Oh als je ze uit spoelt met water zul je denk ik wel verschil zien.
Nee helaas ook niet! Het rare is dat het water wel blauw was, maar ik denk dat ik ff andere bleek ga halen en als het niet lukt is het alsnog geen ramp.
Ik heb zin in friet saté.
En wat zei jij toen?
Omg! Ik las ergens op het forum een paar dagen terug dat iemand bang was dat zn aquarium zou knappen of dat ze daarom geen aquarium zou nemen?!
Het ergste is hier gisteren gebeurd… 250L zee aquarium gescheurd. Wat een fantastische avond…
Insprayen of smeren met dikke bleek en daarna in de zon zetten (zoals @Booklover ook al zegt haha) ! zo heb ik regelmatig schoenen en kleding (vans, jeans en shirtjes) gebleekt. Dus niet een hele nacht erin laten maar erin dompelen en dan in de zon!
Wow heftig??? Hoe kan dat trouwens?
Te lui om uit bed te komen en te ontbijten
En nu al zin in uit eten vanavond en eerst vanmiddag mn vader en zusje weer zien
Sorry
Ja mee eens maar dit zijn mensen met een lesbevoegdheid, sommigen zelfs met een die in Nederland erkend wordt. De training voor deze mensen is voornamelijk taal.
Als ik ongesteld moet worden (laatste weekend van pilstrip) heb ik altijd zon gevoel alsof ik blaasontsteking krijg. Steeds aandrang en het brandt. Herkent iemand dit? Het is echt moeilijk irritant. Denk dat ik maar een keer naar huisarts ga, klotetroep is die pil ook.
Gisteren was ik zoooo moe. Echt het type moe waarvan je gaat huilen zonder reden. Dus toen ging ik eindelijk naar bed om 12 uur. Begint er een man op een motor vlak onder mijn raam volop zijn motor te draaien. Dus ik probeer ongeveer een kwartier lang om er nog doorheen te slapen, maar dat lukte totaal niet, toen was ik het ineens helemaal zat. Dus ik loop pissig naar beneden in mijn wolkjes pyjama en met mijn bitje in . Open mijn raam, en zie die vent helemaal doelloos in zijn eentje zijn motor draaien onder mijn raam. Dus ik roep met mijn bitje in, waardoor ik zo’n kwijlende stem kreeg:’ Hey meneer! Hallo! Meneer?’. Dus die vent kijkt om, zeg ik:’ ik weet niet hoor maar ik probeer te slapen, en je maakt echt heel veel herrie en ik weet niet waarom maar zou het fijn vinden als ik zou kunnen slapen’, al kwijlend over mijn raamkozijn bekant. Dus je zag die vent even vluchtig mij en mijn wolkjes pyjama analyseren, en toen dacht ie volgens mij…ach arm kind, en reed hij verder
Om vervolgens 15 meter verder stil te blijven staan. Maar daar kon ik gelukkig wel doorheen slapen. Mijn zus zei nog dat er vlak daarna nog een vechtpartij was maar daar heb ik doorheen geslapen haha.
Heb je misschien naar gedroomd? Dan heb ik dat gevoel ook. Hoe dan ook hoop ik dat het niks is natuurlijk.
Bij h&m kloppen die broekmaten totaal niet!
Heerlijk opgeruimd, alleen nog afwassen en douchen. En bedenken in welke kleur ik mn nagels ga lakken😊
Meh, ik heb dat met appel. Super irritant.
Huh dit ziet er niet eens uit als hetzelfde model
Zo zenuwachtig voor die ingreep aan mijn hand.
Heb er nu al geen zin in en ben in staat om niet heen te gaan.
Maar ik moet wel