Ja, hoor, zeker voor een condoleance kan dat prima!
Huphup, hier is het mooi weer dus ga lekker naar buiten
Mijn aquarium is vannacht plotseling gebarsten, ben niet wakker geworden van de breuk maar van de filter. Overal water en garnaaltjes op de grond. De meeste kunnen redden maar vind het nog steeds zo raar dat ik het niet gehoord heb.
Ik voelde me vanmorgen zoān kneus haha. Mijn vriend moet naar Brussel voor werk de komende twee dagen, en nu vertrok hij vanmorgen heel vroeg. Dus ik hoorde hem beneden rommelen, maar ik lag nog half te slapen, dus ik dacht van ohhhhh hij komt nog wel even dag zeggen. Hoor ik hem ineens de trap aflopen. Dus ik spring uit bed en roep hem al rennend. En hij lijkt me gewoon te negeren. Dus ik blijf hem roepen terwijl ik naar beneden ren. Maar hij bleef me negeren totdat hij mij ineens zag al zwaaiend met mijn armen. Dus ik dacht dat hij heel boos was op mij ofzo, maar hij had gewoon oordopjes met muziek in, en hij wou mij niet wakker maken hahaha. Dus ik ben nog helemaal slaapdronken en moe, dus ik begin ineens te janken? Omdat ik dacht dat hij boos was op mij hahaha. Ik geef mijn moeheid ook wel de schuld maar goed.
Ik heb hiervoor een keer met duo gebeld. En tot de Nederlandse grens is het gratis en vervolgens is het gewoon nornaal tarief.
Moet vandaag ongesteld worden. Dus heb ik vanmorgen een Magnum ijsje als ontbijt gegeten. Want chocolade cravings. Daardoor haasten met klaarmaken en zonder cup/tampons de wereld in. Hopelijk begint het vanavond pas.
Volgens mij kun je niet uitchecken in Antwerpen, beter even een ticket online kopen en dan aangeven dat je in NL gratis reist. Tenminste, zo heb ik dat laatste keren naar Belgiƫ gedaan.
Ik heb straks een kennismakingsgesprek/sollicitatie en nu kan ik mij natuurlijk helemaal niet concentreren op mijn huidige werkzaamheden. En het is zo druk in mijn hoofd de laatste dagen dat ik mij ook helemaal niet voorbereid voel. Misschien dat ik straks een uurtje vooraf nog maar even in een koffietentje ga zitten om nog een en ander door te nemen. Zit nu toch maar een beetje doelloos te scrollen in plaats van te werken .
Ja zo werd dat toen mij wel verteld inderdaad!
Succes zometeen!
Komt vast goed
Oh ik wist niet dat je daar niet uit kon checken. Dus stel je gaat daar studeren en iedere dag op en neer reizen moet je iedere dag een los kaartje kopen?
Mijn wasmachine is kapot dus had de was bij mijn ouders in de machine gedaan en mijn vader zou zorgen dat het droog wS, komt hij net een wasmand brengen en alles is (alweer) opgevouwen en hij heeft zelfs bloesjes (?) gestreken. Zo lief.
Vandaag heb ik voor het eerst van een cliƫnt gehoord dat ik en de gehele organisatie, plus alle andere organisaties + de overheid onderdeel van het complot zijn om haar het huis uit te krijgen. Voor alles moet een eerste keer zijn denk ik dan maar.
Is dat niet zo dan? Jij besteed je hele leven toch aan alles voor haar verpesten? Want andere clienten heb je natuurlijk niet
Nee, het is niet alsof ik meer clienten heb ofzo, of dat ik juist een ontruiming wil voorkomen helemaal niet
Ik zit aan scriptie te werken in de bieb en er zit zoān knappe gast tegenover me denk er serieus over om misschien mijn nummer op een briefje te schrijven en naar hem toe te schuiven of zo. Maar dat is vast heel raar he? Straks heeft hij een vriendin ofzo sos
Kun je achter zijn naam komen? Studentenpasje wat op tafel ligt ofzo? Dan kan je eerst checken haha
Doen!!! Is niet raar, is juist leuk!
Nee helaas niet ik zie alleen dat hij een studie doet waarbij hij een rekenmachine nodig heeft maar daar kan ik nog niet zoveel mee
er is net een derde persoon aan onze āvierzitsā tafel komen zitten dus nu durf ik het nog minder haha
Jaa dit! Of probeer alvast oogcontact te maken of gooi je etui leeg op de grond, misschien helpt hij je dan haha