Ja. O.a. walrussen die ter pletter vallen van hoge rotsen. Heel sneu.
Aah shit. Thuis dan misschien een keertje proberen met bakpapier ertussen. Hoop dat ie alsnog smaakt!!
Dit voegt niks toe aan je verhaal maar omg jaloers.
Was al superblij toen ik in Londen naar Shake Shack kon, wou dat er hier een In n Out opende!!!
Ik mis mijn mama de laatste dagen zo erg (meer dan normaal). Heb al een paar dagen dat ik uit het niets een huilbui krijg zoals nu. Ik zou er gewoon alles voor over hebben om nog een keer met mama een hamburger te kunnen eten ofzo.
Knuffel
Ik zie dat morgen Coachella start dus ik ging even kijken naar de line-up. Maar ik ken echt maximaal 5 artiesten van de gehele line-up. Ligt dit aan mijn hedendaagse muziekkennis en ben ik een oma of treden er gewoon niet echt veel grote namen op?
Zo eindelijk thuis. Straks wekker om 0600.
Maar ben wel kampioen!!
Zo dit was een zeer kort nachtje. Ik hoop dat ik werk ga overleven. Straks pizza eten en slapen.
Sterkte vandaag! Mn duo werkt altijd op de vrijdag maar ik organiseer het voor de hele school dus ik ben ook onderweg. Wat gaan jullie vandaag doen?
Waarom is het op vrijdag altijd nog net even moeilijker om eruit te komen.
Gelukkig weer laatste dagje voor deze week al heb ik ook niet zon zin in t weekend.
Wat is er mis met mij
Haha dankje! We beginnen met het koningsontbijt en daarna hebben we allemaal verschillende spelletjes. Voordeel is dat ik zelf geen groepje hoef te begeleiden en in weze mijn handen vrij heb om te ondersteunen waar nodig. En daarnaast heeft de gymdocent de hele dag georganiseerd dus dat is ook wel fijn!
Jij ook succes!
Holy shit het brandalarm ging om kwart voor 1 af in het hotel omdat er iemand rookte op de hotelkamer. Frappant hoe snel je hersenen door hebben wat er aan de hand is terwijl ik oprecht nog niet helemaal wakker was maar wel al bezig was met naar buiten gaan
Wat schrikken! Gelukkig was er geen brand. Wel sneu dat er dan toch per se iemand moet roken op een hotelkamer.
Haha biecht, ik vond de shake shack dus echt niets aan
Oh bah! Helemaal met dat verhaal van vorige week in je achterhoofd. Ik hoop dat je weer een beetje bent bijgekomen, heb je nog kunnen slapen?
Ik ken er een stuk of 30 en bevind me toch niet in de āhippe jongeā categorie.
Zoān zin om de hele dag in bed te blijven maaaar gelukkig bijna weekend
Weet iemand of er bij de apotheek iets te krijgen is voor oogontsteking, zonder recept? Ik heb vandaag geen tijd om nog naar de dokter te gaan, en die heeft vandaag waarschijnlijk toch geen plaats meer.
OkƩ. Hipper dan. Niet jonger