Beterschap @Fenayi
Nee, dat is een algemene bug, daar lees je meer over in mod-topics.
Huh?? Er staat toch ‘Als je geen instappen met prioriteit hebt mag je geen twee handbagagestukken mee’ of ben ik echt gek?
En moet je (rol)koffertje dan nog de kleine maten van vroeger hebben als ie in het ruim gaat? Of mag een gewone koffer dan ook? Want die moet je toch betalen lijkt me…
Die koffer die gratis in het ruim mag, moet wel zo’n handbagage-koffer zijn inderdaad. Voor zo’n grote koffer, betaal je gewoon een incheck-prijs.
3 weken geleden vanaf eindhoven mocht iedereen (zonder priority) een handtas meenemen en rolkoffertje in het ruim. Als je je koffer mee het vliegtuig in wilde mocht je geen handtas.
Weet nu alleen niet of dit de standaard is, of dat ze soort van klantvriendelijk bezig waren die dag.
Ook echt dat ‘wat gaat hier mis?’, krijg daar zo’n schooljufvibe bij. En ook nog terwijl je ze ervoor gewoon hebt gesproken erover. Heel irritant.
Nee, wij vonden het echt een onzin kwestie en bovendien vond ik het erg veel geld voor een tasje wat uiteindelijk gewoon in een koffer paste! Maar alsnog wilde hij dat rekenen, hij wilde gewoon zijn gelijk krijgen
Een klacht indienen lijkt niet zo makkelijk, kan alleen online via een email of een Engels netnummer bellen, nergens in Nederland of Schiphol zit iemand van easyJet blijkbaar.
Hahahahaha ik ga stuk. Maar ik wil geen bevestiging dat ik stom ben.
Omg heb een 8,6 voor mn paper en sluit m’n eerste master jaar af met een 8,5 gemiddeld. Ohmygod ik ga even hyperventileren verder.
Ik zwem heel veel tegenwoordig en dat is heel fijn maar nu ruik ik wel permanent naar chloor 

Haha ja echt he. Kreeg nu een mail waar alleen ‘straks om half 1!!’ in stond. Hoogopgeleide vrouw, maar uit de communicatie zou je dat niet afleiden. (en ik krijg altijd de kriebels van mensen die twee uitroeptekens gebruiken, gebruik er één, óf drie als je echt vind dat één niet genoeg is)
Ok sorry voor mijn hulp. In mijn ervaring veranderen dit soort bedrijven de regels om de haverklap als ze denken meer geld te kunnen verdienen, dus ik zou altijd uitgaan van de website, want ervaringen van anderen zijn waarschijnlijk al weer verouderd.
Je moet je alsnog aan de handbagageregels houden staat er, dus het mag niks wegen en er mag bijna niks in, plus dat je eerder aanwezig moet zijn om op tijd je koffer in te leveren en langer moet wachten bij aankomst bij de bagageband, blijkbaar kunnen ze geld verdienen door mensen die nadelen af te laten kopen. Voorheen vlogen ze ook bijna geheel zonder ruimbagage, maar betaalde niemand daarvoor, nu verdienen ze een paar euro aan iedereen die z’n koffertje in de buurt wil houden.
Ik ben zo van streek nu, ik heb net een bericht gekregen dat mijn scriptie onvoldoende is en dat mijn docent gestaakt is met nakijken. Ik zou deze zomer mijn laatste dingen afmaken maar ik wil gewoon opgeven en het in september weer oppaken. Maar dat zou mijn hele planning verneuken voor het komende jaar.
Ja precies en ik moet idd overstappen dus betaal liever 6 pond extra om hem bij me te kunnen houden 
Kijk eens of er een mobiele fietsenmaker in jouw stad is. daar zijn er steeds meer van!
Pff het is weer maandagochtend hoor. Het bedrijf waar ik werk is vergeleken met toen ik er kwam werken best wel gegroeid qua personeel. En daardoor is het ook echt hierarchischer geworden. Nu krijg ik soms dingen via mijn leidinggevende te horen waar ik eerst altijd direct bij betrokken was. Vind ik echt heel erg vervelend. Dat en dat er een groepje een beetje aan het samenklitten is geeft me echt een beetje een middelbare school gevoel.
Wat kut.
Ben je heel hard toe aan vakantie? Is het heel vervelend voor je als je planning moet veranderen?
Oh nee! Wat kut! Heeft je begeleider een voorstel gedaan qua nu verder of in september? Misschien kan je het even laten bezinken en dan face to face bespreken?