Wat je even kwijt wilt #19

Is vaak wisselend, ze moeten dacht ik handmatig aanzetten.
Gewoon je wifi inprikken en kijken of je signaal hebt.

1 like

Thanks, ik vraag het voor mā€™n vriend, die moet het maar gewoon proberen idd. Deze oma slaapt allang tegen die tijd.

Hahaha vind het zo leuk dat zo veel van jullie meedenken. Ik ga zo even uit lunchen met iemand, hoop dat hij er nog is als ik terug kom. Of in elk geval zijn spullen, dan kan ik er een briefje tussen stoppen idd. Ik zoek steeds oogcontact maar hij kijkt niet :sob::sob:

1 like

Dit doet me zo denken aan de Koffietentvent actie van EGF!
Weā€™re all rooting for you

5 likes

Jezus ik word echt net wakker? Mijn wekker ging om 9:30 onder het mom van ā€˜lekker uitslapenā€™, ja, leuk :slightly_smiling_face:

2 likes

Flauw hoor :wink: Nee, jammer dat mensen zo denken!

1 like

Er is geen leukedingen-op-je-werk-topic, dus dan maar even hier! Ik ben even zo blij met mijn collegaā€™s die gewoon heel lief zijn als je zegt dat je ziek bent. Terwijl ze mijn werk moeten overnemen, kreeg ik alleen maar heel hartelijke beterschapsberichtjes en ā€œwe hebben het onder controleā€-smsjes. Zo fijn!

28 likes

Ja en als je het eng vindt om hem mee te vragen dan gewoon ā€˜ik ga koffie halen, lust je ook ietsā€™ en dan kan hij zeggen ā€˜nee dankjeā€™ of ā€˜ja een koffie graagā€™ of ā€˜ja lekker! ik loop wel even met je mee!ā€™
@MakeFezHappen Ik vind briefjes een beetje gek ergens. Als je dat doet zou ik het sowieso pas einde van je studiedag doen haha.

3 likes

Hahaha dat durf ik niet denk ik, toch iets te bang om en publique afgewezen te worden :stuck_out_tongue: ik zit nog steeds te bedenken hoe ik zo onopvallend mogelijk in een volle bieb een briefje in zijn boek kan stoppen en vind dat al eng :joy: maar goed, misschien zie ik m hierna nooit meer en dan heb ik het in elk geval geprobeerd. Zal ik nog iets op het briefje zetten of is alleen mijn nummer voldoende denken jullie?

1 like

@MakeFezHappen Of check of je hem op Happn tegenkomt! :stuck_out_tongue:

2 likes

Zou er wel iets bij zetten, anders weet hij misschien niet dat het van jou komt!

1 like

Net voor m3zelf opgekomen na kut opmerkingen en gaan ze gewoon door. Hufters

Hier heb ik ook al aan gedacht ja haha, vind het feit dat hij totaal geen oogcontact zoekt wel een beetje alarmerend :grimacing:

1 like

Misschien helpt kut terug doen wel.

1 like

Ja daarom zou ik ook niet snel een briefje geven als hij je totaal niet aankijkt.

1 like

The sinner, Harlan Cobenā€™s Safe en Overspel vond ik allemaal goed en heb ik recentelijk gekeken of kijk ik nu!

1 like

Haha bij dit soort dingen denk ik altijd omg er zit hier ook een vent met een rekenmachine te werken, misschien is het dezelfde!! Maar er zijn natuurlijk ziek veel gasten met rekenmachines in een bieb, alleen al op roeters, en waarschijnlijk zit je daar niet eens :sweat_smile:
Heb je nog actie ondernomen?

1 like

Ik zit op mijn werk en het is echt dodelijk saai hier. Niemand die iets zegt, iedereen zit met oordopjes in en ik ben ook nog eens heel eentonig werk aan het doen. Mijn leuke collega is helaas afwezig en de enige die hier nu wel zit is alles behalve gezellig en collegiaal.

Mijn pa is weer voor een paar maanden op vakantie en ik maak me dan ontzettend druk. Ik ben bang dat er iets gebeurt onderweg, dus ik dacht ik moet voor vertrek wel nog zeggen dat ik van hem houd. Dat doen wij nooit dus het kost enorme moeite om dat te zeggen. Zegt hij ā€˜Goh bedankt, dat vind ik nou aardig van jeā€™ :ā€™) Die vader van mij hĆØ.

29 likes

Heb vanmorgen bloed geprikt. Nu bloed dat dus nog steeds. Ik bloed van alle kanten. :scream: