Jaaa Kom in Utrecht wonen, gaan we samen naar de boni op de straatweg, niks geen dure Amerikaanse troep daar.
Laf die Boni. Mis 'm nog steeds.
ik heb ook bugles, zonder spuitkaas (wtf is dat?), maar geniet ook hehe
Spuitkaas is zo’n vies woord
Maar wel lekker
oh shiit dat heb ik idd wel eens zien liggen haha!
Ik ben door de huisarts doorgestuurd naar de orthopeed en ik ben zo zo zo bang dat zijn oplossing een injectie in m’n enkel is moet al huilen als ik daaraan denk
Vandaag na 3 weken weer TV. Zet ik de TV aan, komt het gezicht van een oude scharrel vol in beeld. Die zit blijkbaar in een reclame. TV maar weer uit. Nee grapje, ben blij dat ik weer TV heb.
Ik weet niet of je ondertussen je pakketje al hebt verzonden, maar ik zag gisteren op zo’n servicepunt in het station van Rotterdam een machine van de postnl waar je zelf je pakket kon aanmelden. Je kon de code scannen en dan je pakket vermoedelijk inleggen. Als ze dat niet hebben kan je het altijd aan de balie afgeven en dan scannen ze het voor je, gaat erg snel. Ik doe alles via het servicepunt, ook pakketjes ophalen, want ik ben doordeweeks toch altijd op het station. Misschien is het ook wat voor je als je een groter station in de buurt hebt.
Bringme box! Zit hier in mijn flatgebouw ook. Echt ideaal.
Hoe toevallig is dat, serieus. Echt grappig hoe zoiets werkt
Zaterdag hebben we een kinderverjaardag. Het cadeautje leek ons leuk, maar nu het binnen is staat er op de doos: Om op een leuke manier leren delen en manier aan te leren Voel me nu een beetje zo van ‘Hoi gefeliciteerd!, hier heb je het cadeau, je kinderen hebben geen manieren!’
Ja dit ken ik ook. Maar ik wil gewoon een optie om een gebruikte te rapporteren in de app, in het gesprek ofzo. Of een optie tot rapporteren als je een gebruiker blokkeert. Maar dankjewel voor het meedenken (:
Zijn er plannen om terug te komen? Kunnen we dan eindelijk eens McDonalds ontbijten en Speck doen? Ik mis die McDonaldsmeetings nog steeds. Zijn er trouwens mensen in Groningen die dat willen doen? Ik ben niet eng of raar, ik ken alleen te weinig mensen die dezelfde voorkeur voor drek hebben
Vet handig! Alleen woon ik helaas niet in de buurt van een station maar goeie tip!
@Mathilda, als je weet wanneer je komt dan kan ik daar vast wat omheen plannen. @Booklover, wat vind je wel lekker?
Had helemaal een enthousiast een bericht getypt over dat de boni dé winkel is als je desperate wijn of chocola wil halen na 22.00. Maar bedacht me net dat dat de boons is en snap nu de niks geen dure troep beter
Ik heb zo vaak aften, ik word er gek van.
Ik ook!! Is er net eentje weg breekt er alweer een andere door…
Ja ik ga nog steeds! Moeten we een geheim FF teken afspreken?