Mijn Mac werkt inmiddels weer, al moet ik nog de nieuwste versie van het OS downloaden. En dan hopelijk morgen alle programma’s weer installeren en is 'ie weer snel (of zo snel als een zes jaar oude mac kan zijn). En dan van de week de laptop dezelfde behandeling geven
Omg ik zat vandaag echt de halve middag werk te doen in een houding waar mijn ongestelde lichaam bijzonder ongelukkig van werd, maaaaar nu ben ik in bed met ijs, frambozen en blauwe bessen. Das prima avondeten toch?
Same
Ben our planet aan het kijken en omg die pinguïn
Lijkt me heerlijk!
Pff ik ben zo moe dat ik wel kan janken. Heb echt al de hele dag zo’n jankgevoel en zoveel behoefte aan een dagje alleen zijn en niets moeten.
What the fuck narwals zijn echt bestaande dieren???
Buhh ik had het kunnen weten maar ik heb echt helemaal geen honger na t sporten en nu kan ik niet genieten van een hoteldiner dat ik niet zelf hoef te betalen.
Of zal k alleen een dessert halen beneden?
Ik ben maar al in bed gaan liggen en ga zo proberen wat te slapen. Dochter wordt meestal wakker rond 2 en daarna kan ik meestal niet meer goed slapen. Ik zie ook gewoon op tegen de werkdag morgen omdat we zwaar onderbezet zijn en ik dan toch weer over mn grenzen ga om te proberen alles rond te krijgen. Dit weekend maar even een groot rondje wandelen of iets en even niets. Lief dat je even reageert!
Tonneke?
Heeft iemand dé manier om een aft snel weg te laten gaan? Heb er 1 op de zijkant van mn tong en die doet zeeeeerr
Ik heb echt een extreem drukke week, en val een beetje in oude patronen. Thuis komen - slapen tot half 9 - niet meer dineren maar gewoon chips eten. Er staat een stapel afwas, er ligt kleding op de grond, zoveel onrust en chaaaaooos.
Morgen als het goed is op tijd klaar, dan moet ik dit echt oppakken want ik ken deze spiraal .
Huh? En dat spuit je dan op de aft?
Ik vind die naam bijzonder.
Dankje! Ga ik morgen kopen, wist niet dat dit bestond
Ik heb het net teruggekeken via de ziggo app. Ach gos. Hij zat ook heel hoog in zn adem op een gegeven moment. Zou hem zo een knuffel willen geven
morgen zijn de koningsspelen op mijn stageschool (en natuurlijk heel veel andere scholen haha), en ik sta heel de dag alleen. Vind het stiekem toch best wel spannend. Ondanks dat ik al vaker de klas alleen heb gehad en op stagedagen de klas volledig zelf draai.
Ik dacht dus echt dat ze zo’n legende/mythe waren
“Gaat meteen naar youtube om het te kijken”. Mijn op sensatie gerichte ass vind dit dan alsnog vermakelijk (terwijl het eigenlijk inderdaad gewoon sneu is voor hem)