Ik ben benieuwd of hier meer mensen zijn die slecht tegen muziek kunnen? Het is bij mij een emotieversterker x10000 als ik me rot voel. Of het nou een uptempo-liedje is of een ballad, ik moet eigenlijk van bijna elke muziek huilen. En als ik me goed voel denk ik er niet eens aan om muziek aan te zetten.
Kwam deze petitie tegen!
Haha lief . Maar met een appelfiguur en nogal wat vetrolletjes, voelt het vaak wel zo. Al helemaal als ik nieuwe kleren probeer te passen. Maargoed met m’n nieuwe shirtje valt ‘t allemaal mee dus ben weer beetje blijer.
@Karl_Lagerfeld pas hier wel een beetje mee op. Ik heb onderstaand advies van het juridisch loket gisteren gekregen omdat ik deze afweging ook moet maken. Het loket raadt het dus niet aan en ik ga het ook niet doen, maar bij mij gaat het ook om veel geld waarvan ik zeker weet dat de verhuurder naar de rechter stapt. Zelf weet ik zeker dat ik recht heb op de borg dus ben dan wel bereid het terug te vorderen en sta ik sterk omdat ik dan zelf niets verkeerds heb gedaan door geen huur in te houden. Je zou het ook kunnen afspreken met de verhuurder als je je borg stort, door te zeggen, mocht ik eruit gaan is het dan een idee om de borg te verrekenen? Zo heb ik dat met mijn vorige huisbaas besproken en dat was toen geen probleem.
Borg inhouden op huur
Wat betreft het verrekenen van de borg met de laatste twee maanden huur, dit mag juridisch niet. Gevolg kan zijn dat verhuurder kan stellen dat u de lopende huur niet betaald heeft en na aanmaning hiervoor incassokosten mag gaan rekenen. De vraag is of de verhuurder hiervoor naar de rechter gaat om deze te innnen? Sommige huurders nemen het risico, zodat ze zeker zijn dat zij hun borg behouden. Mocht u dat besluiten, dan is dat voor eigen rekening en risico.
U mag dit wel vooraf met de verhuurder afspreken. Daar waar u de huur opzegt, is het advies om zo snel mogelijk met verhuurder door de woning te lopen en “de staat” op de nemen. Wat moeten jullie als huurders nog herstellen? Zet deze punten op papier met dagtekening en handtekening (als u het er beiden mee eens bent). Tijdens uw huurtermijn kunt u deze punten herstellen, zodat er geen reden is om de borg in te houden. Als er geen punten voor herstel zijn, kun je ook afspreken om de borg te mogen verrekenen. Ook daarvan geldt, zet dit op papier.
Dinsdag is m’n vrije dag en heb altijd zo’n lekkere treat yourself-dag LOVE IT
Gadverdamme, ik hou sowieso al niet echt heel erg van pure chocolade maar heb nu 85% pure chocolade gekocht en ik moet er bijna van kokhalzen, het is zo bitter!
5 vind ik nog veel haha, ik ben 2 euro per maand eraan kwijt… nog niet eens denk ik.
Over 10 minuten begint de verkoop van de startbewijzen voor de Disney run en ik zit nu al als een nerveus kippetje de pagina de hele tijd te refreshen. Aaaaah
Als we gemiddeld 5 euro per maand kwijt bent aan ongesteld zijn is dat toch mooi 2100 euro, voor 35 jaar menstruatie. Vind ik wel veel.
En dan reken ik alle onderbroeken en broeken die verpest worden door doorlekken niet eens mee. En uren werk die gemist worden, uren school, extra eten dat geconsumeerd wordt. Tikt wel aan.
Ik koop altijd OB, huismerk bloed ik nog sneller doorheen, moet een super OB tampon al na 2 uur vervangen op de zware dagen… Er gaat gerust een pakje per ongesteldheid doorheen, plus ook nog maandverband en inlegkruisjes, dan kom ik wel aan de 5€.
GELUKT! Jaaaa! Alleen lukte het mij niet. Kwam er op geen enkel apparaat doorheen, en mijn vriend fixt het ff in een minuutje op zijn werk he… Woooooh
Buhh ben zo ziek als een hond man niet normaal
Vind het heel erg grappig dat je dit als Bert post hahaha. Dat je dan die serie kijkt en bert komt in beeld.
Ik weet zeker dat jij als Bert met je wenkbrauwen de show steelt. Je hoeft maar een miniseconde in beeld te zijn en te knipperen. Maar leuk dat je dit durft en ook nog wordt uitgekozen.
De hel breekt los, komt hier met bakken uit de hemel. Hagel, regen, onweer.
En ik fiets
Wat een kut dag weer. Heb het zo gehad met alles
Mn auto is vanmiddag bekrast en ik ben er echt doodziek van
Het einde van de 1 april grap
Een vader vertelde vanochtend dat zn kind alles in geuren en kleuren had verteld. Ouders hadden gezegd dat het waarschijnlijk een grapje is van mij maar ook dat wilde ze niet geloven Pas toen ze een bevriende plantenexpert had gebeld, geloofde ze pas dat een potlodenplant niet echt bestaat… maar zeg nou zelf, dit ziet er toch erg overtuigend uit???
@anon39978576 gefeliciteerd! Al een lekker taartje gegeten?