Wat je even kwijt wilt #19

:two_hearts:

1 like

Echt genieten dat het nu nog zo licht is buiten. :heart::sunny:

5 likes

Gister was het om tien voor half 7 ook gewoon nog licht hoor :stuck_out_tongue:

13 likes

ik heb mezelf een trap onder mn komt gegeven en ben nu lopend mn auto aan het ophalen :smile: de zon schijnt nog heerlijk, loop alleen in een shirt en dun jasje. het gevoel dat de lente hier nu echt begint doet me zo goed :heart:

3 likes

Oh haha naja voor mijn gevoel is het nu anders ofzo. :joy::ok_hand:t2:

1 like

:heart::heart::heart:

1 like

Soms moet dat eventjes. Geniet van je pizza!

1 like

Waarmee laten jullie je huis lekker ruiken? Bedoel niet geurkaarzen ed die je zelf aan moet zetten, maar andere dingen.
M’n huis ruikt eigenlijk nergens naar, maar zou wel willen dat als je de deur open doet, het lekker ruikt en fris.

Lampe berger.

1 like

Kattenbak :joy::joy::joy::joy::ok_hand:

7 likes

Ik probeer het ook wel beetje bij beetje aan te pakken maar vanaf dat er één ding misgaat dan heb ik het gevoel dat de controle over alles me door de vingers glipt. Maar het doet al deugd om eens de ventileren op het forum. En nu weer opruimen en een gezonde maaltijd koken om deze shitdag toch wat om te keren!

1 like

Wierook

1 like

Normaal trek ik die tijdswissel niet zo, maar nu ben ik zo moe dat ik blij ben dat het straks gewoon een prima tijd is om mn bed in te duiken. :sleeping:

1 like

Ja maar dat moet je ook aanzetten. Ik ben lui.
@Nox ja die heb ik ook hahaha.
@Fenayi moet je ook aan doen, en vind ik stinken.
@rodepaprika ruiken die stokjes wel lang? De meeste zijn na een paar dagen al niet meer te ruiken. Interieur spray ga ik eens naar kijken.

Ik heb zo’n etherische olie verspreider ding. Vind dat ook wel prettig! Meng je met water en een paar druppels olie en dat ruikt ook wel lekker door het huis heen. Olie is wel duur maar ik gebruik goedkopere haha

2 likes

Bericht aan buren: JE HUIS IS NIET HANDIG INGEDEELD ALS JE ELKE DAG MET MEUBELS MOET SCHUIVEN

30 likes

Ik heb net in mijn eentje 20 minuten gefietst en ook al dacht ik 3x te moeten overgeven, ik ben niet in paniek geraakt en ik leef nog!

31 likes

Ik heb zelf deze doTERRA PETAL diffuser | Etherische Olie. Alleen deze is best wel prijzig zie ik nu, heb deze van mijn vader gekregen die er helemaal fan van is haha. Ik heb van hem ook 3 olien erbij gekregen, maar deze zijn ook boven de 30 euro. Ik meende dat de trekpleister ook olien had voor een paar euro, dus die wil ik aanschaffen als ik door deze heen ben. Je hebt ook wel goedkopere diffusers op bijvoorbeeld ali, weet niet of die anders zijn maar volgens mij zijn ze ook gewoon prima!

Edit: op bol zie ik ook goedkopere staan trouwens (:

1 like

Ik heb mn batterij maar laten vervangen bij zo’n Turk hier in de buurt, hij is iig weer aan maar het percentage loopt (heel langzaam) terug ipv dat ie oplaadt. Hij is maximaal 28 procent geweest. Wilde een back up maken maar mn laptop ziet mn telefoon niet. Denk dat dit ding snel overlijdt, hopelijk houdt ie het iig vol tot morgenochtend anders heb ik geen wekker.

1 like

ik sta er nog steeds achter dat ik het heb uitgemaakt met m’n vriend maar ik vind single zijn zo stom?

4 likes