Wat je even kwijt wilt #2

Speel je het via stream? Ik speel elke keer de Six Flags parken, dan heb je echt superveel attracties. En veel geld om leipe achtbanen te bouwen

@Madrid succes!

Ik wilde vanmiddag mijn nietapparaat bijvullen. Terwijl ik dat deed viel een setje nietjes. Ik zag ze nergens meer liggen en dacht dat ik me vergist had en ben verder gegaan.
Nou de nietjes zijn inmiddels gevonden… in mijn voetzool :flushed:

10 likes

Eerst nog een geboorteakte zelfs. Het is al heel bijzonder dat we mochten trouwen.
Is het voor jouw partner (op termijn) wel mogelijk om Nederlander te worden?

Gefeliciteerd :confetti_ball::tada::confetti_ball:

1 like

Volgens mij verschilt het een beetje per park welke attracties je krijgt. En hoe verder je komt, hoe meer verschillende attracties er zijn. In FF heb je bijvoorbeeld maar twee achtbanen om mee te starten, terwijl je in andere parken al start met tien verschillende. Voor zover ik weet was dit vroeger in het spel ook al zo (al heb ik voornamelijk deel 1 gespeeld, dus van de latere versies weet ik het niet).

2 likes

Klopt, bij de computer spellen moest je dan onderzoek doen en dan kreeg je meer attracties. Je kon het onderzoek ook op hoog - middel - laag zetten. Daarmee bepaalde je de snelheid van de ontwikkeling, maar daar zaten natuurlijk wel kosten aan vast.

2 likes

@Madrid ik ben ook erg benieuwd! Hoop dat het je geholpen heeft… ik denk aan je…:two_hearts: je mag altijd pb’en

1 like

Ja, dat laten ontwikkelen is in de app ook zo. Ik ging er vanuit dat Penny_Lane dat wel wist, want op een gegeven moment ben je in je park zeg maar ‘uitontwikkeld’, en staat er ook een melding bij dat er geen nieuwe attracties zullen komen oid.

Maar @Eddie, als je naar nieuwe/latere parken gaat dan krijg je sowieso weer nieuwe dingen. FF is toch echt meer om het spel te leren kennen, dus dat wordt nooit zo uitgebreid heb ik het idee.

1 like

Pff lastig, ik heb het al een tijd niet gespeeld want ik vind mijn telefoon net iets te klein ervoor. Ik ging ook meestal naar een volgend park als ik mijn doel had gehaald. Er zit wel een park bij waarbij niets geld kostte en waar je niets verdiende, maar waarbij je een hoge waardering moest halen. Dat was wel een van mijn favorieten, omdat je dus nergens door beperkt kon worden. Was ook wel een groot park in mijn herinnering, en je had dacht ik ook veel verschillende achtbanen. Ik zoek even op welke dat was!

1 like

Ik heb sneakers aan en een rugzak om. Dus ik lijk wss een beetje op een wandelaar. Mensen kijken me helemaal trots aan van goed gedaan haha .

30 likes

@Eddie Arid Heights, in de blauwe kolom.

1 like

Hahaha ik moest hardop lachen hierdoor

1 like

Zalando afprijzingen zijn soms zo bizar. Dan 1% korting dan weer 40% en dan weer 60%. Alsof er achter de schermen steeds aan een dronkaard gevraagd wordt om een random kortingspercentage aan te klikken. “Doe maar wat leuks of zo.” Maar alles zal wel worden afgestemd op de voorraad.

12 likes

Vind het echt jammer dat ik geen vriezer heb
Ik wil alle ijsjes

Ik kocht 1 van mijn favo koekjes. Label gecheckt voor de zekerheid en ook dat klopte. Hap ik er net in, zijn het toch anderen die een stuk minder lekker zijn en klopt het label gewoon niet. :sob:

Nog een week en dan op vakantie!!
Ik heb helemaal geen vliegangst oid maar altijd als ik in het vliegtuig stap beoordeel ik de andere mensen even, om te zien of ze me chill lijken om in een ‘lost’ achtige situatie te komen. Te veel series gekeken

3 likes

Mijn baas vroeg net in een gezellig pauzegesprek met collega’s of ik een zwangerschap in de planning heb. Ik zei van niet, nog lang niet, maar ondertussen blijft mijn ongesteldheid vooralsnog uit (en zou ik dolgelukkig zijn, mocht het goed nieuws zijn)

Achteraf dacht ik trouwens; ik had die vent met de grond gelijk moeten maken om die vraag, maar goed. Dat was te laat.

2 likes

Heb je het al lang? Door dit weer word ik ook wel loom en slaperig, zeker als je niet goed kunt slapen.

Hahahah ja die. Ik ging ook stiekem wat sneller lopen. Zo van kijk eens 50 km maar ben nog lang niet moe hoor.

12 likes

Ik heb zometeen met mijn mentorklas een barbecue bij een leerling thuis en ik ben super zenuwachtig? Nog nooit zoiets gedaan en voel me echt een beetje onzeker haha… begint om 17.00 uur dus nog eventjes wachten :see_no_evil:

8 likes