Wat je even kwijt wilt #2

Heeft iemand al gevraagd maar helaas. Mijn vriend gaat zo wel even een handtekening vragen

3 likes

@Madrid Ik hoop dat het helpt om wat te slapen, misschien brengt het wat rust. Super goed dat je de huisarts hebt gebeld, ook al was dat moeilijk, en ik denk dat het echt helpt als je naar de huisarts gaat. Zorg goed voor jezelf, knuffel!

1 like

Mijn laptop moest vanochtend updaten, maar nu blijft ie al een paar uur hangen op dat ie 100% voltooid is en dat ik het niet mag uitschakelen, en waarom kan het stomme ding nou nooit eens normaal updaten.

1 like

Ik wil me aanmelden voor een traineeship van een gemeente. Maar nu moet ik een persoonlijkheidstest invullen en ik ben zo bang dat eruit komt dat ik totaaaal niet geschikt ben. Zit het de hele tijd uit te stellen.

2 likes

ieuw midden in de metro ook echt :slightly_frowning_face:
echt, sommige mensen hebben 0,0 besef van medemensen

1 like

hahah mijn oude buurvrouwtje heeft zojuist naar het kinderdagverblijf geschreeuwd dat de kinderen hun kop moeten houden :joy: laf her

36 likes

Mijn laptop doet het weer, na 4 uur op 100% te hebben gestaan!

4 likes

Oh nee mijn vriend is toch zo slecht met papierwerk. En ik ben er alleen goed mee als ik er de tijd voor neem

Nee willen we naar Londen en mijn vriend heeft daar een visum voor nodig. Hij heeft recht op een gratis visum, maar bleek nogal lastig te verkrijgen. Ik alles uitgezocht en online de aanvraag gedaan voor hem. Vandaag dan de afspraak. Ik weer uitgezocht wat ie mee moest nemen en hem gisteren op pad gestuurd om kopieen te maken van ons beider paspoorten, zijn NLse verblijfsvergunning en om een pasfoto te maken. Was ie mijn paspoort al vergeten. Nou nu maar hopen dat ze dat op dat kantoor even willen kopieeren.

Vanmorgen was ie al zo langzaam en ik race tegen de klok om alles te verzamelen etc. Ben ik vergeten die pasfoto’s uit de tas met kopieen te pakken :tired_face: ooooh baal zo erg. We geven elkaar natuurlijk de schuld

Ook zo hinderlijk dat ik dan niet mee naar binnen mag daar. Ik heb alles voor hem ingevuld, omdat hij daar slecht mee is. En hij krijgt dat visum op basis van onze relatie en mijn EEA burgerschap. Hoop dat ie door dat interview komt
God wat heb ik een hekel aan visa gerelateerde dingen :roll_eyes:

stiekem toch blij dat ik in een koele provincie woon, vandaag gelukkig weer 22 graden, en aankomende nacht weer een stuk koeler.
wat een hitte vannacht. zo ruk geslapen! en door de verbouwing hebben we even geen airco!! boehoe.

2 likes

Ik wil eigenlijk helemaal niet meer naar buiten. Mja ik ben niet thuis en om naar huis te gaan moet ik naar buiten…

Ja hoor kan gewoon!

1 like

Nee, ze zeggen toch dat je je online aan moet melden. Dus bespaar je de moeite :disappointed_relieved:

1 like

Oh haha oeps

1 like

Haha ik denk dat het dan ergens tussenin zit! Ik weet niet wat je zoekt maar voor hbo en wo-functies wordt online aanmelden meestal aangeraden (is mijn ervaring). Vroeger kon je langsgaan en echt een goed gesprek met die mensen daar houden, tegenwoordig gaat veel digitaal. Je kunt via een uitzendbureausite ook je cv uploaden en dan krijg je volgens mij een melding als er iets is dat bij je past (dacht ik).

@anon98052296

1 like

Ohhh, hoe heb je uitgevogeld hoe dat moet? Ik heb wel eens met de Engelse ambassade gebeld, maar zelfs die konden me geen duidelijkheid geven. Wij hadden ook wel wat gevonden over dat visum op basis van mijn EEA burgerschap, maar niet echt hoe je dat nou aan moet pakken.

Ik ben zelf een jaar geleden op gesprek geweest. Moest inderdaad wel alles alsnog online invullen maar zo hadden ze wel een beeld van me. Was een gesprek van 20 minuten denk ik.

Bestel ik eens iets met mijn laatste geld op bol.com, is het wel afgeschreven naar heb ik geen bevestiging/bestelling in mijn account. Godverdomme, ik moet gewoon een nieuwe batterij hebben voor mijn tel. Ben echt pissed.

Even bellen?

Ah oké. Wil je een functie die past bij je studie? Zo niet, dan zou ik zelf op die sites rondkijken naar bijvoorbeeld vakantiekracht of schoonmaakhulp. Die staan er best veel op.

Ah oké. Misschien verschilt het ook per uitzendbureau/regio?