Wat je even kwijt wilt #19

Shit de batterij van mn telefoon moet vervangen worden maar ik had nog niet de moeite genomen om hem op te sturen, en de afgelopen week ging het wel prima, maar nu issie uitgevallen en wil die niet opladen. Kutzooi. Hopelijk gaat ie nog aan…

Ik ga voor mijn verjaardag naar phantasialand (stiekem word ik 12). Welke attracties móet ik geprobeerd hebben en welke kan ik skippen? Ik haat spookhuizen en schrikdingen.

7 likes

Jezus wat is die wind koud :weary:

Ik vraag “Do you know Kingsday?” “No, is that a movie?” :’).

En ughh ik moet echt opruimen maar wil niet.

Ik ben bij nader inzien toch wel blij dat ik de kitten niet neem… Beestje gaat nu al naar een ander huis en hij is nog maar 6 weken oud… Ik heb mij maar stilgehouden. Enige mooie is wel dat hij met een broertje samen een nieuw thuis krijgt.

En mocht iemand het zich afvragen, met mijn kat gaat het naar omstandigheden wel goed. Ze heeft de laatste 24 uur niet meer gekotst en haar ontlasting stinkt niet meer. :ok_hand:t2: Helaas wel nog 6 teken eruit gehaald vandaag maar gelukkig waren ze dood. Dat is wel een nadeel aan een zwarte kat… Je ziet ze slecht zitten als ze klein zijn.

21 likes

Dit werkte bij mij best wel goed in mijn vorige huis, daar had ik ze ook veel. Een glas met azijn idd en een beetje afwasmiddel en daar folie overheen met gaten erin. Ze gaan niet allemaal weg maar het zal een stuk minder worden.

Ik liep net langs een vol terras, wil iets uit Mn tas pakken, schieten de bovenste drie dichte knopen van Mn blouse ineens open. En niet subtiel ook, Mn blouse hing letterlijk alleen nog om Mn schouders en omdat ik muziek ophad had ik het ook pas na een tijdje door.

:thumbsup:

19 likes

Heb een tijdje geleden veel kleren opgeruimd en in vuilniszakken gestopt, herinner ik me ineens een hemdje dat denk ik daarbij moet zitten die ik toch wel wil houden. Maar als ik alleen al denk aan door die zakken heen te moeten graven… :weary:

@Olga Ben net in m’n eentje naar Us geweest en heb het overleefd hoor! Viel inderdaad reuze mee.

5 likes

ik heb echt zo’n heftige kater, niet normaal. lig nog steeds ongedoucht in bed :joy: erge is ook nog dat ik er zo wel uit moet want ik moet mn auto nog ophalen. daarvoor moet ik óf minstens 45 min lopen óf met de bus maar dan moet ik alsnog eerst 7 min naar de halte lopen. ik heb echt een heel zwaar leven. maar vanavond wel pizza dus dat maakt het weer een beetje goed haha

3 likes

Ik voel me altijd zo genaaid door dat stomme klok verzetten! Ineens weer een uur minder. Vanochtend werd ik om ‘oude tijd’ half negen wakker, mooi op tijd. Maar nee, is het ineens half 10.
Ik weet dat ik er niets mee opschiet, maar kan daar echt van balen haha

4 likes

Beter wint Ajax anders is mn vriend chagrijnig tijdens het uiteten voor mn verjaardag.

3 likes

Maak een Tikkie dan doneer ik voor je pizza <3

18 likes

Ik weet bijna zeker dat ik gisteren een stuk heb geschreven voor een essay. Ben nu de tekst aan het nalopen en vloeiender aan het maken en kan ik dat stukje niet vinden?

Gefeliciteerd! Succes met alle balkjes groen houden haha


Wij hebben een familieweekendje gehad en zijn nu helemaal kapot moe aan het chillen in de tuin. Zo fijn dat mooie weer in combinatie met onze nieuwe tuinset :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik was dit weekend alleen thuis en dat was zo chill en nu hoor ik aan het gestamp op de trap dat mijn huisgenoten weer thuis zijn en ik zit me vanaf mijn kamer gewoon te ergeren aan al die geluiden haha. Loop gewoon normaal op de trap grrrr

1 like

Ik was gisteren een dagje in mijn geboorte stad en erna bij schoonfamilie. Had verwacht helemaal kapot te zijn. Maar het viel me heel erg mee allemaal. Daar ben ik wel echt blij mee!

1 like

Haha gelukkig! Hoop dat je snel weer superfit, uitgerust en volgegeten bent.

1 like

Ik moet vaker zoveel bezoek krijgen in het weekend. Mijn huis is spik en span, ruikt super lekker, verse bloemen. Ik word er zelf helemaal blij van.

15 likes
Wellicht triggert dit mensen met psychische problemen e.d. dus daarom een spoiler

Ik swing de hele tijd van “ik ben fucking waardeloos, lelijk en dom dus ik ga me niet meer wassen en dagen aan een stuk rotten in mijn vuil appartement met de gordijnen dicht en lekker zelfdestructief zijn door niet meer te eten en me vol te stoppen met medicatie en drugs en mezelf op de grond in slaap huilen” naar “ik ga alles beter aanpakken, ik ga sporten, gezonder eten, meer lezen, slimmer worden, mijn supplementjes nemen, flink naar de dokter en de psycholoog, aan mezelf werken, goed slapen, dingen doen, alles gaat beter gaan! Mooie dingen voor mezelf kopen en me mooi maken want ik verdien het! Alles komt goeeeeed”. Dit is zo vermoeiend. Ik ben zo vermoeiend.

2 likes