van flopsyunicorn: borstel je beest lekker buiten en laat de haren voor vogels liggen. Kunnen ze een lekker warm nestje maken voor hun kleintjes
Wij hebben uiteindelijk maar via de laptop gekeken, konden niet langer wachten en waren bang voor spoilers
Punt van volwassenheid bereikt waar ik nog lang niet ben!! Sterk haha
Ik heb vorige zomer ook zo’n test gedaan en vind het wel grappig om dan na te denken wat Zweeds is, of Spaans, of Duits bv. Ik bedoel, nu is het afgesproken dat mensen die daar wonen die nationaliteit hebben. Maar heel vroeger zijn er natuurlijk veel migraties en oorlogen en invallen geweest en ik vraag me dan af welke ‘versie’ van een nationaliteit of afkomst ze nemen om te duiden. Ik ben bv 8% Spaans, maar als je heel ver terug gaat is volgens mij de halve wereld een beetje Spaans, net als Brits of dus Scandinavisch. En ik denk dat daar ook de verschillen vandaan komen waar veel mensen kritiek op hebben als ze meerdere van dit soort tests doen bij verschillende aanbieders.
Ik ga vandaag mijn moeder uitstrooien en ik kijk er zo tegenop. Ik ga het gewoon ergens in de natuur doen.
Veel sterkte
sterkte! Mooie dag ervoor
San Marino?
@Fenayi sterkte!
Ik ga volgende week naar Een klein leven van Toneelgroep Amsterdam. Is iemand daarheen geweest? Ik denk dat ik drie pakken zakdoekjes nodig ga hebben, haha.
Net geroosterde kikker erwten gemaakt voor door mn salade voor vanavond. Moet mezelf inhouden om ze niet allemaal gelijk op te vreten.
Heel veel sterkte. Ik weet zeker dat jij op deze stralende dag een mooi stukje natuur daarvoor kan vinden.
Heel veel sterkte! Het is er een mooie dag voor
Veel sterkte!
Ik ben juist superblij dat wij een uniform dragen. Hoef ik iig niet na te denken over wat ik aan moet naar werk. En lekkere grote zakken om al m’n zooi in mee te slepen
Pff ik heb echt moeite om mezelf te concentreren vandaag. Ik wilde net ergens aan beginnen en nu kom ik uiteindelijk uit op een filmpje op linkedin die gaat over hoe Dalí met ai tot leven komt.
omg ik bedenk me net dat na dit weekend alle paaseitjes langzamerhand uit de winkels zullen verdwijnen
Wow ja, snel inslaan!
Ja dat werkt bij mij niet helaas want dan gaat het allemaal diezelfde dag nog op.
Ik was gisteren diep bedroefd dat de pindakaas paaseitjes op waren. Gelukkig vond ik nog 1 zakje ergens achter
Ben een kefir verslaving aan t ontwikkelen
Help ik ben op een secretaresse dag en ik voel me hier zo niet thuis