Wat je even kwijt wilt #2

Ik moet even een soort van realisatie over mijn leven delen. Al mijn hele leven lijkt iedereen sneller dan mij te fietsen en ik weet gewoon niet waarom. Ik trap me echt de tyfus, maar echt mensen op de meest oude teringfietsen zijn gewoon sneller dan mij. Dit was een gedachte die ik al low key meerdere keren had. Maar nu had ik een fiets cadeau gedaan aan mijn vriend, en we gingen een stukje fietsen, en hij was echt gewoon zooooveel sneller dan mij. En hij zei ook van:’ Waarom ben jij zo langzaam?’ , en toen zei ik dus tegen hem dat dit al mijn hele leven zo is op verschillende fietsen met verschillende mensen en dat ik echt niet begrijp. En ik heb echt een gazelle fiets met 8 versnellingen, dus het ligt ook echt niet aan mijn fiets.

Dus hij fietst natuurlijk weer ver voor mij uit, en in het begin trapte ik me nog helemaal dood om hem bij te houden, maar ik kon hem gewoon niet meer zien op een gegeven moment en had zoiets van fuck it hoor, ik ga gewoon lekker op mijn eigen tempo fietsen. Dus dat duurde natuurlijk fucking lang, en toen ging ik ook nog wat foto’s maken omdat er een mooi uitzicht was. Dus ik kom echt een kwartier later aaan fietsen ofzo terwijl hij voor de deur stond, en hij begint gewoon te lachen en zegt:’ WTF BEN JE ZO LANGZAAM!’ . En toen zei ik:’ Maar ik heb ook foto’s gemaakt’ . Hij:’ Ok maar ik heb voor het stoplicht echt op je staan wachten (dus voor het uitzicht zeg maar). Dus ik had zoiets van wtf ok wat is dit man?! En toen lag ik in bed gewoon te lachen over dat ik in een soort absurdistische wereld lijk te leven waar iedereen sneller dan mij fietst :joy:. Sorry dit was echt een brainfart maar wou het even delen ofzo haha.

39 likes

@Haai ahw. Mijn vrouwtjesvogel is vlak na kerst ook gestorven aan legnood. Heb haar nog geprobeerd te redden door olie in dr gaatje te druppelen en boven warm water te houden zodat het los zou komen maar dat mocht niet meer baten. Ze had dat al eerder gehad, toen heeft het wel allemaal geholpen. Maar als ze er eenmaal hun binnenkant uit hebben geperst is de kans echt klein :pensive: sterkte!

1 like

Hahahaha becky als in beugelbecky? Wow haha

jeetje dat moet schrikken zijn geweest. Ik zou ook niet zo snel weer een popje nemen denk ik, omdat ik zo bang ben dat het weer gaat gebeuren :disappointed_relieved:

Ik kreeg een déjà vu terwijl ik jouw verhaal las en dat maakte het nog raarder haha

2 likes

Nee ik ook niet. Ik heb nu nog een mannetje maar die kan niet met anderen samen. Is agressief. Ook niet tam te krijgen. Dus dat is een beetje een dilemma.
Maar die van jou had dus windeieren dan?

Parallel universum haha

1 like

Haha misschien is er dan nog een universum waarin jij iedereen voorbijracet.

2 likes

Dit dus!!! Vaak zijn dat kut jongens

1 like

Hahaha ik zie het al helemaal voor me :joy:

20 likes

Haha toen ik de eerste zinnen las dacht ik dat het fietsen een metafoor was voor voortgang in het leven ofzo, en toen ik verder las besefte ik dat het daadwerkelijk over fietsen ging.

21 likes

Hahaha wow die afbeelding is vet on point :joy:

@Torquay hahaha nee niets diepzinnigs hier. Ik fiets gewoon fucking langzaam haha

2 likes

Ik snap nou ook niet van je vriendinnen dat ze met die jongens blijven omgaan @anon98052296
Of weten ze niet hoe jij je voelt/hebben ze niet door hoe die jongens tegen jou doen?
Echt belachelijk hoe die jongens zich gedragen gewoon. Blijkbaar is het heel moeilijk om aardig te doen

4 likes

Misschien omdat je zo’n dikke groene (blauwe? zie 't niet door nachtscherm haha) tijger achterop hebt haha

3 likes

Hahaha was het maar zo dan had ik iig nog een excuus.

@anon98052296 Wow echt niet tof dit. Ze kunnen toch op zn minst een gesprek houden? Of is dat te hoogdrempelig voor deze gasten? Zijn zeker van die gasten die zo’n prachtige acapella DU DU DU DU DU versie van seven nation army zingen haha

5 likes

Ja waren gewoon loze eieren eigenlijk want had 2 popjes, geen man

Ik zit al een paar dagen in luie vakantiemodus en ik vond het vanmiddag een goed idee om een middagdutje te doen. Nu lig ik natuurlijk weer klaarwakker in bed, terwijl ik morgen juist vroeg op moet omdat er een mannetje langskomt om iets in huis te repareren :expressionless: Zo dom.

Ja het was een beetje laatste moment-werk geworden maar het is gelukt! Was echt super

1 like

Stom eigenlijk dat het dan alsnog gebeurd. Ook gewoon zonder echt reden voor een eitje zeg maar. Hier was het ook meestal zo. Die twee gedroegen zich alsof ze in de rooie buurt zaten maar er zijn nooit eitjes uitgekomen. 1x heeft ze eitjes gehad die wel bevrucht waren maar op de een of andere manier niet levensvatbaar want na 2 maanden was er nog niks uitgekomen. Achteraf bleek dat de kuikentjes waarschijnlijk zijn gestopt met leven in de eitjes.
Met die eitjes had ze ook veel minder moeite. Die loze eitjes zijn vaak veel moeilijker om kwijt te raken blijkbaar. Echt sneu