Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb het online gekocht. Ik heb via een iDeal link betaalt nadat zij allemaal close-up foto’s had verzonden.

1 like

@Krabsalade wat lief en betrokken van je! Ik hoop dat alles goed gaat.

@Fenayi jij bent ook echt lief he! En goed bezig, trots op je :heart:

@Madrid jeeeeej!! Zo blij voor je, wat fijn dat dit nu geregeld is!! <3

Vandaag een jaar geleden was mn operatie, raar en besef moment. Dat t al een jaar geleden is zeg. Nu eigenlijk behoefte aan gezelschap en afleiding. Hele dag zat dit al in mn hoofd, terwijl mn dag best goed was en ging gelukkig.

Nu lekker weekend, morgen uiteten met mn beste vriendin en even naar papa en mn zusje.

Maar ja, weet niet wat ik meer kwijt wil…

5 likes

Yup, ik ook hoor. @Zilver ik werk niet in jullie vakgebied maar heb drie stages gelopen tijdens mijn studie waar 1 het minimum was en had daardoor wel snel een baan maar leerde in de eerste drie maanden werken evenveel als tijdens al die stages bij elkaar. Komt goed!

2 likes

Ik heb magnesiumtabletten gekocht en ik hoop dat ik me daardoor snel wat beter en energieker ga voelen.

5 likes

Even geen tijd om bij te lezen maar wel iets leuks en liefs wat ik kwijt wil.

Ik was op werktrip, druk druk druk de laatste tijd, kwam terug in m’n studio en die is spik en span, zelfs m’n oven en ramen zijn schoon, m’n koelkast ligt bomvol met alles wat ik lekker vind, m’n was is weg … met een lief briefje van mijn moeder

Ik ben / word echt door geweldige mensen opgevoed. :heart:

70 likes

Ik ben zoooo moe, ben de afgelopen 6 weekenden alleen maar in de weer geweest met verhuizen, klussen, meubels in elkaar zetten, vrienden en familie zien tussendoor, doordeweeks fulltime werken waardoor ik van huis ben van 6.30 tot 18.00
Ik heb net gegeten en denk dat ik in bad ga met een wijntje en slaap om 20.00👍
Ik vind het echt lastig want ik wil ook leuke dingen doen in m’n weekend en ik wil ook uit vanavond eigenlijk maar denk dat 't even te veel is. Had vandaag helemaal vlekken voor m’n zicht

1 like

Ik ben pasgeleden verhuist en langzaam wordt m’n nieuwe huis steeds meer af en het is zo moooooi en soms zit ik gewoon op de bank om me heen te kijken hoe mooi het is en dan ben in zo blij :heart_eyes:

15 likes

Je bent zelf een topper :kissing_heart:

1 like

Ik hoop dat het gesprek ok ging. Voor als dat nog niet besproken is; je kunt altijd zelf contact opnemen met de bedrijfsarts, bv via jullie vertrouwenspersoon of hr. En als je overspannen thuis zit is je werk zelf verplicht je aan te melden bij de bedrijfsarts, die kan dan objectief oordelen wat je wel kan en hoe je dat kan invullen en dat naar je werkgever communiceren. Sterkte!

Ja daarom, ik denk ook dat ik mezelf morgen heel dankbaar ben als ik vanavond op tijd naar bed ga!

1 like

@Lentex & @Bertie Aah wat lief. :heart::relaxed:

2 likes

Schoenen kijken op z.alando. Wie bedenkt dit??

8 likes

De teksten en balkjes over het model van de schoen heen denk ik! Kan de schoen niet goed zien haha

8 likes

Wat @Yellow zegt. Zo kun je toch niet kijken naar schoenen?

1 like

Ik had het over mensen die wonen in een vuurtoren, en dat blijkt dus een watertoren te zijn. Diegene aan wie ik dat zei moest heel hard lachen. Ik dacht, weetikveel, ik weet niet eens het verschil tussen een watertoren en een vuurtoren?!

1 like

Ik kijk our planet op netflix. En ik zie ineens dit vogeltje een te grappige dans opvoeren. Aangezien jullie dit ook leuk vinden deel ik het even.

20 likes

Ik ben aan t wachten op vrienden want we gaan vanavond bij mij een drankje doen. Alleen duurt het weer lang dus tegen dr tijd dat ze er zijn ben ik al lam.

Mijn god wat fiets die wijn er lekker in vandaag

2 likes

Ik stond vanmiddag bij een stoplicht, en ik hoorde muziek. Er was een klein kastje aan het stoplicht gemonteerd waar dus de muziek uit kwam. Er was ook een schermpje en daar stond op:
‘naam’ 13 jaar oud kwam om het leven doordat hij werd geschept door een auto, toen hij bezig was met zijn muziek. Je luistert naar zijn playlist. Play attention.
Vond het echt naar.

Dat is best confronterend. Je weet dat het gebeurd maar het zijn altijd dingen die hard aankomen

Ik haat katten zo erg omg.
Edit: ik zag m’n profielfoto voelde me gelijk schuldig naar katten die wel oké zijn.
Rectificatie: ik haat katten die je aan het aaien bent en dat zij kopjes geven en vervolgens ineens omslaan en je bijten en naar je blazen ZO ERG

2 likes