Wat je even kwijt wilt #19

Ik ben bij een vriendin op bezoek in Berlijn en we zouden vanavond uitgaan net als “”vroeger”” maar we liggen nu gewoon chips te eten in bed :thumbsup: oh hoe tijden veranderen

25 likes

Wat lief van je zus!

Mijn moeder is inmiddels ook aangeschoten en nu hoor ik ze samen in bed echt heel hard lachen. Dat maakt me in deze tijden extra blij.

43 likes

Ik had geen frisdrank meer voor bij de alcohol dus heb er amandelmelk bij gedaan, ook goed :woman_shrugging:

3 likes

gatverdamme :confused: kan je het net zo goed puur drinken hahaha

1 like

Ik ben op dat punt dat ik het toch niet meer proef dus eigenlijk heb je wel gelijk :sweat_smile:

2 likes

Mijn vriend kwam op weg naar huis nog even langsgereden (oké de weg was afgesloten dus hij moest door mijn woonplaats om thuis te komen). Heb ik 'm toch nog heel even kunnen zien in m’n deuropening, op z’n verjaardag. Helaas kan hij nog niet blijven slapen vanwege m’n blessure. Maarja nu mis ik hem natuurlijk extra erg en kan ik zelf alsnog niet slapen haha #soppymoodover

06:30 de trein, net thuis :+1: die paar wijn voel ik wel, de tering.

2 likes

Ik ga even haten hoor, sorry voor al deze positieve aangeschoten vibes nu op het forum. Ik heb dus zo’n behoefte een een weekend helemaal niets doen en dat is precies wat ik dit weekend wilde haan doen. Maar blijkbaar wordt het fucking mooi weer?! Hallo ik wil regen en wind, dan voelt het gerechtvaardigd om een weekend lang binnen te stinken. Nu voel ik de drang sociaal te doen en van het weer te genieten

18 likes

Ja fuck dat heb ik ook zo vaak haha. Dat er vet veel zon is buiten en ik denk wtf dit is zo niet wat ik nodig heb nu.
Hou dan gewoon de gordijnen dicht en ga alsnog lekker coconnen

1 like

Oh man waarom ben ik al wakker. Ik wilde m’n allstars bleken, ik leg ze dus een nacht lang in de bleek. Ik checkte net ff, zijn ze donkerder geworden :joy:. Denk dat ik maar een poging 2 moet doen.

2 likes

Huhuhuh het hotel waar ik gister naar toe zou gaan als mijn vriend het niet uit had gemaakt is vannacht getroffen door brand en er is 1 iemand overleden.

Ik lees het, alle gasten zijn geëvacueerd en opgevangen in een bedrijfspand. Voor jou eigenlijk dus een geluk bij een ongeluk!

2 likes

Ik lees het net. Wel even schrikken indd!

1 like

Ik ben al wakker en mijn vriend slaapt nog… Terwijl ik om 4 uur thuis was :joy:

1 like

Zo’n gele fles met, volgens mij, dikke bleek. Maar ik denk dat ik idd ander spul nodig heb.

Dr zit iemand op t station te blowen en gitaar te spelen. Hallo leipo te vroeg.

1 like

Mijne zijn donkerblauw. Maar ze zeggen dat je elke kleur allstars wit kan maken. Ik wil ze overigens niet wit maar lichter.

Heb je ze uitgespoelt na het bleken?

Nee ze liggen nog in de bak maar ik zag werkelijk 0 verschil. Ofja ze zijn donkerder maar dat komt omdat ze nog nat zijn.