Ah, ik zou het ook niet durven hoor! En ik denk heeeel veel anderen ook niet. Ben echt te schijterig en te oncharmant/awkward. Maar wie weet kom je hem nog eens tegen! Of het is helemaal geen leuke vent, alleen leuk om naar de kijken zolang je er zit, om er even een soort van positieve draai aan te geven
Ja ik ben 2x geweest en heb er veel baat bij gehad. Het is volgens mij wel de regel dat als ze verwachten je veel sessies nodig hebt je word doorverwezen naar je huisarts.
Ik zat in een neerwaartse spiraal met paniekaanvallen tijdens tentamens en die 2 sessies alleen al hebben me veel inzicht gegeven en een opstapje naar verbetering
Haha ik had dit laatst ook. Ik heb er gewoon geen retourformulier bij gedaan (aangezien ik dat niet had). Komt wel goed.
Ik heb me ziek gemeld vandaag en ik belde net even mn baas om wat af te stemmen voor de rest vd week. Hij vroeg of ik me gister ook al zo voelde, en dan heb ik meteen het idee dat ie me niet gelooft. Maar ja pech voor hem.
Heeft iemand ervaring met Body Stress Release?
Ik doe altijd alleen met dochter boodschappen. Vandaag ging mān vriend mee. Ik heb nog nooit zo gestresst boodschappen gedaan, ondanks dat hij met dochter wasā¦
Hierop aansluitend als je die test doet met :
Het uitspreken van de zin: āPlease call Stella and ask her to meet Bob the frog at the store with three small red plastic bags.ā Wat is jouw uitspraak dan? (Als je het hoogste percentage als uitkomst neemt.)
- Mijn uitspraak is volgens die website Engels
- Mijn uitspraak is volgens die website Amerikaans
0 stemmers
Bedankt! Ik heb maar een afspraak gemaakt en dan maar eens hoe dat gaat. Ik loop zelf nogal vast en ik merk dat mij nu een beetje begint te breken. Ik ben inmiddels al 3 jaar ābezigā met mijn thesis en het wordt steeds een grotere drempel. Elke keer denk ik dat ik wel een keertje het licht ga zien en dan verder kom, maar helaas ben ik het nog niet tegengekomen. Misschien dat dit wel een goede eerste stap is.
Oh dat denk ik zeker inderdaad! Veel succes!
De eerste keer kreeg ik 94% Brits en 6% Amerikaans, maar nu steeds 50-50 maar spreek het niet heel anders uit dan de eerste keer? Snap er niks van
Ga dit sowieso nog vaker proberen vandaag haha
Gr.
Oke chill! Ja vond het ook al zo raar, kon het wel printen maar had de zak al helemaal dicht
Ik krijg zelfs een uitslag (67% Amerikaans) als ik helemaal niks zeg
Ik had dat ook nog geprobeerd om te kijken wat eruit zou komen aangezien ik het niet helemaal vertrouwde, maar bij mij bleef hij dan heel lang laden. Maar vreemd wel!
Ik dacht oh een salto dat kan ik wel, en kan normaal ook gewoon. Nu toch maar even naar het ziekenhuis om het een en ander uit te kunnen sluitenā¦
O jeetje, sterkte. Ik hoop dat het meevalt.
Ik moet een navulling voor mijn Lampe Berger hebben, welke geuren raden jullie mij aan (voor in de woonkamer)?
Haha wat een rot zin om uit te spreken ook, heb me eerst vijf keer versproken voordat het goed ging (en je bent je super bewust van hoe je de woorden uitspreekt natuurlijk omdat je weet waar het om gaat haha en daar werd ik zenuwachtig van ) . Er kwam 97% Amerikaans uit overigens, maar ik heb hetzelfde beroep als jij en ben me bewust van mijn accent
Cashmere of Cotton! Met een beetje Neutral.
Heb besloten dit weekend terug te gaan, zit morgen al in het vliegtuig, yaaaay
Fijn dat je al eerder even bij je moeder kan zijn.