Wat je even kwijt wilt #19

Die haal ik al elke keer als ik in Amsterdam ben. Ik ken geen schaamte, eet het hele jaar door pepernoten. Nu de paaseieren nog

2 likes

Ik kijk vaak op meukisleuk of er een leuke rommelmarkt oid in de buurt is, en nu zag ik Open Loods bij Mancave Mantique :face_vomiting:

Veel sterkte vandaag!

1 like

Haha ik hoor graag of het gelukt is! Vraag me ook af of zo’n bezorger niet gewoon zegt ā€˜nee hoor, kan niet’ omdat hij daar gewoon geen zin in heeft. Is wel super handig anders, ik wist dat ook niet

Ik ben een vriendin ophalen van Schiphol en heb zo’n ballon gekocht maar nu voel ik me zwaar overdreven? :joy: Ze is wel echt een paar maanden weggeweest en ik zou het zelf vet leuk vinden haha

33 likes

Aah nee is leuk juist!!

1 like

Heb je recht op bijzonder verlof bij een verhuizing? Ik ga dus volgend weekend verhuizen en heb al geprobeerd mijn diensten te ruilen maar niemand kan ruilen en het moet in het weekend ivm hulp van mijn ouders en vriend.

Hangt er vanaf wat er in je COA staat.

Ik had er wel recht op, op 2 dagen zelfs.

1 like

Moet als het goed is in je cao staan. Ik werk in het onderwijs en daar kreeg ik 2 dagen verlof voor m’n verhuizing.

1 like

ja had even gekeken… dit staat er in:

Je vakantie-uren zijn ook bedoeld voor verlof vanwege bijzondere persoonlijke omstandigheden, onvoorziene omstandigheden en wettelijke verplichtingen, die niet zijn genoemd in artikel 6.7a. CAO-VVT. Dit betekent dat je je vakantie-uren onder andere inzet voor verhuizing en andere persoonlijke omstandigheden, zoals gesprongen waterleiding.

Denk eigenlijk wel dat mijn manager dit kut gaat vinden :upside_down_face:

Love de buurman. Hij heeft net de dode muis opgeruimd die de kat vermoord had :see_no_evil:

2 likes

Net bij de paaslunch geweest van m’n klas en was zo leuk! Nu weer back to studeren zin in not. Dus ben vast iets te veel op het forum vanmiddag :+1:t2:

2 likes

Ik heb een complete linnen outfit aan en ik voel me heel ANWB, maar ook heel comfortabel.

9 likes

Ik moest dit twee keer lezen tot ik begreep dat dit om een CAO ging, haha. Een COA staat bij ons voor certificate of analysis :stuck_out_tongue:

Raar want dit staat op de PostNL site:

Liever het pakket meegeven aan een van onze bezorgers? Ook dat is mogelijk. Als we bij je langskomen om een pakket te bezorgen, kun je er gelijk een mee teruggeven! Duurzamer en makkelijk. Zorg ervoor dat je een retourlabel (met barcode) op de doos plakt. Vaak ontvang je deze bij een online bestelling. Is dit niet het geval? Dan kun je zelf online een verzendlabel aanmaken en printen. Pakketten zonder retourlabel kunnen we helaas niet meenemen.

2 likes

Volgens mij mag je het wel gewoon geven. Bol.com weet dat post NL weet dat. Iedereen behalve de post bezorgers of ze moeten dan iets extras doen en dat ze daar dan geen zin in hebben.
Bij ons mag je de recycle zakken meegeven aan dhl. We hebben al verschillende klanten gehoord dat dhl doet alsof ze van niks weten.

1 like

Wat @anon46493654 ook zegt: Volgens de PostNL site kan het gewoon. Heb het eens aan mijn bezorger gevraagd hoe dat zat en hij kon het wel meenemen maar dan kan je geen bewijsje krijgen, dus als het kwijt raakt kan je niks aantonen. Hij zei wel dat je het online kon aanvragen oid, en dat ze dan zo’n scanner meenemen dus dat je dan wel bewijs hebt.

1 like

Ik ben enorm productief vandaag. Super fijn!

1 like

Oke ik heb mij bedacht. Ik dacht dat het binnen twee dagen moest maar je hebt twee maanden de tijd. Ik heb een specifieke plek in gedachte en ik ga even kijken of ik kan regelen dat ik het daar 's nachts kan doen.

Ik wil het in de oude dierentuin doen. Dat is nu een park en dat vond mijn moeder fijn om heen te gaan samen met mij. Ik ken mensen met een sleutel van het park want 's nachts is hij gesloten.

14 likes

Mooi om het daar te doen! Ik hoop dat home het geregeld krijgt.