Wat je even kwijt wilt #2

Haha zal ik doen. Ik ga zo nog even wat eten in de stad.

1 like

Vandaag was een betere dag dan ik had verwacht en ik heb zo onwijs veel zin in mijn vakantie. Echt een lekker gevoel.

1 like

Dankje zal ik doen. En ik wil nog met jouw kunnen forummen dus ik zal er voor zorgen dat ik nog leef morgen haha.

1 like

Als je graag gezelschap wilt, ik woon in het centrum en heb geen plannen vanavond :stuck_out_tongue: ben wel half dood en moet morgen gewoon werken, maar eventjes kan ik wel!

1 like

Ik neig naar beide :grimacing:

1 like

Alle twee!

Ik zou gewoon even je huisarts bellen, vragen hoe hij/zij er tegenaan kijkt. Dan heb je zelf ook weer wat meer rust in je hoofd.

1 like

Tequila is fruit. Groente heb je niet nodig op vakantie :sunglasses::nerd_face::joy::joy:

5 likes

VAKANTIE

9 likes

Ik heb met tetten verbrand vandaag bij de sauna. Zonnen als blondje met sproetjes, is een beetje als vloeken in de kerk.
En daarna een happy meal gegeten. Mijn eerste echte grote maaltijd na mijn sushi fiasco.
Ook een beetje vloeken in de kerk idee.
Als ik zo kots weet ik genoeg…

4 likes

lol casual foutje :stuck_out_tongue:

2 likes

Zeker, ik dacht dat het veel zwaarder zou zijn. Zelfs die qb-test vond ik meevallen!

1 like

Oh dat zou leuk zijn! Het start om 21u15 om de groentenmarkt. Ik weet niet of je het nog op tijd leest maar je mag me een berichtje via fb chat sturen als je wil :inlove:

Ik vind het koud op werk #firstworldproblems

Morgen voor het eerst naar de Nijmeegse Vierdaagsefeesten!

6 likes

Ik zit America’s Next Top Model te kijken en het is zo fijn om gewoon even m’n verstand op nul te zetten met dit soort tv haha Vanavond lekker vroeg slapen en morgen weer wat collega’s zien!

3 likes

Let niet op mijn antwoord want dat was per ongeluk aangeklikt!

1 like

doe het in een vuilniszak

1 like

10/15 euro denk ik, maar afhankelijk van wat ze vab je zijn. Goede vrienden/familie eerder 15/20, kennissen/gewoon vrienden 10/15.

1 like

Mijn was wordt er altijd binnen 2 minuten uit gemikt door ganggenoten, en zelf doe ik het ook altijd dus ik zeg doen.

2 likes