Dankje! En jaa al lekker taartje op. Zoo schattig dat ze erin trapte.
Na 7 weken bloed zweet en tranen heb ik eindelijk een doorbraak in mijn bachelorproef.
Nu verder onderzoek doen en gas geven! Zo blij!
zo cute! hoe reageerden de kinderen toen ze vanochtend op school kwamen?
Nog gefeliciteerd. Maar had je een prinsessentaart of had je een veenmollenposter voor boven je bed gekregen met aan de andere kant een naakte getverthierry? ;D
Gelukt?
Na lang gedoe mij wel!
Ze gebruiken mijn foto bij de 36k challengr
Jij ook nog gefeliciteerd met mij. Ik heb een dooie veenmol gekregen in een lijstje. Mooi voor aan de muur.
Thanks voor je tip! Ik hoop dat t onder de verzekering kan (all risk) maar zo niet ga ik dit proberen
Verrast door de potloden maar toen trokken ze al vrij snel de conclusie dat potloden niet zo snel kunnen groeien. Ze waren wel teleurgesteld dat het een grapje was. ik had ouders gistermiddag ingelicht via onze ouderapp inclusief fotoās en zij vonden het helemaal geweldig dus die speelden ook leuk mee in de ochtend.
De rest deed dat ook wel! Ze is er alleen wel helemaal vol ingetuind dus misschien wilden ze haar alvast voorbereiden op de ontknoping misschien?
Daar had ik ook aangedacht! Maar de emmer was niet zo diep en ik wilde ook de grap niet zo lang laten doorgaan. Met de moestuintjes van de Albert Heijn komt het zaaien, groeien en oogsten wel weer wat beter aan bod
Dr word verderop happy bday gezongen verderop. Ik zit hier Heel extra thank youuu te roepen.
Ja tuurlijk je mag me pbāen!
Het lijkt wel of de wereld vergaat hier, zo donker word het opeensš±
Echt zoān avond om lekker binnen te blijven zitten met eten en een film/serie/boek. Helaas moet ik zo nog naar buiten
Same
Youtube doet het nu al een uur niet, terwijl andere sites het wel doen en ik ook niet op Twitter iets over een storing zie iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Er kunnen gewoon nooit een paar dagen voorbij gaan zonder dat een goorlap op straat zijn bek opentrekt, fluit of op een andere manier aandacht loopt te trekken. Ik vind het echt zo enorm walgelijk. Het is wel echt beter geworden sinds ik een koptelefoon heb omdat ik niets hoor, maar ik denk ook dat mannen minder proberen. Maar goed nu was mān playlist net afgelopen en hoorde ik het dus wel
Ik heb ineens honger maar niks in huis en te ziek om naar de winkel te gaan. Het enige wat ik kan maken is droge rijst nouja beter dan niks
Ik ben echt zo zeiknat geregend net zit echt verlept in een restaurant nu hahaha
Normaal laat ik nooit mān fiets op het station staan maar vandaag is het me die 1,25 dubbel en dwars waard, lekker met de bus in plaats van me zeiknat te laten regenen