Deze zaak was afgelopen dinsdag bij opsporing verzocht. Uit onderzoek bleek dat ze pas 6 tot 9 maanden in Nederland was. Haar outfit werd daar ook getoond. Ik vond het echt een uitgaans outfit, dus je zal denken dat iemand haar wel gezien moet hebben… heel triest in elk geval
Volgende week is mijn laatste werkweek bij mijn bijbaan en ik moet mijn vervanger inwerken. Ga het toch wel missen
Ik stuur best vaak appjes naar de radio omdat ze dan zijn van hey welk nummer van deze artiest/met deze letter/whatever wil je horen en dan denk ik ‘dit is een heel fijn liedje en ik wil dat meer mensen dit horen’ dus dan stuur ik dat op maar ik vergeet altijd dat ze je dan dus ook kunnen bellen en heb altijd spijt als dat dan gebeurt Dus nu gemengde gevoelens omdat ze straks m’n liedje gaan draaien maar dat ik daarvoor dan eerst mezelf terug moet horen op de radio terwijl ik amper uit mn woorden kwam
Dit was trouwens de eerste keer dat het niet live was, ze hebben ons gesprek opgenomen en dan wordt het zo dus uitgezonden? Wist helemaal niet dat dat soms zo ging
Hahaha eigenlijk wil ik helemaal niet dat mensen dit gaan horen, maar Serve the Servants van Nirvana (ze vroegen specifiek naar een Nirvana nummer), op Kink. Als het goed is iets voor 4 uur.
Edit: ze zijn nu met een top zoveel bezig en pas op nummer 31 dus ik bedenk me nu dat hij het misschien verkeerd zij en dat het rond 5 uur is? Of ze onderbreken die lijst er even voor, kan natuurlijk ook
Haha wat grappig, ik had dit vorig weekend. Ik zat in de auto en dacht laat ik eens een nummer insturen… werd ik gelijk anoniem gebeld. Naturlijk niet opgenomen want dacht dat is zeker de radio? Kreeg ik een mailtje of ik m’n verhaal wilde doen, nee. Werd ik gister onverwachts gebeld (was niet anoniem), dus ik zei ik heb geen boeiend verhaal ik vind het gewoon een leuk nummer ging ze allemaal vragen stellen, zegt ze oh ik vind het wel een leuk verhaal hoor dus wil je op de radio? Nou ja prima dan, ik help jullie wel uit de brand :’) Ik word dit weekend dus live gebeld :’) Vreselijk, en ik luister bijna nooit radio, alleen in de auto.
Hahaha jemig, lekker vasthoudend wel. Zo ver van tevoren ook? Heb ik één keer gehad maar dat was echt een hele playlist die je via de site op kon geven die ze dan bijna helemaal zouden draaien. Maar voor losse nummers was het bij mij eigenlijk altijd van hey we gaan dit zo draaien dus blijf even hangen dan doen we zo een praatje. Welke zender was dit?
Zo had ik een keer bij Veronica iets geantwoord op hun Facebook. Hun hebben dat voorgelezen met mijn naam erbij.
Wordt ik nog geen minuut laten opgebeld door mijn vriend; die zat in de auto voor zijn werk en had Veronica aanstaan…
Ja snap ook niet dat ze dat zo plannen? Want ik kom wel live in de uitzending maar heb nu dus een belfspraak gepland staan :’) En dan gaan ze zeker zeggen oh er komt nu iemand met ~een verhaal~ over dit nummer ofzo lol. Geen idee wat ik mij er bij moet voorstellen haha. Was bij drie EF EM trouwens!
Ze zeggen vaak dat het live is maar dat is meestal al eerder opgenomen.
Heb vaker iemand gezien die gebeld werd voor de radio, dat werd ook later uitgezonden terwijl ze op de radio zeiden dat t live was
Maffe gang van zaken wel ja! Ergens wel fijn dat je het van te voren weet misschien? Kan je tenminste een beetje bedenken wat je wil zeggen. Bij diezelfde zender was het bij mij ook altijd live ja. De keren dat het ‘spontaan’ was waren trouwens wel later op de avond en die keer die van te voren besproken werd was midden op de dag dus misschien zit het m daar dan in?
Ik heb een toffe minor gevonden (duurt wel een jaar, wat ongebruikelijk is voor 30 studiepunten) en ik mag mn scriptie doen bij het zkh waar ik nu stage loop! Wordt bikkelen het eerste half jaar, hbo scriptie schrijven en minor volgen op universiteit, maar ik heb echt heel erg zin in hard werken
Moe
Ja, het was nog niet af denk ik Dat is dus precies wat ik me ook afvraag! Ik hoop dat er nog opheldering over komt.
Weet je toevallig hoe ze weten dat ze pas kort in Nederland was? Want ze hebben geen identiteit van haar, toch?
Ja zoiets lijkt mij ook. Echt een akelige gedachte dat je zomaar van de aardbodem kunt verdwijnen en dat niemand dat dan weet
Fiddler, Little V, Umami, Irodion, Amier, SET… Weet niet wat je lekker vindt?
Dekxels is mijn lievelings!
Soms vind ik het jammer dat ik een grotemensenslaapkamer heb ipv een knus, chaotisch hok waar ik slaap, mensen ontvang en een bureautje heb staan waar ik dingen doe dus ik heb me voorgenomen dat ik in een volgend huis zo’n kamer voor mezelf ga inrichten waar ik dan kan chillen als ik er zin in heb en waar ik als ik ziek ben ga chillen met mn katten en mag eten in bed ^^
Edit: ik mag dat nu ook als ik ziek ben maar ik wil het gewoon kunnen doen wanneer ik zin heb.
De zon schijnt en ik werd net voor het eerst in tijden weer eens om mn ID gevraagd in de supermarkt. Today was a good day
Ja ik! Wat wil je weten?
Wat lief dat je zo meeleeft!