Wat je even kwijt wilt #19

Ben je pas ziek geweest? Ik heb echt dagen moeten aansterken van buikgriep. Dan had ik wel weer eetlust maar dan konden mijn darmen en maag niks hebben. Vet eten was echt ellende. Ben benieuwd hoe het bij jou gevallen is.

1 like

Bluuughhh ik was helemaal klaar om te slapen toen ik merkte dat mijn batterij bijna leeg was, en sindsdien zit ik in de keuken waar mijn oplader lag en ben ik weer wakker en voel ik me superverdrietig en eenzaam. Echt fucking vervelend dat mijn humeur sinds ik van de pil af ben zo heftig schommelt. :cry:

Ah dat laatste is echt lief gezegd!
Je bent zoals je bent :heart:

1 like

Ik ga nu kijken!

1 like

Ik ben bezig met sollicitatiebrieven en damn, faalangst full on. En ik ga dan veel om bevestiging vragen. Niet dat ik wil horen van ā€œoh dat kun jij welā€ maar ga over elke zin die ik opschrijf twijfelen en vragen aan iemand of het zo goed is. Resultaat is dat ik aan iemand hang. Of ik wil het gewoon niet doen en vertoon vermijdingsgedrag. Maarja ik wil toch wel een leuke baan.
Ik ben wel zeker over mijn competenties, maar blijkbaar zit er dan toch (nog) veel onzekerheid.

3 likes

Net offerte gekregen van mijn droomkeuken… Die droom viel ook gelijk aan diggelen. Doeidoei :cry::cry::cry::cry:

Jij woont in Belgiƫ toch? Ik weet niet hoe het daar precies is, maar in Nederland is het startbod van de standaard keukenwinkels altijd minstens de helft te hoog. Zou je eventueel met zelf bouwen via Ikea een acceptabelere prijs kunnen bereiken?
Mijn keuken moest minstens €24.000 kosten volgens de keukenboer, maar met Ikea en alles zelf los bestellen en veel zelf doen komt het op €10.500 uit, meer richting mijn budget :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat vond je er van? Wij zijn 2 maanden geleden geweest en baalden dat er geen pauze was om in naar huis te gaanšŸ˜… we zaten ook nog eens 1e rij dus heb echt zitten lachen als een boer met kiespijn.

In BelgiĆ« ja (het was wel een keuken-op-maat-winkel)! Ik heb meerdere alternatieven, en eentje daarvan is inderdaad met Ikea + Noremax (een Deense winkel die deurtjes voor Ikeakasten maakt)… het kan wel, maar dan is het net niet hetgeen dat ik heel graag wil :cry: Maar heb me al bijna erbij neergelegd dat die droomkeuken niet aan een droomprijs komt :see_no_evil::grimacing: Nu ben ik wel benieuwd naar jouw keuken!

Ik heb Ikea met deurtjes van Houtcuisine (leveren misschien ook wel in Belgiƫ?), maar die komen volgende week, en het blad komt over 2 weken, als het allemaal compleet is zal ik een foto posten!

1 like

Ah ja! Die ben ik ook tegengekomen tijdens mijn speurtocht :smiley: Waar hebben jullie het blad besteld? En tevreden over de service? Ik kijk eigenlijk voornamelijk op NL’se webshops :grimacing: Meer keuze, betere prijzen

Blad is van werkbladenkopen.nl, tot nu toe ben ik tevreden over de communicatie, maar hij ligt nog niet :wink:
Apparatuur heb ik bij 123apparatuur besteld, ik heb ze zelf van tevoren een lijstje gemaild met alle goedkoopste prijzen die ik online gevonden had, die hebben zij toen gematcht en over het totaal nog €400 korting gegeven, over hun levering tevreden, geen problemen tot nu toe.

Ik heb al drie weken hoofdpijn en ben hiervoor door de huisarts naar de fysio gestuurd, om mijn studiehouding te verbeteren (nekklachten die dan hoofdpijn zouden veroorzaken). De fysio zei dat dit niet zo was en mijn lichaam overprikkeld is en alarmsignalen geeft. Ik was een beetje lacherig over alles maar nu word ik wel wakker met veel minder intense hoofdpijn. :thinking::thinking:

Ojaaaa veel mensen zijn natuurlijk vrij vandaag!
Zal ook wel rustig op de weg zijn dan!

Zulke dagen vind ik nooit erg om te werken, net als tussen kerst en oud en nieuw. Toch een beetje vakantiesfeertje haha

2 likes

Jaa ik heb mijn wekker zelfs een half uur later gezet omdat het op zulke dagen echt uitgestorven is op de weg. Dat is wel een voordeel! Lekker snel op mijn werk en weer thuis.

2 likes

Pff, had ook echt zin om iets later naar mijn werk te gaan maar het eerste sollicitatiegesprek staat om kwart over 9 gepland. Whyyyy :sob:

1 like

Ik heb afgelopen week echt erge dingen gehoord (van een betrouwbare bron) over mijn manager. Vandaag werk ik alleen met haar en ga echt met lood in mijn schoenen…

Whaaaat ik was er ook!

Welke barbaar bedenkt zoiets?

Ik werk dus gedetacheerd /op projectbasis, momenteel voor drie verschillende klanten waarvan 1 sinds een paar weken en vannacht droomde ik dat ik moest stoppen bij die klus en daar moest ik gewoon keihard om janken. Wtf, vind het een leuke klus hoor, maar het is maar werk.