Wat je even kwijt wilt #19

Over hoge zorgkosten gesproken: ik zag in mijn declaratie-overzicht dat de kinderthuiszorg €300 had gedeclareerd bij mijn verzekeraar. Terwijl we er nooit gebruik van hebben gemaakt! We werden aangemeld en toen weer afgemeld omdat het niet nodig bleek. Blijkbaar kostten die 2 contactmomenten €300 bij elkaar :scream:

Oh my, het wordt nog erger. Ik ging net weer kijken en nu hebben ze voor jan-feb-maart per maand 130 gedeclareerd voor de huur van een pomp! Ik wil ook wel bij de kinderthuiszorg werken, lekker rijk worden zonder dat je daadwerkelijk zorg hoeft te leveren.

1 like

Ik word net super onrustig wakker. En t lukt me niet om dat gevoel weg te krijgen :weary:

Hier nog een, ik blijf maar denken aan wat ik nog moet doen en raak niet terug in slaap

Ik twijfel ook zo erg wat ik aan wil. Vandaag een meeting met belangrijke mensen. Als k een top of t-shirt aan doe lijk ik altijd een stuk jonger, maar ik draag de hele winter al jasjes en bloesjes en mijn werkplek is echt warm deze dagen na de lunch

Kun je niet een mouwloze blouse aan, of eentje met een korte mouw en dan een colbertje meenemen voor tijdens de meeting? Dat doe ik vandaag ook!

1 like

Heb een jasje aan met een t-shirt. Leek mij inderdaad de beste oplossing voor vandaag.

2 likes

Ik heb een rok en shirt aan. Zonder panty, met spijkerjasje en all stars :smile:

2 likes

Ik vind deze fase qua weer ook moeilijk, 5 graden warmer en 5 graden koeler gaat prima maar ik heb zo weinig nette, leuke kleren met een korte mouw? Heb nu een streepjesshirt met een hoge, wijde zwarte broek en zilveren veterschoentjes
Gelukkig is mijn werk niet zo van de dress code maar wil er toch een beetje fatsoenlijk uit zien hé 🤷

Moeeeee moeeeee… maar laatste dagje dan 4 dagen vrij!

WEEEEER koffie gedronken met cupje van gister gatverdamme deze keer proefde ik het echt maar had m al bijna op ik heb iemand nodig die om 7:15 koffie voor me zet want ik ben incapabel :sob:

8 likes

Oke dit wordt dat 2 met buikpijn. Ik haat dat gevoel, dan komt mijn emotofobie toch wel weer sterk naar voren.

Ik :blush:

En nee, heb helemaal geen tv abonnement, heb de inloggegegevens van een vriendin, dus stream alles via de app:

2 likes

Heeft iemand ervaringen met escaperooms in Amsterdam? We willen met zn 6en een leuke escaperoom doen en ik had er wel wat gezien op internet maar zie door de bomen het bos niet meer. We gaan na werk dus het moet geboekt kunnen worden op een vrijdagavond.

Die met een clown op de wallen is een afraden!

1 like

Suuuper lekker! Ik ben maandag alleen extra vrij haha

2 likes

Hoera de kat van een vriendin is na ruim drie weken gevonden!!! Zo blij voor haar

27 likes

Hoi nog een tip , leer jezelf aan om na het koffie zetten het klepje omhoog te doen. Zo drink je niet alleen perongeluk de koffie van gister maar het is ook beter voor de mesjes die door je cupje heen prikken.

Sorry voor het ongevraagde advies maar ik wil niet dat je machientje kapot gaat.

9 likes

Ik ook🥳 En een heerlijk weer om lang weekend te hebben! Geniet er van.

1 like

Ik zag gisterenavond iemand waarmee ik mijn vorige studie (1 jaar en daarna gestopt) mee volgde en in dat jaar ben ik in een depressie gevallen en liep ik heel ongelukkig.
En nu zagen we elkaar weer, na 2 of 3 jaar of zo en een van de eerste dingen die hij zei, is dat ik er veel beter en gelukkiger uit zag en dat hij ziet dat ik me beter voel dan toen. Zo lief en leuk om te horen :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Dat maakt niet uit als je het cupje na gebruikt direct eruit haalt en weggooit, toch? Of is het ook dan van belang? :thinking: