Wat je even kwijt wilt #2

@Madrid dat is wel een goede eigenlijk! Ik ben nu nog in de woonkamer tv aan het kijken, maar misschien voor als ik wil gaan slapen!

@KREN ja ik probeer ook tegen mezelf te zeggen dat er echt niks is dus dat ik me niet zo moet aanstellen. Woon ook niet in een huis op de hei waar makkelijk inbrekers kunnen komen of zo. Dit is de eerste nacht, dus misschien is het ook gewoon eventjes wennen…

@Elderflower mijn gedachte dwalen ook echt ineens naar elke horror film of vreselijk nieuwsbericht, maar probeer dat maar te negeren. Straks nog een paar grappige filmpjes kijken in bed of zo en dan zoals @Madrid aanraadde wat rustige muziek luisteren. Wierook heb ik helaas niet en een kaars durf ik dan weer niet terwijl ik slaap. Ik heb trouwens ook een knuffel hoor! Hij zit nu naast me op de bank, haha. 24 hier en no shame!

In elk geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben die hier (af en toe) last van heeft!

3 likes

Ik ren nog altijd de trap op en kijk dan af en toe achter me dus nee het is niet raar op die leeftijd denk ik haha. Alhoewel ik eigenlijk alleen maar ren als ik een eng, vreemd artikel heb gelezen of film heb gezien.

2 likes

Haha, ik woon in een appartementencomplex tegenover een rij huizen waar ik vrij goed naar binnen kan kijken en laatst zag ik een bewoner eerst heel hard naar boven rennen en het licht op de eerste verdieping aan doen en toen heel hard terugrennen om het licht beneden uit te zetten. Daarna ging ze weer heel hard de trap op naar boven.

24 likes

Ik heb het zo naar mn zin en mn vriendinnen willen nu vroeg slapen haha

2 likes

Bestaat er al een Game topic? en zo nee: is er een publiek voor? (en zo ja: waar?? ^^)

1 like

Thanks! Ik zat bij Hobby te kijken

1 like

Oke dus wij uit. Half uur gefiets (waalhalla) was het zoooo rustig naaah. Na een half uur weer gegaan zo treurig hahaha. Morgen op het strand maar zelf een feestje bouwen.

2 likes

Ik had laatst van Ah vanille ijs gezoet met stevia. Was schijnbaar erg lekker!

1 like

Ik heb zo’n leuke avond gehad. Ook fijn om nuchter te gaan slapen!!

8 likes

Ik slaap dus bij een vriendin die in de straat woont waar de wandelaars starten. Dus 1 uurtje geslapen heujj.

Weet iemand of er weer een boot is die naar stadseiland gaat. Tering duur ofniet ik haat die trap zo erg.

@Mimi Ik ben een keer als “een Mondriaan” naar een M feestje gegaan en dat vond iedereen toen super origineel. En het is super simpel. Kleed je in rood, blauw, geel en/of zwart (ik had een rode rok, blauw shirt en zwarte schoenen. Geen geel want dat had ik niet) en schilder met schmink wat blokjes op je gezicht en kleur er een paar in.

Verder waren daar:
Melkweg
Miranda Sings
Matroos
Minnie Mouse
Mummie
Mandarijn (die persoon had alleen een mandarijnennetje op z’n hoofd…)
Marius aka. dude in toga
En een paar niet zo originele types waarvan de naam met een M begon die gewoon als zichzelf gingen.

Marilyn Monroe is natuurlijk ook nog mogelijk. Of een monkey. Of Mercurius.

2 likes

Whooo op weg naar Boedapest, zin in

5 likes

Ik heb weer amper geslapen. Word zooo vaak wakker. Net een ventilator besteld.

@Madrid heb je nog een beetje kunnen slapen?

@anon39978576 ja die boot gaat de hele dag volgens mij? Kost wel geld.

1 like

Yes ! Jaa volgens mij 5 euro ofzo maar dat heb ik er wel voor over op de terug weg haha.

1 like

Hoe bedoel je geen omg?

Sterkte vandaag iig, ik hoop dat het meevalt.

Twee keer wakker vannacht door vechtende katten :roll_eyes: En heb hoofdpijn, niet genoeg gedronken dus gisteren.

Heb al een blikje red bull op vanmorgen… Nog f doortrekken tot 5 en dan tentamen maken PRAY FOR ME PEOPLE

10 likes

Ik heb echt weinig geslapen :frowning: heb zoooo geen zin om te gaan werken pff

Er stapten net mensen met koffers in de trein. Ik wil ook op vakantie!!! Maar helaas nog 3 weken werken