De keren dat ik een oogontsteking had, maakte ik drie keer per dag mijn ogen schoon met een watje met afgekoeld gekookt water (ik geloof dat dit inmiddels achterhaald is en je ook gewoon kraanwater kan gebruiken), droeg ik geen make-up of contactlenzen en toen ging het na een paar dagen tot een week vanzelf over!
Huh, ik ook ongeveer 30 maar geen idee waarom zo veel eigenlijk! Mijn muzieksmaak is al 10 jaar hetzelfde en ik luister nooit radio. Ik vind het vaak zelfs jammer dat ik nooit eens naar een nieuwe artiest luister, maar blijkbaar valt het wel mee
Haha ja inderdaad!
Ja ik heb uiteindelijk wel prima geslapen, maar was een rare gewaarwording
Ik ken er 9 haha jeej. En ik zag dat bad bunny komt omg… waarom is coachella niet wat dichterbij
Ja dit doe ik dus al sinds dinsdag En het wordt niet beter maar gelukkig ook niet veel slechter, maar het doet wel pijn en traant constant. Ik vind het met het weekend in aantocht lastig, zul je net zien dat het dan nog erger wordt en ik tot maandag moet wachten. Dus toch maar een afspraak gemaakt voor half 11 (eigen dokter was vol, krijg nu een andere). Wel shit want dan moet ik m’n hele dag verschuiven. Heb denk ik gewoon een crèmepje of druppels nodig.
Ik heb gisteren een gevulde pompoen gemaakt en wel 20 pasteitjes tot een uur of 1 snachts, omdat ik een kilo gehakt had dat op moest
Heb je kammille thee in huis? Even thee zetten dat af laten koelen en dan watjes erin en dat op je ogen leggen.
Haha ik heb echt precies hetzelfde
Ja, misschien toch wel verstandig om in dat geval naar de dokter te gaan! Beterschap!
Nee, helaas.
Migado er zit hier in de buurt een basisschool en die hebben feest ofzo. Maar hun muziek staat zo hard dat ik hun muziek en alles wat ze door de microfoon roepen hier in huis heel hard hoor…
Kan toch nooit goed zijn voor die kinderen.
Koningsspelen. Waarom weet ik dit?
Ahaaa. Extra kut dus. Hopelijk gaan ze stil verder spelen.
Omdat volgende week vrijdag de vakantie begint.
Omdat vrijdag de 26e (dag voor Koningsdag) sommige scholen al vakantie hebben en het die week ervoor Goede Vrijdag is dus dat ook niet als geschikte optie werd gezien.
(Aldus RTLNieuws haha, ik keek er namelijk ook gek van op dat het nu al is)
Soms ben ik zo awkward. Ik ga heel vaak sochtends even koffie halen voor werk. Vandaag wilde ik echter in dat tentje gewoon even mijn sollicitatie voorbereiden. Dus ik bestel koffie en ze ging het meteen maken: to-go. Maar toen durfde ik al niet meer te zeggen dat het voor daar was omdat ik het zo lief vond dat ze me herkende . Nu zit ik dus toch maar op werk met mijn koffie to-go mijn sollicitatie voor te bereiden
.
Ik heb een cadeautje voor mijn neefje waarvan ik twijfel of hij het wel leuk vindt (knuffel van Paw Patrol en hij wordt geloof ik 6), maar nu had ik ook geen fatsoenlijk inpakpapier voor een kind meer, dus nu heb ik het ook nog in Sinterklaaspapier ingepakt. Voelt echt als een mislukt cadeau.
Ik heb een van die AH insecten plaktattoos opgeplakt, voel me net een stoere tien jarige
Zit in de wachtkamer van de tandarts en ben zo zenuwachtig. Zweet helemaal, moet een vulling en volgende week ook nog wortelkanaalbehandeling. Zo geen zin in.
Edit: ben al 2 jaar niet geweest.
Ik zag ook heel erg op tegen mijn wortelkanaalbehandeling, maar het viel zo gigantisch mee! Was klaar binnen 3 kwartier en geen napijn gehad.
Succes!!