ongevraagd advies van een oud-medewerker, zou gewoon terug gaan met de gordijnen want dan heeft het atelier een fout gemaakt gezien het goed op je bon staat.
Zo het was even nodig, maar ik was echt productief vandaag op kantoor. Heerlijk!
Ik baal echt dat deze te klein was had het echt iconisch gevonden om met een ns blouse rond te lopen.
Moet ik straks even langs gaan en dat tegen hem zeggen
Hier ongevraagd anti-insecten advies haha. Ik heb in de tuin een aantal planten waar wespen dol op zijn. Ik had verwacht dat ik daarom veel meer last van wespen zou hebben, maar ze zitten dus non-stop bij die planten. Misschien helpt het om iets te planten waar ze van houden en waar je toch nooit zit?
Hier zijn ze gek op munt maar da’s absoluut geen aanrader
Wat is afschakelen?
Het werk van me afzetten
Insecten advies is altijd welkom! Nou is het probleem dat ik dit al een beetje heb. Er staan 4 fruit boompjes in onze tuin en die staan nu in bloei dus ze komen allemaal daar op af, alleen vliegen ze dus allemaal over mij heen om bij die boompjes te komen. Maar die boompjes staan dus aan de kant waar de zon het langste schijnt dus ik lig daar redelijk in de buurt. En ik denk als ik iets van zo’n plant aan de andere kant van de tuin zou zetten ze toch naar mijn fruitbomen komen ivm zoetigheid en zon aan die kant.
Misschien toch het proberen waard. Een extra plant is nooit verkeerd haha. Bedankt!
Oei, dan denk ik dat je gelijk hebt inderdaad. Zo jammer, want fruitboompjes zijn voor de rest echt superleuk om in je tuin te hebben
Ja ze hebben zeker een fout gemaakt. Maar ik ga niet terug Heb dubbel zoveel stof gekregen en nu zijn ze dubbel zo donker. Dus vind het wel prima. Zie nu trouwens ook dat ze de ringen er heel lelijk ingeslagen hebben, heel slordig, dus zeker geen aanrader dit @Luna111
Maak even 1 cent over naar Gyros 555
Ja ben echt verliefd op die boompjes! Ze stonden hier al toen we dit huis kochten, anders had ik ze niet gehad denk ik. We hebben 2 verschillende appels, 1 peren. 1 pruimen en dan nog twee verschillende druiven struiken😍.
Oh wauw! Wat zijn ze mooi Ik wist helemaal niet dat je ze op die manier kunt laten groeien joh
Dat is op dit moment echt mijn dilemma trouwens: plant ik leuke, grote planten/bomen met het risico dat ik ze niet mee kan nemen als ik verhuis of niet? Ik kan dan geen afscheid nemen denk ik haha
Ik wist dat ook niet nee, echt leuk gedaan. Als je voorlopig niet gaat verhuizen zou ik het gewoon doen! In je eventuele nieuwe tuin kun je dan ook wel weer leuke nieuwe boompjes zetten. Dan ben je de oude zo weer vergeten haha.
Ohja verschrikkelijk, ik haat het zo als mensen dan gaan lopen improviseren met de inkopen. “Je lijstje zei Brie maar Camembert is ook goed toch?”, “nou 3 flessen wijn leek me wat veel, dus ik heb in plaats daarvan een fles Hugo genomen.”
Ik word hier gewoon plaatsvervangend boos van. Ik kook 1 x per week voor mijn ouders en dan haalt mijn vader de boodschappen. Ik app hem zelfs foto’s van de Appie site EN DAN NOG GAAT HET FOUT. Echt hoe dan.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mij contract verlengd wordt en dat ik met mijn nieuwe contract een hoger salaris krijg. Het is zeker een goede vrijdag😁
Oh jongens wat ben ik toch een mongool. Ik had nog zo’n tap voor sangria etc.
Alleen hij was lang niet gebruikt dus ik dacht ff goed schoonmaken, maar vanwege dat kraantje twijfelde ik of het wel goed was dus ik dacht KOKEND WATER is een strak plan.
Ah sorry heel shit dit maar moest wel een beetje lachen om die zielige ingekrompen fles/tap aaahhw…
Hahahahah looollllll sorry wel vervelend maar ook lollll