Wat je even kwijt wilt #19

Vind het heel erg grappig dat je dit als Bert post hahaha. Dat je dan die serie kijkt en bert komt in beeld.

14 likes

28 likes

Ik weet zeker dat jij als Bert met je wenkbrauwen de show steelt. Je hoeft maar een miniseconde in beeld te zijn en te knipperen. Maar leuk dat je dit durft en ook nog wordt uitgekozen. :smiley:

4 likes

De hel breekt los, komt hier met bakken uit de hemel. Hagel, regen, onweer.
En ik fiets :unamused:

Wat een kut dag weer. Heb het zo gehad met alles

2 likes

Het einde van de 1 april grap :sob:
Een vader vertelde vanochtend dat zn kind alles in geuren en kleuren had verteld. Ouders hadden gezegd dat het waarschijnlijk een grapje is van mij maar ook dat wilde ze niet geloven :sweat_smile: Pas toen ze een bevriende plantenexpert had gebeld, geloofde ze pas dat een potlodenplant niet echt bestaat… maar zeg nou zelf, dit ziet er toch erg overtuigend uit???

@anon39978576 gefeliciteerd! Al een lekker taartje gegeten?

90 likes

Dankje! En jaa al lekker taartje op. Zoo schattig dat ze erin trapte.

1 like

Na 7 weken bloed zweet en tranen heb ik eindelijk een doorbraak in mijn bachelorproef.
Nu verder onderzoek doen en gas geven! Zo blij!

32 likes

zo cute! hoe reageerden de kinderen toen ze vanochtend op school kwamen?

Nog gefeliciteerd. Maar had je een prinsessentaart of had je een veenmollenposter voor boven je bed gekregen met aan de andere kant een naakte getverthierry? ;D

1 like

Gelukt?
Na lang gedoe mij wel!

Ze gebruiken mijn foto bij de 36k challengr

1 like

Jij ook nog gefeliciteerd met mij. Ik heb een dooie veenmol gekregen in een lijstje. Mooi voor aan de muur.

4 likes

Verrast door de potloden maar toen trokken ze al vrij snel de conclusie dat potloden niet zo snel kunnen groeien. Ze waren wel teleurgesteld dat het een grapje was. ik had ouders gistermiddag ingelicht via onze ouderapp inclusief foto’s en zij vonden het helemaal geweldig dus die speelden ook leuk mee in de ochtend.

5 likes

De rest deed dat ook wel! Ze is er alleen wel helemaal vol ingetuind dus misschien wilden ze haar alvast voorbereiden op de ontknoping misschien?

1 like

Daar had ik ook aangedacht! Maar de emmer was niet zo diep en ik wilde ook de grap niet zo lang laten doorgaan. Met de moestuintjes van de Albert Heijn komt het zaaien, groeien en oogsten wel weer wat beter aan bod :slight_smile:

1 like

Dr word verderop happy bday gezongen verderop. Ik zit hier Heel extra thank youuu te roepen.

3 likes

Ja tuurlijk je mag me pb’en!

Het lijkt wel of de wereld vergaat hier, zo donker word het opeens😱

1 like

Echt zo’n avond om lekker binnen te blijven zitten met eten en een film/serie/boek. Helaas moet ik zo nog naar buiten :sob:

Same :weary:

1 like