Wat je even kwijt wilt #19

Wat is Wereldburgers? Ik kom ook uit Groningen maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Klinkt hemels

1 like

Net naast de Biblotheek. Wil je ook mee?

Rechtsvoor bij de speaker heel opzichtig op FF zitten? Onee dat is niet echt een groet.

1 like

Wacht, hoe heet die ene naast de bieb dan?

Ik ben altijd in voor burgers!!!

1 like

Pas maar op

12 likes

@Egel @Booklover @DikkeKip ik wil ook mee naar Wereldburgers!! Zó lekker. Ik heb nog nooit daar gegeten, wel al een aantal keer via thuisbezorgd :biggrin:

3 likes

Hahaha nice. Ik pm je effe.

1 like

Wereldburgers is echt de shit, groetjes oud import grunninger

4 likes

Ik vind dit berichtje echt geruststellend <3 ik doe dezelfde studie en haal niet echt hoge cijfers en daar schaam ik me wel eens voor. Zeker in vergelijking met mijn vrienden. Het is bij mij eigenlijk ook dat ik denk dat ik dan niet genoeg kennis heb als ik eenmaal echt aan het werk ga. Lastig lastig

1 like

Ik heb net spinazie gegeten en nu zijn mijn tanden zo stroef ofzo? Ze voelen heel raar. Heb ik altijd als ik spinazie eet, ben ik de enige???

5 likes

Omdat ik dus zo lang er over doe heb ik inmiddels aardig wat vrienden die zijn afgestudeerd en die zeggen allemaal dat je dat toch pas echt leert als je gaat werken. Ik heb zelf ook het meeste op mijn werk geleerd. Weet niet of andere forummers dat ook kunnen bevestigen?

2 likes

Nee, volgens mij is dat een bekend fenomeen!
Ik hou van spinazie maar nu ik een beugel heb, is het een hel :sob:

1 like

Ik lag net in bed en mijn vriend sliep al, maar ik miste m’n katten dus ben op de bank gaan liggen om weer een keer met ze samen te slapen, vind dat zo gezellig. :smiling_face_with_three_hearts:

Oh en ik heb vanavond dit ontdekt en het was zo lekker, ga het morgen weer halen.
afbeelding

8 likes

Ooeh waarvan is dit?

De appie! Het heet top cuisine, zit in een klein bakje dat je echt denkt dat het genoeg is voor je holle kies, maar het is precies genoeg.

1 like

Ik heb vandaag een nieuwe bitje van mijn beugel in en mijn tanden doen zoveel pijn. Voor mijn gevoel is de pijn ook echt heftiger dan voorgaande weken.

Ohja en ik heb morgen tentamen. Raad eens wie weer veel te laat is begonnen met leren…

1 like

Ik ben zo blij en dankbaar voor mn beste vriendin. Gewoon dat ze bestaat. De tering wat een top wijf is dat :heart:

26 likes

Door mensen zoals mij blijkbaar haha :joy:

2 likes

Ik voel me echt enorm onrustig en mijn hart gaat tekeer en er is geen reden toe. Heel frustrerend.