Wat je even kwijt wilt #2

Hah ik dacht dat die 2 in de titel een error was

3 likes

Ik moet een elektrische tandenborstel voor iemand kopen met een x budget. Voor dat x budget kan ik 2 bodys en 1 oplader kopen, ze heeft wel een man maar vroeg er maar 1.
Ik kan ook dezelfde tandenborstel kopen en een voorraadje opzetstukjes, wat zouden jullie doen?

  • 2 bodys
  • Opzetstukjes

0 stemmers

Ik kreeg een pakketje van een straat verderop. Ik helemaal blij met een pakket… was het niet voor mij.

Goeie dat je me eraan herinnert!

1 like

Ben op vakantie met mijn vriend en ik vind het zooo chill. We hoeven ook niet constant iets te doen, sommige avonden kijken we ook gewoon een film in het appartement of zo en dat vind ik echt relaxt. Hoef niet de hele tijd overal heen of te lopen. :raised_hands:t4:

18 likes

Door dit topic heb ik geen zin meer om bij te lezen in dat andere

Mijn pakketje is ook nog niet binnen pffd

Mijn avondeten bestaat uit een doos Merci
Wat is jullie lievelingsmerci?

2 likes

Hahah ik dacht even dat je bedoelde dat je twee bodies als in lingerie voor jezelf wilde kopen ipv de opzetstukjes. Ik vond het al een gekke post :stuck_out_tongue:

11 likes

De paarse (praline) of groen (hazelnoot)!

5 likes

De buren draaien keihard Dre Hazes en zingen mee… verschrikkelijk. Dus nu draai ik mijn muziek nog even net wat harder, zodat ik dit niet hoef aan te horen.

Dan hebben we bijna dezelfde smaak! Ik wil alleen de lichtbruine (hazelnoot crème) nog aan t rijtje toevoegen

1 like

Hij onthoudt steeds niet waar ik ben

1 like

Ik plaats van te zoeken wat ik kan snacken ben ik nu op weg naar buiten om een rondje te lopen

2 likes

Ik moest lachen :speak_no_evil: Moet ik me nu ook wassen?

En mijn pannenkoekplant is een beetje gemold vandaag. Blad geknapt en uit een ander blad heeft de stofzuiger per ongeluk een hapje genomen. :crying_cat_face:

2 likes

Dat heb ik ook

Ik had net happn gedownload met het idee om eens te kijken of ik het wat vond. En toen likete ik dus meteen per ongeluk iemand. Eeeeeeeen de app is weer verwijderd.

2 likes

Het was bij mij opgelost nadat ik dit had gepost haha

Je wilt me weg aint it

Only taart can break us :ring: