Wat je even kwijt wilt #2

Waar dan?
Ik zie dat overal staan bij tegenmoetkomingen en cultuurbegeleider gebeuren maar bij de beurs staat het niet?

Onderste schema op deze pagina: https://www.duo.nl/particulier/leraar/alle-regelingen-voor-leraren/bedragen.jsp

Evengoed bedankt haha

Wat een ongelofelijk naar mens. Ik wil zeggen lekker laten gaan, maar ik weet zelf hoe moeilijk dat is. Waarom zou je haar/hen idd niet een keer aanspreken? Heb ik ook een keer gedaan bij een collega na maandelijkse opmerkingen ‘moet je dit wel eten - oei dat zijn wel veel calorieën he’ en heb die lul nooit meer wat horen zeggen. Iedereen moet zich lekker met zichzelf bemoeien

1 like

Als ik dat doe, stel ik in dat ik mijn collegegeld in een x betaal. Dat is meer dan €6000. Dat heb ik zelf niet eens haha. Dus als ik dan niet in een x de beurs ontvang heb ik een probleem. Daarom ga ik er niet zomaar vanuit.
Ik wil ook niet betalen in termijnen als ik het bedrag in een x ontvang want dan zit ik met meer dan €6000 op mijn rekening wat ik nietmag uitgeven.
Ik heb al drie x 20 minuten in de wacht gestaan bij duo echt zooo irritant!

Gewoon doen als het je irriteerd. Als zij het lef heeft om jou zo te begluren dan heb jij gewoon het recht om er wat over te zeggen.

Natuurlijk zijn die mensen wel naar. Want ze kijken sowieso niet verder dan de buitenkant als ze zich zo gedragen en daarom vind ik ze kortzichtig en stom. Dat iemand afwijkt van het gemiddelde maakt het toch niet ok om iemand zo aan te gaan staren? Dat zou jij toch ook niet doen? Ergens een mening over hebben is wat anders, nastaren gaat heel veel stappen verder en vind ik veroordelend.

2 likes

Je krijgt al het geld in een keer. Vorig jaar kreeg ik het midden augustus.

Dat is echt helemaal erg. Alsof ze vindt dat ze het recht heeft om je aan te staren.

oh dat is helemaal een ingewikkelde situatie :pensive: kan je man de Nederlandse nationaliteit niet aanvragen? of heeft hij daarvoor ook eerst een ander paspoort nodig? :roll_eyes:

dit bericht is geen reply naar @Fenayi maar was bedoeld voor @Huismus
sorry weet ook niet even wat hier mis ging

Het zegt meer over hen dan over jou :kissing_heart:

@Madrid hoe laat heb je de afspraak?:two_hearts:

1 like

Speel je het via stream? Ik speel elke keer de Six Flags parken, dan heb je echt superveel attracties. En veel geld om leipe achtbanen te bouwen

@Madrid succes!

Ik wilde vanmiddag mijn nietapparaat bijvullen. Terwijl ik dat deed viel een setje nietjes. Ik zag ze nergens meer liggen en dacht dat ik me vergist had en ben verder gegaan.
Nou de nietjes zijn inmiddels gevonden… in mijn voetzool :flushed:

10 likes

Eerst nog een geboorteakte zelfs. Het is al heel bijzonder dat we mochten trouwen.
Is het voor jouw partner (op termijn) wel mogelijk om Nederlander te worden?

Gefeliciteerd :confetti_ball::tada::confetti_ball:

1 like

Volgens mij verschilt het een beetje per park welke attracties je krijgt. En hoe verder je komt, hoe meer verschillende attracties er zijn. In FF heb je bijvoorbeeld maar twee achtbanen om mee te starten, terwijl je in andere parken al start met tien verschillende. Voor zover ik weet was dit vroeger in het spel ook al zo (al heb ik voornamelijk deel 1 gespeeld, dus van de latere versies weet ik het niet).

2 likes

Klopt, bij de computer spellen moest je dan onderzoek doen en dan kreeg je meer attracties. Je kon het onderzoek ook op hoog - middel - laag zetten. Daarmee bepaalde je de snelheid van de ontwikkeling, maar daar zaten natuurlijk wel kosten aan vast.

2 likes

@Madrid ik ben ook erg benieuwd! Hoop dat het je geholpen heeft… ik denk aan je…:two_hearts: je mag altijd pb’en

1 like

Ja, dat laten ontwikkelen is in de app ook zo. Ik ging er vanuit dat Penny_Lane dat wel wist, want op een gegeven moment ben je in je park zeg maar ‘uitontwikkeld’, en staat er ook een melding bij dat er geen nieuwe attracties zullen komen oid.

Maar @Eddie, als je naar nieuwe/latere parken gaat dan krijg je sowieso weer nieuwe dingen. FF is toch echt meer om het spel te leren kennen, dus dat wordt nooit zo uitgebreid heb ik het idee.

1 like

Pff lastig, ik heb het al een tijd niet gespeeld want ik vind mijn telefoon net iets te klein ervoor. Ik ging ook meestal naar een volgend park als ik mijn doel had gehaald. Er zit wel een park bij waarbij niets geld kostte en waar je niets verdiende, maar waarbij je een hoge waardering moest halen. Dat was wel een van mijn favorieten, omdat je dus nergens door beperkt kon worden. Was ook wel een groot park in mijn herinnering, en je had dacht ik ook veel verschillende achtbanen. Ik zoek even op welke dat was!

1 like

Ik heb sneakers aan en een rugzak om. Dus ik lijk wss een beetje op een wandelaar. Mensen kijken me helemaal trots aan van goed gedaan haha .

30 likes