Wat je even kwijt wilt #19

Ik ben gaar gekookt op mijn werk. Het is hier zo heet en vooral zo druk nog. Mag met een half uur weg maar heb nog werk voor 80 dagen ofzo. Ik hoop dat ik makkelijk kan afschakelen straks.

Ik heb geen dubbele plooi, ik heb ringen omdat ik al een roede hebben. Geloof me, de gordijnen zijn achterlijk breed. Ik zie ze op dit moment hangen en ze VEEL te breed. Zo breed dat ze dus over de hele lengte van m’n raam dubbel hangen.

Bovendien staat er op de bon: ‘twee gelijke delen van elk 170cm’.

Wow ik wil dit ook! Ben altijd bang dat mijn kaak op een dag niet meer terugknakt na het gapen.

Getver iemand probeerde me op te lichten op marktplaats via een valse tikkie… was er bijna ingetrapt en m’n bankgegevens ingevuld. Gelukkig bedacht ik op tijd dat er iets niet klopte. Het leek allemaal wel heel echt. Als ik was doorgegaan hadden ze zo m’n hele rekening kunnen plunderen. Bah wat zijn er toch vreselijke mensen op deze wereld.

Ik had nooit gedacht dat het zo makkelijk verholpen kon worden. Stelde echt niks voor dus misschien loont het om een keer naar de fysio te gaan!

1 like

Wat klopte er precies niet dan? Ik heb niet zoveel verstand van tikkies en wil hier graag ook alert op zijn. Gelukkig had je het op tijd door!

Ai, ik heb ook gordijnen besteld daar maar wel 1 stuk. Ben je al geweest? Wat erg!

Edit: lees nu dat je het wel ok vindt.

Iemand wilde iets kopen van me en wilde het afhandelen via whatsapp dus ik had m’n nummer gegeven. Heb dat wel eens vaker gedaan dus prima. Toen kreeg ik een appje dat ‘de koper’ vroeger is opgelicht en daarom wilde checken of mijn rekeningnr klopte door een tikkie van 0,01 cent te sturen. Dus ik klikte op die link en normaal ga je dan naar je betaalapp. Maar nu werd er een internetpagina geopend. En t leek echt allemaal SUPERerg op een gewoon betaalverzoek. Alleen eindigde de link op tikkie.cf. Dat vond ik raar. Toen ging ik googelen en stuitte ik op heel veel oplichting via een 0,01 cent tikkie.

4 likes

Las dat iemand dus een keer die 0,01 cent had overgemaakt. En een week later was er 10 duizend euro van zn rekening gehaald!! Bah bah bah wat een goorlappen die oplichters

ongevraagd advies van een oud-medewerker, zou gewoon terug gaan met de gordijnen want dan heeft het atelier een fout gemaakt gezien het goed op je bon staat.

1 like

Zo het was even nodig, maar ik was echt productief vandaag op kantoor. Heerlijk!

1 like

Ik baal echt dat deze te klein was had het echt iconisch gevonden om met een ns blouse rond te lopen.

Samenvatting

25 likes

@Rozecoupeschaar

Hier ongevraagd anti-insecten advies haha. Ik heb in de tuin een aantal planten waar wespen dol op zijn. Ik had verwacht dat ik daarom veel meer last van wespen zou hebben, maar ze zitten dus non-stop bij die planten. Misschien helpt het om iets te planten waar ze van houden en waar je toch nooit zit?

Hier zijn ze gek op munt maar da’s absoluut geen aanrader :grimacing:

1 like

Wat is afschakelen?

Het werk van me afzetten

1 like

Insecten advies is altijd welkom! Nou is het probleem dat ik dit al een beetje heb. Er staan 4 fruit boompjes in onze tuin en die staan nu in bloei dus ze komen allemaal daar op af, alleen vliegen ze dus allemaal over mij heen om bij die boompjes te komen. Maar die boompjes staan dus aan de kant waar de zon het langste schijnt dus ik lig daar redelijk in de buurt. En ik denk als ik iets van zo’n plant aan de andere kant van de tuin zou zetten ze toch naar mijn fruitbomen komen ivm zoetigheid en zon aan die kant.

Misschien toch het proberen waard. Een extra plant is nooit verkeerd haha. Bedankt!

1 like

Oei, dan denk ik dat je gelijk hebt inderdaad. Zo jammer, want fruitboompjes zijn voor de rest echt superleuk om in je tuin te hebben

Ja ze hebben zeker een fout gemaakt. Maar ik ga niet terug :smile: Heb dubbel zoveel stof gekregen en nu zijn ze dubbel zo donker. Dus vind het wel prima. Zie nu trouwens ook dat ze de ringen er heel lelijk ingeslagen hebben, heel slordig, dus zeker geen aanrader dit @Luna111

2 likes

Maak even 1 cent over naar Gyros 555

8 likes

Ja ben echt verliefd op die boompjes! Ze stonden hier al toen we dit huis kochten, anders had ik ze niet gehad denk ik. We hebben 2 verschillende appels, 1 peren. 1 pruimen en dan nog twee verschillende druiven struiken😍.

Twee van de boompjes. Heb geen zin om op te staan om ze er allemaal op te krijgen

18 likes