Wat je even kwijt wilt #2

VAKANTIE

9 likes

Ik heb met tetten verbrand vandaag bij de sauna. Zonnen als blondje met sproetjes, is een beetje als vloeken in de kerk.
En daarna een happy meal gegeten. Mijn eerste echte grote maaltijd na mijn sushi fiasco.
Ook een beetje vloeken in de kerk idee.
Als ik zo kots weet ik genoeg…

4 likes

lol casual foutje :stuck_out_tongue:

2 likes

Zeker, ik dacht dat het veel zwaarder zou zijn. Zelfs die qb-test vond ik meevallen!

1 like

Oh dat zou leuk zijn! Het start om 21u15 om de groentenmarkt. Ik weet niet of je het nog op tijd leest maar je mag me een berichtje via fb chat sturen als je wil :inlove:

Ik vind het koud op werk #firstworldproblems

Morgen voor het eerst naar de Nijmeegse Vierdaagsefeesten!

6 likes

Ik zit America’s Next Top Model te kijken en het is zo fijn om gewoon even m’n verstand op nul te zetten met dit soort tv haha Vanavond lekker vroeg slapen en morgen weer wat collega’s zien!

3 likes

Let niet op mijn antwoord want dat was per ongeluk aangeklikt!

1 like

doe het in een vuilniszak

1 like

10/15 euro denk ik, maar afhankelijk van wat ze vab je zijn. Goede vrienden/familie eerder 15/20, kennissen/gewoon vrienden 10/15.

1 like

Mijn was wordt er altijd binnen 2 minuten uit gemikt door ganggenoten, en zelf doe ik het ook altijd dus ik zeg doen.

2 likes

Stuur ook ff naar Zaandam!

1 like

Ook naar zuid-oost Brabant graag!

2 likes

Omg het regent eindelijk en het ruikt heerlijk
Heb ook alle deuren en ramen open gezet en lig nu als een zeester op bed, lekker m’n oksels laten luchten joe

5 likes

Ik heb net met een vriendin urenlang buiten gezeten en gepraat. Ik kan altijd zooo goed met haar praten en zij met mij, zo fijn en waardevol is dat :heart:

18 likes

Ik ben op zoek naar dit iPhone hoesje. Iemand een idee waar die van is? Dit is een foto van Netflix haha.

Het kan ook nog een meetfout zijn. Kans is waarschijnlijk heel klein, maar het kan een vals positief zijn. Of je hebt nét iets andere antistoffen tegen iets heel gebruikelijks dan de meesten, waardoor het anders opgepikt wordt in de tests. Wel irritant joh, hoop voor je dat het niet is!

Ik was en ben super HP fan! Lees nu weer Deathly Hallows. Misschien moeten we een HP topic openen, zodat we daar kunnen praten! :grin:

4 likes

Ik wil ook regen!

2 likes