Wat je even kwijt wilt #2

Ja, dat klopt. Dat is sinds een half jaar. Voorheen kon je wel gratis een rolkoffer meenemen aan boord.

2 likes

Je rolkoffertje mag dus gratis mee aan boord ? Haha sorry ~ so unreal ~

Als je die meeneemt mag je geen losse tas meer

1 like

Gratis in het luchtruim. Dus alleen een handtas mag je bij je meenemen, maar dan moet je je ook houden aan bepaalde afmetingen.

Wat relaxed !

Tegenwoordig mag je wel een handtas, als je je rolkoffer in het ruim plaatst

Heel veel sterkte!

1 like

Stelde echt niks voor! Blij dat ik gegaan ben!

5 likes

Ik heb een afspraak bij de fysio maar ik weet niet hoe laat want dat stond in mijn gestolen telefoon. Toen wilde ik het nog in de agenda van mijn werkmail checken maar dit weekend zijn we gemigreerd naar een online omgeving en mijn agenda is verdwenen.
Dus ik heb ruim een uur geleden gebeld naar mijn fysio, konden ze niet in de agenda kijken en ik zou worden teruggebeld. En nu zit ik maar bij mijn telefoon te wachten, vet irritant. Terwijl ik eigenlijk allemaal dingen wil doen en die afspraak volgens mij ook nooit later dan 10 uur kan zijn, dus ik kan sowieso al niet meer op tijd komen.

Ik hou zo van deze week. Alleen vandaag ff uitbrakken op het werk en daarna elke dag feestjesss en niet meer werken :dancer:t2:

5 likes

Ok ik vlieg ook met RyanAir. We zijn met 3 personen. We hebben 1 koffer bijgeboekt van 20 kg. Klopt het dan dat we:
3 handbagagekoffertjes
3 kleine handtassen
1 groot koffer
Mee mogen nemen?

Sterkte en succes!

1 like

Maar dan heb ik dus geen portemonnee, telefoon, oortjes, paspoort, flesje water etc meer bij de hand? Dat lijkt me heel raar. Dat je ook niet je persoonlijke spullen mee het vliegtuig in mag nemen.

Ik ben weer heel erg beroerd al twee dagen.

Mijn hooikoorts is echt insane vandaag

1 like

MDL arts?
lijkt me gewoon zo vervelend! Zeker omdat het vaker terug komt. Knuffel

1 like

Ben ik de enige bij wie reageren via mobiel echt heel problematisch is, dat je heel vaak perongeluk op de icoontjes vanin de rij erboven klikt terwijl je zeker weten in het tekstvlak klikte? En dat als je op antwoorden klikt dat hij niet verzendt, en dat je heel moeilijk op een bepaald punt in het tekstvlak kan komen om bv iets te verbeteren omdat hij dan gewoon naar een paar rijen hoger verspringt? Misschien ligt het ook wel aan mijn mobiel, op snapchat heb ik namelijk ook altijd dat hij hele woorden plakt achter wat ik al heb getypt.

Nu verzendt hij dus weer niet :relieved:

2 likes

https://www.ryanair.com/nl/nl/reis-plannen/vliegen-met-ons/handbagagebeleid

Deze pagina is best duidelijk toch? Je mag altijd 2 stuks bagage (koffertje en tas) mee, je koffertje mag met een standaard ticket nooit mee de cabine in en moet dus bij de balie worden afgegeven (wel gratis), je tas mag mee maar moet wel onder de stoel voor je passen.
Als je iets extra’s boekt mag je wel beide dingen mee de cabine in.

2 likes

Haha ik vond deze pagina juist vet verwarrend. Heb nu maar bijgeboekt zodat ik m’n rolkoffertje wel mee in de cabine mag omdat ik moet overstappen

Heb ik ook. Bij mij is het enige dat dan werkt een nieuw tabblad openen en opnieuw naar het topic gaan waar ik wilde reageren. Dan staat de reactie er nog en kan ik opeens wel op verzenden drukken. Maar ik heb het ook heel vaak ja.

1 like