Ja denk dat ik een half zwembad aan water kwijt kan in die vulling, altijd handig om in de zomer wat extra waterreserves te hebben
Ik ben benieuwd, haha 2 jaar geleden heb ik het laten doen (maar toen startte 'ie ook niet meer op en dacht jij dat het de schijf misschien was). Eerst nog 2.5 uur wachten
En moe zijn is kut, ja. Hopelijk kun je slapen!
Ik heb zo’n kut week op werk dat ik zojuist voor de 3e keer op rij eten besteld heb🤷
Haha, nee, snap ik Ik heb het blijkbaar wel onthouden, maar andere dingen ook vaak genoeg. En ik hoop ook echt dat dit de oplossing is, anders koop ik wel een nieuwe :’)
De jongen van wie ik stiekem een foto probeerde te maken laatst komt straks langs, zal alvast m’n geluid uitzetten
Een mobiel nummer heeft 10 cijfers in België, een vast nummer 9.
Heb inmiddels reactie dus idd mobiel nummer haha
Haha je moet je idd eigenlijk niet aan hem aan gaan passen, maar ik zou zelf precies hetzelfde gedaan hebben
Hopen dat hij vanaf nu gewoon professioneel doet haha
Omg! Kreeg net een appje dat de weerman van RTL heel zenuwachtig was en ik moest kijken maar kon helaas niet. Ze zei een jonge vent, weet je ook wie? Lijkt me zo rot, die zou zich vast kut voelen.
T ging mis en toen begon zijn stem te bibberen. Maar wel een knappe jongen! Die mag van mij al stamelend het weer presenteren hoor
Ik heb het even teruggekeken op rtlxl en dat ging inderdaad heel ongemakkelijk. Germ haha.
Hij had het ook over bloesem bomen en anders zat er geen fruit meer aan. Nou mijn ouders hebben al hun halve leven 4 bloesem bomen en daar groeit echt geen fruit aan hoor. wel netjes dat hij zich wist te herpakken!
Ik moest hier toch wel even extra hard van uitademen toen ik het las hoor
Ja hij was even lekker in de war haha. Volgens mij bedoelde ie iets van dat als de bloesem kapot zou gaan, de bijen het zwaarder krijgen en dat ze dan ook de fruitbomen niet kunnen bestuiven. Hij kwam er alleen niet uit haha.
Ja maar die je in beeld zag waren voor zover ik weet iig geen appelbomen. Ze hebben op RTL XL ook een verkorte versie van het weer staan waarin hij niet die “black out” heeft. Weet niet of ze dat normaal ook doen.
Ik heb net gewoon de gehele versie gekeken! Zouden ze het net dan aangepast hebben?
Misschien, deze versie is iig 1:45 min. en foutloos.
https://www.rtlnieuws.nl/video/uitzendingen/video/4674891/rtl-weer-1830-uur-3873
Zo avond gaat echt lekker snel. Sta uit eindelijk met mn favo collegas
In je link te zien was dat het nieuws van 18.30. Die ik keek was dus van 20.00 en duurde 3.30 ofzo. Even gekeken en de video staat wel op de “voorpagina” maar hij doet het niet meer.
He ja klopt, ik dacht dat het dezelfde versie was.