Volgens mij moeten mijn overburen denken dat ik 10 keer per dag douche. Maar ik heb doorschijnende gordijnen in de woonkamer en meestal geen zin om kleren aan te doen als ik thuis ben, dus elke keer als ik in mijn woonkamer moet zijn gooi ik een handdoek om.
Die mensen zien me echt alleen maar de hele dag in handdoeken door mijn kamer banjeren.
Ja ik snap je! Ik moet zeggen dat ik het ook geen fijn gevoel vind deze droogte (en dan liggen we nog zo noordelijk)!
Ik wilde net iets opschrijven wat ik nog moest doen, maar echt een seconde later wist ik niet meer wat… ik kom er nu ook echt niet meer op. Ondertussen al een uur aan het bedenken wat dat was… en dit is niet de eerste keer dat ik dat heb. Zo irritant
Ik heb mijn Facebook account dus vanmiddag gedeactiveerd en heb inmiddels al 20x Facebook ingetypt in de zoekbalk en moet mezelf echt bedwingen om niet in te loggen. Vind het echt een beetje zielig hoe verslaafd ik ben
Ik ga uit met dit weer en ik heb niet veel gegeten/ geen eetlust. Ben benieuwd of ik morgen nog leef.
Netjes is het niet, maar wel super menselijk. Ik zou ook blijven luisteren
Veel plezier
Hahaha ik ook en wij moeten nog om pizza. Heb maar een rijstewafel, babybel en kinderreepje op want in pizza heb ik geen zin
Heb de app inderdaad al verwijderd van mijn telefoon! Nu nog afleren om steeds uit automatisme naar Facebook te gaan. Denk dat het even tijd kost voor dat het uit mijn ‘systeem’ is.
Ik rook dus al ongeveer 6 maanden niet meer (yay!) maar heb door de verhuizing en de nieuwe/ sterkere allergenen hier in de lucht “ineens” weer astma die nog niet onder controle is (ik had altijd “kinderastma”, laatste aanval was toen ik 10 was ofzo) waardoor ik ineens amper kan ademen en allemaal medicijnen moet nemen. En ondanks dat ik nog altijd blij ben dat ik ben gestopt baal ik dat ik dus niet echt verschil merk. Mijn conditie is nog nooit zo slecht geweest, ik ben moe, constant verkouden waardoor ik niets proef en blegh. Ik baal er gewoon zo erg van. Gelukkig wil ik door de ademnood niet eens dénken aan roken, maar ik hoopte echt op de voordelen die iedereen altijd noemt (alles smaakt beter, betere conditie, lekkerder slapen etc.)
Ik heb het gelaten voor wat het is, ik ga er geen drama van maken en ik snap beide wel. Alleen jammer dat ze het niet uit zichzelf laten weten.
Ik ben gewoon best triestig dat ik alleen moet gaan.
Wat ga ik zo snacken?
Optie 1: naturel ribbelchips met tzatziki
Optie 2: slagroomijs met tova chocoladesaus
- chips
- ijs
0 stemmers
Dankjewel lieffie!
@anon98052296 wejoow hoe hou jij het vol heel die week haha. Mja snap wel dat je geen pizza wilt nee.
yes je kunt messenger houden!
Nee ik ook niet. Maar ik drink vruchtensap bij wijze van fruit en ik eet soms wel groenten. Is tequila ook groente?
Nja met een citroentje is het misschien wel gezond…
Ik wou zeggen als ik dat nu zou drinken val ik om. Maar dat doe ik ook met een volle maag hahaha. Tequila is niet goed voor moi.
Hier is tequila 1,50 en dat is dan dure
Dat jij nog leeft is een mirakel.
Wat fijn dat je daar eindelijk duidelijkheid over hebt, en dat je er nu iets mee kan doen! Was het je meegevallen vandaag?
Ok nu ben ik wel even klaar met dit hete weer, alsjeblieft dankjewel.