Wat je even kwijt wilt #19

Ja snap ik wel hoor. Ik hoop dat je je vandaag wel iets beter voelde!

1 like

Morgen moet ik naar een nieuwe intake van de GGZ en ik ben best bang, maar ook weer niet

1 like

Ik heb echt een goede doos Autodrop gekocht, zitten wel 10 cola auto’s in SCORE

12 likes

Ik kreeg een koude bitterbal

4 likes

Wat een achtbaan van emoties hierboven

11 likes

Al een uur weer heel benauwd, maar nu lig ik op mn buik in bed, met een kussen onder mn matras en dat helpt gewoon. Scheelt me weer een huilbui wss :sweat_smile::see_no_evil:

5 likes

Succes, je kunt het :kissing_heart:

1 like

Dank je! :slight_smile:

1 like

Omg anticlimax.

3 likes

Super leuk! Ik heb me vorig jaar ook ingeschreven voor tennislessen en het is en blijft raar om zo’n nieuwe sport op je 28e te beginnen vind ik maar o mijn god wat ben ik blij dat ik het gedaan heb. Ik had 2 weken geleden mijn allereerste toernooi en daar zag ik inderdaad veel rokjes. Tijdens mij les afgelopen maandag hadden de meiden ook allemaal weer hun rokjes te voorschijn getoverd dus dat kan makkelijk :smiley:
Ik heb wel gewoon een sportlegging aan hoor en je hoeft in het begin echt niet super vaak ballen bij je te houden en als t wel moet kun je ze in je broekband doen, dat doet bij ons iedereen!

Ja ik zit echt te hopen op een berichtje onee dat was hem toch niet
Want er blijft nu een leegte

1 like

Heb je het via een site gedaan? Zo ja, welke?

Ik heb zo’n gezellige dag op werk gehad. Wel echt heeeeel erg druk maar ik heb echt hele leuke collega’s en werkzaamheden. Net een heerlijke spinningles gehad. Eigenlijk nu al weer zin om morgen te gaan werken en daarna ga ik lekker uit eten met een vriendin

9 likes

Hahahahha :joy:

Heb je er geen moeite mee dat je je DNA hebt opgestuurd naar een bedrijf? Ze hebben daar natuurlijk heel veel waardevolle informatie mee in handen. Het feit dat je niet weet hoe dat gebruikt gaat worden in de toekomst is wel iets dat mij tegenhoudt. Terwijl het me super interessant lijkt om te zien waar mijn voorouders vandaan komen.

14 likes

Is het niet iets als die ketchup song ofz?

1 like

Door jouw post ben ik mijn stamboom even gaan checken! Leuke site!

Treble - Ramaganana???

Edit: oh oeps lees nu pas verder. Hahahahha wtf hoezo is no scrubs misschien scandinavisch en abba??? Hahahahhaha

4 likes

Ik heb zojuist mijn vriend naar mijn huis gelokt voor seks. Moet kunnen.

12 likes

Dat zijn de ergste

1 like