Oh haha oeps
Haha ik denk dat het dan ergens tussenin zit! Ik weet niet wat je zoekt maar voor hbo en wo-functies wordt online aanmelden meestal aangeraden (is mijn ervaring). Vroeger kon je langsgaan en echt een goed gesprek met die mensen daar houden, tegenwoordig gaat veel digitaal. Je kunt via een uitzendbureausite ook je cv uploaden en dan krijg je volgens mij een melding als er iets is dat bij je past (dacht ik).
Ohhh, hoe heb je uitgevogeld hoe dat moet? Ik heb wel eens met de Engelse ambassade gebeld, maar zelfs die konden me geen duidelijkheid geven. Wij hadden ook wel wat gevonden over dat visum op basis van mijn EEA burgerschap, maar niet echt hoe je dat nou aan moet pakken.
Ik ben zelf een jaar geleden op gesprek geweest. Moest inderdaad wel alles alsnog online invullen maar zo hadden ze wel een beeld van me. Was een gesprek van 20 minuten denk ik.
Bestel ik eens iets met mijn laatste geld op bol.com, is het wel afgeschreven naar heb ik geen bevestiging/bestelling in mijn account. Godverdomme, ik moet gewoon een nieuwe batterij hebben voor mijn tel. Ben echt pissed.
Even bellen?
Ah oké. Wil je een functie die past bij je studie? Zo niet, dan zou ik zelf op die sites rondkijken naar bijvoorbeeld vakantiekracht of schoonmaakhulp. Die staan er best veel op.
Ah oké. Misschien verschilt het ook per uitzendbureau/regio?
Sta je ingescheven bij studentenuitzendbureau’s online + platforms waarop je kan reageren op bijbanen? Zo heb ik 3 keer een goede bijbaan gevonden. En ik heb ooit via de zoekfunctie van twitter een goede bijbaan gevonden
Buiten staat een opblaasbare boog ofzo. Die een geluid maakt alsif het regent. Beetje balen dat als ik naar buiten kijk het niet regent.
Ik heb mijn lip ontveld omdat ik een parkeerkaartje tussen mijn lippen had geklemd en toen ik hem wilde pakken, hij plakken bleef aan mijn lip.
Dit is een forum en op deze pagina heeft user Alip een lange uitleg gepost. Volg dat! Trek wel even een uur uit voor de vragenlijst, want ze willen nogal wat van je (partner) weten
Foto bleken ze daar gewoon te maken
Vandaag is de toewijzing van een nieuwbouw project waar we ons voor hebben ingeschreven en ik ben echt zo zenuwachtig
als ik nog een jaar bij mijn moeder moet wonen word ik gek maar die vertyfte huizenmarkt helpt niet echt mee
Ik wil nog even @VeresPalne bedanken om met mij naar de Gentse feesten te gaan gisterenavond, super lief
Ik heb daarna nog een optreden alleen bekeken en gedanst en dat was ook erg leuk (danku alcohol). Alleen een beetje jammer van die dronken, aandachtstrekkende jonge meisjes die constant gilden naar de zanger. Ik snap dat niet zo
Al bij al was het een leuke avond!!
Geen idee hoeveel belangstelling er is. Totaal zijn er ongeveer 130 woningen, je kon je voor 5 bouwnummers inschrijven. Vandaag om 17u horen we meer
Spannend!! Succes!!
Mohhh da’s graag gedaan hoor! Kvond het ook een leuke avond!
Dank je!! Wij waren al bang dat het VK er nooit in zou zitten. Misschien kunnen we nu nog een keer voor de Brexit gaan.
Al dat gedoe is wel heel vervelend en het houdt ook eigenlijk nooit op. Telkens wordt je weer duidelijk gemaakt dat je er niet helemaal bijhoort als je geen Nederlander bent.
Edit: ja, nu zie ik het alweer. Mijn man heeft dus geen paspoort, daar struikelen we de hele tijd over.
Haha ik lees dat als “mohhh gertjuhh”