Hoe fijn zou het nu zijn als er iemand was die mijn verbrande rug verzorgt. # haataansingleleven
Wow jaloers!! Sla je slag zou ik zeggen!! Zijn er nog meer gemeen tegen je dan?
Wat sneu
Ik ben nu thuis
We waren met een groep leuke jongens, maar ze praten alleen maar tegen mn vriendinnen
@Haai Sterkte. Maar wat een leuke vogel was het om te zien op die foto zeg. Zo’n vriendelijk gezichtje .
Zo net weer even drie muggen vermoord, ik kan echt merken dat het een topjaar is voor muggen.
sterkte! Ze ziet er inderdaad heel lief uit.
Okee en dat was vier, nu gaat het raam maar weer dicht.
Als het er normaal uitziet en goed ruikt kan je het eten.
De datum is namelijk ten minste houdbaar tot, niet uiterlijk houdbaar tot
Bovenstaande geldt ook voor de volgende keer dat je weer vragen hebt over de houdbaarheid van je eten haha
en toch nog nummer 5 vermoord
Mijn vriend is er niet, en ik heb werkelijk waar de hele dag geen klote gedaan behalve dr phil gekeken, docu’s over dikke mensen, tarot kaart lezingen, beugelbekkie, stomme filmpjes over celebrities etc. etc. Ohhh wat heerlijk dit zeg hahaha
Oh pff en als jij tegen ze praatte dan?
Haha dat was het ook echt! Ik heb echt helemaal niks gedaan. Ben ook niet naar buiten geweest ofzo, terwijl het zo’n ‘mooie dag’ was. Ja, idd een mooie dag voor Dr Phil en co dus haha
Oooh Beugelbekkie
Zo jammer dat ex on the beach dd alweer tot een einde is, top vermaak op de zondagavond was het.
️:heart:️
Haha ik en een vriendin houden regelmatig beugelbekkie weekenden, en we zijn bijna klaar met alle afleveringen. De volgende serie wordt as told by ginger
Serieus mensen. Ga op Netflix de show Nanette van Hannah Gadsby kijken.
Fucking kippenvel hier
Ja, het is een standup show maar echt heel erg goed en intens en confronterend. Ik ben echt zelden zo onder de indruk geweest van een comedian.
Ik ging vroeger met iemand om die rond de tijd dat het uitgezonden werd graag Becky wilde heten en ik vond dat maar raar. Niet alleen vanwege die serie maar ook gewoon dat het te veel op ‘bek’ lijkt. :'D