Wat je even kwijt wilt #19

Volgens mij kun je niet uitchecken in Antwerpen, beter even een ticket online kopen en dan aangeven dat je in NL gratis reist. Tenminste, zo heb ik dat laatste keren naar België gedaan.

2 likes

Ik heb straks een kennismakingsgesprek/sollicitatie en nu kan ik mij natuurlijk helemaal niet concentreren op mijn huidige werkzaamheden. En het is zo druk in mijn hoofd de laatste dagen dat ik mij ook helemaal niet voorbereid voel. Misschien dat ik straks een uurtje vooraf nog maar even in een koffietentje ga zitten om nog een en ander door te nemen. Zit nu toch maar een beetje doelloos te scrollen in plaats van te werken :thumbsup:.

1 like

Ja zo werd dat toen mij wel verteld inderdaad!

1 like

Succes zometeen!
Komt vast goed

1 like

Nee. Ik maak deze reis heel vaak, en ik koop een internationaal ticket waarbij ik dan 100% korting aanklik. Dan betaal je alleen het stukje vanaf de grens.

Haha oeps sorry ik zie dat iedereen dit al zegt. Ik heb ivm mijn werk in België echt een wetenschappelijke studie gedaan naar de goedkoopste manieren om zo te reizen dus ik deel mijn kennis graag :joy: Je hoeft trouwens geen toeslag op het station te betalen voor de snelle trein als je een internationaal ticket hebt!

5 likes

Oh ik wist niet dat je daar niet uit kon checken. Dus stel je gaat daar studeren en iedere dag op en neer reizen moet je iedere dag een los kaartje kopen?

Zijn ze niet nauw mee!

1 like

Maakt niet uit, zolang het een gewoon kaartje is en niet de Thalys ofzo mag je op elk moment van de dag reizen met je kaartje. Dat staat ook op je ticket. Dus je kunt gewoon een heen en terug kaartje kopen!

1 like

Mijn wasmachine is kapot dus had de was bij mijn ouders in de machine gedaan en mijn vader zou zorgen dat het droog wS, komt hij net een wasmand brengen en alles is (alweer) opgevouwen en hij heeft zelfs bloesjes (?) gestreken. Zo lief. :sob:

40 likes

Vandaag heb ik voor het eerst van een cliënt gehoord dat ik en de gehele organisatie, plus alle andere organisaties + de overheid onderdeel van het complot zijn om haar het huis uit te krijgen. Voor alles moet een eerste keer zijn denk ik dan maar.

7 likes

Is dat niet zo dan? Jij besteed je hele leven toch aan alles voor haar verpesten? Want andere clienten heb je natuurlijk niet :roll_eyes:

Nee, het is niet alsof ik meer clienten heb ofzo, of dat ik juist een ontruiming wil voorkomen helemaal niet :roll_eyes:

1 like

Ik zit aan scriptie te werken in de bieb en er zit zo’n knappe gast tegenover me :scream: denk er serieus over om misschien mijn nummer op een briefje te schrijven en naar hem toe te schuiven of zo. Maar dat is vast heel raar he? Straks heeft hij een vriendin ofzo sos

9 likes

Kun je achter zijn naam komen? Studentenpasje wat op tafel ligt ofzo? Dan kan je eerst checken haha

2 likes

Doen!!! Is niet raar, is juist leuk!

5 likes

Nee helaas niet :sob: ik zie alleen dat hij een studie doet waarbij hij een rekenmachine nodig heeft maar daar kan ik nog niet zoveel mee :stuck_out_tongue: er is net een derde persoon aan onze ‘vierzits’ tafel komen zitten dus nu durf ik het nog minder haha

Jaa dit! Of probeer alvast oogcontact te maken of gooi je etui leeg op de grond, misschien helpt hij je dan haha

2 likes

Ik sta al 25 minuten in de wacht…

Als je een nieuwe internetprovider hebt, per wanneer werkt de verbinding dan, 12 uur 's nachts al of ergens in de ochtend (op de ingangsdatum)? Weet iemand dit?

Dit is echt altijd “mijn nachtmerrie” als ik grote aquaria zie staan in mensen in hun huis. :scream: Enige waar ik aan kan denken is: Wat als dit ineens kapot gaat. Ik raak al half in paniek als ik een vol glas drinken over de vloer gooi.

2 likes