Wat je even kwijt wilt #2

Waarom moeten wildvreemden zich met je kleding bemoeien? Ik heb een lange broek aan en dichte schoenen (heb wel slippers mee), zegt een wildvreemde vent op een gemene toon: ‘compleet gestoord.’ Gast, mag ik dat misschien zelf bepalen? En daarbij had ik een korte broek aan, maar weer uitgetrokken omdat ik er geen zin in had. :joy: Maar voor hetzelfde geld mag ik op mijn werk geen korte broek aan ofzo.

Moraal van het verhaal: bemoei je lekker met jezelf, scheelt mij ook weer ergernissen

3 likes

Als het duidelijk was zou ik het niet vragen.

Wat jij stuurt is namelijk anders dan wat hier gezegd wordt ~ uit ervaring ~. Ik vind dat verwarrend.

1 like

Aaargh. Krijg ik een mail van mijn fysio: je had om half 10 een afspraak maar je bent er niet, wat gaat hier mis?
Nou uh, dat niemand mij kan vertellen hoe laat mijn afspraak was en terugbellen blijkbaar ook heel moeilijk is. Sowieso, als iemand er niet is dan bel je toch even?
Echt irritant dit. Maar oke, verder met mijn dag.

2 likes

Ik snap die pagina ook niet want het enige verschil lijkt te zijn dat je rolkoffer wel of niet mee aan boord mag.
Terwijl het door de omschrijvingen ook lijkt alsof er verschil zit in het aantal stuks dat je me mag nemen; onafhankelijk van of het wel of niet mee aan boord mag.
Dus een stuk handbagage zonder prioriteit is een rolkoffer in het ruim en een kleine tas aan boord.
En twee stuks handbagege met prioriteit is een rolkoffer aan boord en een kleine tas aan boord.
Dat vind ik echt weird :yum:

Ja ik vind het dus verwarrend omdat je ook niet verwacht dat je met zo’n budget airline GRATIS je koffer in t ruim mag haha

1 like

Ja snap ik alleen dat staat dus niet zo op die ryanair site :face_with_raised_eyebrow: toch.
Nouja ik dacht; ik red het wel met handbagage maar als mijn reguliere tasinhoud daar ook nog in moet gaat het toch lastig worden haha.
Ik neem altijd best veel mee in mijn tas :cry:
Wel bedankt!

Dat is toch alleen als je twee stuks handbagage hebt bijgeboekt?

Ik zou een ander stemmetje op zetten en zeggen " Weet je wie pas stom is Alpacamybags". En als ze dan ja zeggen dan kom je boven je scherm uit en kijk je hun heel vuil aan.

7 likes

Beterschap @Fenayi

1 like

@Amphitrite heb je nog iets gehoord van je ASOS return?

Nee, dat is een algemene bug, daar lees je meer over in mod-topics.

Huh?? Er staat toch ‘Als je geen instappen met prioriteit hebt mag je geen twee handbagagestukken mee’ of ben ik echt gek?

En moet je (rol)koffertje dan nog de kleine maten van vroeger hebben als ie in het ruim gaat? Of mag een gewone koffer dan ook? Want die moet je toch betalen lijkt me…

Die koffer die gratis in het ruim mag, moet wel zo’n handbagage-koffer zijn inderdaad. Voor zo’n grote koffer, betaal je gewoon een incheck-prijs.

1 like

3 weken geleden vanaf eindhoven mocht iedereen (zonder priority) een handtas meenemen en rolkoffertje in het ruim. Als je je koffer mee het vliegtuig in wilde mocht je geen handtas.

Weet nu alleen niet of dit de standaard is, of dat ze soort van klantvriendelijk bezig waren die dag.

2 likes

Ook echt dat ‘wat gaat hier mis?’, krijg daar zo’n schooljufvibe bij. En ook nog terwijl je ze ervoor gewoon hebt gesproken erover. Heel irritant.

4 likes

Nee, wij vonden het echt een onzin kwestie en bovendien vond ik het erg veel geld voor een tasje wat uiteindelijk gewoon in een koffer paste! Maar alsnog wilde hij dat rekenen, hij wilde gewoon zijn gelijk krijgen :rolleyes: Een klacht indienen lijkt niet zo makkelijk, kan alleen online via een email of een Engels netnummer bellen, nergens in Nederland of Schiphol zit iemand van easyJet blijkbaar.

Hahahahaha ik ga stuk. Maar ik wil geen bevestiging dat ik stom ben.

1 like

Omg heb een 8,6 voor mn paper en sluit m’n eerste master jaar af met een 8,5 gemiddeld. Ohmygod ik ga even hyperventileren verder.

61 likes

Ik zwem heel veel tegenwoordig en dat is heel fijn maar nu ruik ik wel permanent naar chloor :tired_face::-1:t2:

2 likes