Ik moet even een soort van realisatie over mijn leven delen. Al mijn hele leven lijkt iedereen sneller dan mij te fietsen en ik weet gewoon niet waarom. Ik trap me echt de tyfus, maar echt mensen op de meest oude teringfietsen zijn gewoon sneller dan mij. Dit was een gedachte die ik al low key meerdere keren had. Maar nu had ik een fiets cadeau gedaan aan mijn vriend, en we gingen een stukje fietsen, en hij was echt gewoon zooooveel sneller dan mij. En hij zei ook van:’ Waarom ben jij zo langzaam?’ , en toen zei ik dus tegen hem dat dit al mijn hele leven zo is op verschillende fietsen met verschillende mensen en dat ik echt niet begrijp. En ik heb echt een gazelle fiets met 8 versnellingen, dus het ligt ook echt niet aan mijn fiets.
Dus hij fietst natuurlijk weer ver voor mij uit, en in het begin trapte ik me nog helemaal dood om hem bij te houden, maar ik kon hem gewoon niet meer zien op een gegeven moment en had zoiets van fuck it hoor, ik ga gewoon lekker op mijn eigen tempo fietsen. Dus dat duurde natuurlijk fucking lang, en toen ging ik ook nog wat foto’s maken omdat er een mooi uitzicht was. Dus ik kom echt een kwartier later aaan fietsen ofzo terwijl hij voor de deur stond, en hij begint gewoon te lachen en zegt:’ WTF BEN JE ZO LANGZAAM!’ . En toen zei ik:’ Maar ik heb ook foto’s gemaakt’ . Hij:’ Ok maar ik heb voor het stoplicht echt op je staan wachten (dus voor het uitzicht zeg maar). Dus ik had zoiets van wtf ok wat is dit man?! En toen lag ik in bed gewoon te lachen over dat ik in een soort absurdistische wereld lijk te leven waar iedereen sneller dan mij fietst . Sorry dit was echt een brainfart maar wou het even delen ofzo haha.