Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb gisteren via TGTG 6 cupcakes van de Drie Graefjes gekregen en gisteren heb ik er natuurlijk al eentje opgegeten en het was echt hemels :heart_eyes:

Nu wil ik er eentje als ontbijt, stiekem, terwijl m’n vriend aan het hardlopen is (verschil moet er zijn). Of is dat te erg?

14 likes

Ik zeg doen.

Mijn zusje sliep bij me, maar mijn bed is eigenlijk net te klein voor ons tweeën. Dus vet slecht geslapen en ik heb de hele dag een training :sleeping:

Ik stuurde mezelf dan wel eens een betaalverzoek (van Rabo naar ING) en dan stond het wel meteen op m’n rekening!

Oké dank dit had ik nodig. De kust is veilig, kom maar doorrrrrr

23 likes

Ik heb geen droger thuis (studentenhuis) dus eens in de vier weken ofzo breng ik handdoeken en beddengoed naar mn ouders. Laatste keer was wel langer dan vier weken geleden en nu wilde ik net mn spullen inpakken om naar mn ouders te gaan, kom ik erachter dat alles van de vorige keer er nog in zit. Vond al dat ik zo weinig handdoeken had opeens.

2 likes

Er zit een kindje in de trein te praten over de kat die hij zo mist en nu moet hij huilen en ik moet echt vechten tegen mijn tranen :sob: blijkbaar heeft ie een nieuw huisje en nu hebben ze het over een kaartje sturen omdat de kat nog nooit een kaartje heeft gehad :frowning:

19 likes

Het duurt altijd ff voordat ze doorhebben dat er niks meer te halen valt. Heel goed stofzuigen helpt ook. En gaten in de muur volproppen met staalwol en afplakken met duct tape.

Heel leuk! Wist niet zo goed wat ik moest verwachten.

Als je uit de wind en in de volle zon ligt kan het wel denk ik

2 likes

Maar dan heb je het risico dat alles helemaal weg is :scream: tenminste dat gebeurt hier veel

Zo veel verhalen over muizen op het forum de laatste tijd :scream: Als er ook één in mijn huis komt verhuis ik.

1 like

Weet iemand of de Dappermarkt vandaag op goede vrijdag er gewoon is? Ik ben al onderweg en de website doet het niet lol

Wij gaan vandaag een weekendje weg. Ben ik zo aan toe!! Veel te blij vandaag. En mijn vriend heeft voor vier dagen 15 condooms ingepakt. Wat is hij van plan?!? :flushed:

25 likes

Ik moet nog een paar uur werken vandaag, maar vanmiddag ga ik lekker met een boek in de zon zitten, zo’n zin in!

1 like

Ik mag van mijn vriend een hamster als we samen gaan wonen. Ik heb net gehuild van geluk. Maar misschien is dat laatste een biecht :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Wow waar zit die met zn hoofd inderdaad? Je hebt toch minstens het dubbele nodig… :joy:

4 likes

Ik ga vanmiddag naar de kapper, echt zin in :grin:

3 likes

Ik werk weer (veel) na tien maanden niks gedaan te hebben en nu heb ik dus geen tijd meer om al mijn series bij te houden en ik vind het zo fucking irritant :mad: kan nu niet meer op insta omdat ik de nieuwe GoT nog niet gezien heb en 4 afl achterloop met Grey’s.

Ik hoef vandaag alleen bij mijn leuke werk te werken want bij mijn stomme werk ben ik vrij. En nu hoef ik nog maar iets meer dan 2 uur werken en dan heb ik 3,5 dag vrij. Zo intens veel zin in. Vandaag is echt een goeie dag :grin:

3 likes