Wat je even kwijt wilt #19

Ik zou nog een keer bellen, dan heb je denk ik wel kans dat ze echt iets gaan ondernemen behalve alleen aanspreken want dit gaat echt te ver hoor wtf.

1 like

NOOO krijg net een mail van KPN dat ze m’n abonnement veranderen, maar het ergste, dat ook hun zender aanbod verandert.

En 24kitchen gaat eruit??!??!?!? NNOOO

1 like

Is het misschien dat hij al wat gehoord heeft van zijn werkgever en dat hij verhaal komt halen bij je??
Idd melden als hij blijft bellen… Dit gaat veel te ver (ging het al natuurlijk)

De prijs stijgt met wel een hele euro, dus dat maakt me niet eens zoveel uit

maar 24kitchen wel :cry::cry:

2 likes

Volgens mij gaat er in juli van een heel aantal providers altijd de prijs omhoog! Sowieso bij Ziggo en KPN in ieder geval.

Ik heb hier toevallig laatst naar zitten kijken omdat ik me hetzelfde afvroeg. Het mag wel, maar je mag niet zomaar alles zeggen en je kan er wel gedoe mee krijgen:

1 like

https://forum.viva.nl/relaties/vriend-vind-me-niet-meer-leuk/list_messages/441162

zucht. Wat is het viva forum toch naar. Vraag me altijd af wat voor vrouwen daar precies opzitten en hoe ze IRL zijn. :thinking:

Wtffff wat een gare, onvriendelijke reacties allemaal.

1 like

Echt goed dat je nog een keer gebeld hebt, kan me voorstellen dat het moeilijk was! Fijn dat je nu wel serieus genomen werd, snap niet dat die vrouw dat niet deed. Hopelijk komt er een fijne oplossing (en kan je weer lekker bestellen haha)
Iig niet schuldig voelen, mannen mogen weleens leren dat dit niet zomaar kan. Wat is dat met die mannen vandaag? Ook @Banananana, hoop dat je baas goed reageert als je het gaat vertellen!

2 likes

Iedereen die de Rabobank app heeft moet ff inloggen
Zo leuk gedaan :rabbit:

11 likes

Aangeschoten de vakantie in, heerlijk

Ahhw lief

Net gedaan, maar ik zie niks bijzonders??

Mweeehh ik zie die bij mij niet :frowning_face:

Je ziet dit bij de Rabobank app voor de nieuwsgierigen. Heel schattig.

12 likes

@Boommm ik lees je verhaal met open mond. Goed van je dat je twee keer gebeld hebt! Wij hebben hier vaker in huis klachten over de bezorger door de manier waarop hij bezorgt, dus totaal iets anders dan bij jou en na een klacht indienen merkten we al snel verandering. Die mensen krijgen betaald, dan moeten ze hun werk ook goed doen.

2 likes

Mocht mijn ontslagbrief mailen omdat ik niet kan werken. Vond het al best lastig om die brief op te stellen en te mailen, krijg ik net een mailtje terug of ik ajb de bijlage (= de brief) wel kan meesturen. Oeps :redface:

9 likes

Ik kan niet zien of mijn huisarts morgen open is op goede vrijdag. Staan alleen de normale openingstijden. Weet iemand dit? Zijn ze normaal gesproken dicht of open? Haha sorry stomme vraag :sweat_smile:

Goede vrijdag is in principe gewoon een werkdag, dus lijkt me wel?

Oh dan zal het wel gewoon open zijn haha, dankje!

1 like