huh ik snap het niet echt, kan je me even whatsappen anders?
hahaha shit ik was een beetje aan het bewegen op mn muziek, komt er ineens een collega binnen
Ik zou nu best in Reykjavik willen zijn. 11 graden lijkt me heerlijk.
Er is een heel stuk glas uit mn mobiel?? Dacht echt dat dit net nog niet was. Kei raar.
We zitten in het vliegtuig met de Amerikaanse artiest Afroman
Omg vraag oftie een stukkie voor je rapt
Wel op een plek waar hij van houdt: lekker high
Heeft iemand al gevraagd maar helaas. Mijn vriend gaat zo wel even een handtekening vragen
@Madrid Ik hoop dat het helpt om wat te slapen, misschien brengt het wat rust. Super goed dat je de huisarts hebt gebeld, ook al was dat moeilijk, en ik denk dat het echt helpt als je naar de huisarts gaat. Zorg goed voor jezelf, knuffel!
Mijn laptop moest vanochtend updaten, maar nu blijft ie al een paar uur hangen op dat ie 100% voltooid is en dat ik het niet mag uitschakelen, en waarom kan het stomme ding nou nooit eens normaal updaten.
Ik wil me aanmelden voor een traineeship van een gemeente. Maar nu moet ik een persoonlijkheidstest invullen en ik ben zo bang dat eruit komt dat ik totaaaal niet geschikt ben. Zit het de hele tijd uit te stellen.
ieuw midden in de metro ook echt
echt, sommige mensen hebben 0,0 besef van medemensen
hahah mijn oude buurvrouwtje heeft zojuist naar het kinderdagverblijf geschreeuwd dat de kinderen hun kop moeten houden laf her
Mijn laptop doet het weer, na 4 uur op 100% te hebben gestaan!
Oh nee mijn vriend is toch zo slecht met papierwerk. En ik ben er alleen goed mee als ik er de tijd voor neem
Nee willen we naar Londen en mijn vriend heeft daar een visum voor nodig. Hij heeft recht op een gratis visum, maar bleek nogal lastig te verkrijgen. Ik alles uitgezocht en online de aanvraag gedaan voor hem. Vandaag dan de afspraak. Ik weer uitgezocht wat ie mee moest nemen en hem gisteren op pad gestuurd om kopieen te maken van ons beider paspoorten, zijn NLse verblijfsvergunning en om een pasfoto te maken. Was ie mijn paspoort al vergeten. Nou nu maar hopen dat ze dat op dat kantoor even willen kopieeren.
Vanmorgen was ie al zo langzaam en ik race tegen de klok om alles te verzamelen etc. Ben ik vergeten die pasfoto’s uit de tas met kopieen te pakken ooooh baal zo erg. We geven elkaar natuurlijk de schuld
Ook zo hinderlijk dat ik dan niet mee naar binnen mag daar. Ik heb alles voor hem ingevuld, omdat hij daar slecht mee is. En hij krijgt dat visum op basis van onze relatie en mijn EEA burgerschap. Hoop dat ie door dat interview komt
God wat heb ik een hekel aan visa gerelateerde dingen
stiekem toch blij dat ik in een koele provincie woon, vandaag gelukkig weer 22 graden, en aankomende nacht weer een stuk koeler.
wat een hitte vannacht. zo ruk geslapen! en door de verbouwing hebben we even geen airco!! boehoe.
Ik wil eigenlijk helemaal niet meer naar buiten. Mja ik ben niet thuis en om naar huis te gaan moet ik naar buiten…
Ja hoor kan gewoon!
Nee, ze zeggen toch dat je je online aan moet melden. Dus bespaar je de moeite