Wat je even kwijt wilt #19

Dit zijn inderdaad de juiste vragen.
Ik maak zelf cappuccino’s van Dharkan met eigen opgeschuimde melk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Voornamelijk lungo’s en mild/medium sterk. Heb ook een melkopschuimer heujj! Die carmelito leek me ook wel wat ja!

2 likes

Jeej ik heb vanmiddag weer een telefoon en vanavond ga ik fantastic beasts kijken met 2 vrienden. :heart:

En mijn ex waarschijnlijk maar denken… Wat is ze toch lekker rustig hehe.

9 likes

Van de lungo’s denk ik dat de linizio en fortisio wel iets voor jou zijn. We hebben ook de master origins en die kan je zowel als lungo als espresso zetten. ( Geen espressos als lungos zetten want is niet goed voor je apparaat haha) Van de master origins zijn de colombia , nigaragua en de ethiopia de milde en de india en indonesia zijn wat sterker. De colombia is wel best zuur en de ethiopia ruikt naar handcreme haha.

1 like

Ik ben zo blij
De organisatie waar ik werk zit in een reorganisatie dus ik had de hoop op een contractverlenging stiekem al een beetje opgegeven.
Maar toch mijn contract met een jaar verlengd :partying_face:

38 likes

Oh en ik wil jullie nog even bedanken want ik heb oprecht het gevoel dat ik dankzij dit forum echt een stuk beter kan omgaan met mijn liefdesverdriet dan vroeger. Dan lees ik hier dingen of zeggen mensen dingen tegen mij en dan denk ik: Ja daar heb je een goed punt.

Sowieso vind ik het onwijs lief hoeveel lieve berichtjes enz ik ook heb gehad toen met mijn moeder, dat heeft mij ook zeker wel een beetje goed gedaan. Jullie zijn gewoon allemaal toppers! :heart: Dat mag wel keertje gezegd worden.

53 likes

:scream::scream::scream::scream: waarom wist ik dit niet

Maar goeie reviews wel overigens! Ik ga ook maar weer eens langs die winkel.

3 likes

Veel mensen doen dat verkeerd. Je kunt dan beter een americano zetten. Dus eerst een espresso zetten met het cupje. Dan het cupje in het bakje laten vallen en dan nog eens een espresso zetten zonder cupje. Beter voor de smaak en voor je machine.

7 likes

Goeie tips wel! Geen zin om handcreme naar binnen te gieten. Ik ga wat bestellen, dankje!

1 like

Huh waarom in hemelsnaam haha. Als je iets leuks hebt gekocht voor je partner, dan ga je toch niet 8 maanden wachten met het geven, alleen maar omdat het dan Kerst is? En het ook nog eens vertellen. Haha ik zou het heel raar vinden.

8 likes

Ik gunde mezelf een dagje thuiswerken vandaag. Komt erop neer dat ik BH-loos in mijn chillkleding telefoontjes pleeg. Ik lig nu even op de vloer in mijn huiskamer in het zonnetje. Life is good.

17 likes

Argh ja ik stoor me er ook zo aan en zie hem supervaak voorbij komen

1 like

Ik zit overspannen thuis en mijn werkgever loopt er alleen maar druk op te zetten en verplicht mij tot een afspraak op kantoor. Echt top, ben weer helemaal gesloopt, opgejaagd alles. Maar hij lijkt maar niet te begrijpen dat wat hij doet me alleen maar verder om zeep helpt. En ik heb al vet vaak aangedrongen op een afspraak met de bedrijfsarts maar die lijkt er maar niet te komen. Fucking irritant. Ga het gesprek wel aan en neem mijn man mee.

2 likes

Wat fijn en wat lief dat je dit nog eens zegt. Ik merk het ook dat ik het fijn vind hier mijn ei kwijt te kunnen als het gaat om verdriet of zorgen.

2 likes

Ohhhh ik ben zo blij! Ik had vanochtend een sollicitatiegesprek voor een bijbaan en werd een half uur na thuiskomst al gebeld dat ik maandag kan beginnen. :partying_face:

53 likes

Als ik iets heb gekocht voor iemand dan wil ik het altijd meteen eigenlijk al geven, 8 maanden wachten is lang man hahah.
En andersom zouden mijn verwachtingen misschien wel heel hoog worden :’) hahah

1 like

Wat ontzettend ongevoelig van je werkgever! Kun je niet zelf contact opnemen met de bedrijfsarts of moet dat echt via je werkgever?

Ik heb een vast contract gekregen (na bijna een jaar werken al!) woehoe :dancingbanana:

68 likes

Gefeliciteerd! Well done

1 like

Mn vaste bestelling is altijd Dharkan :two_hearts:

1 like