Wat je even kwijt wilt #2

Ik vraag me altijd af hoe het kan dat meisjes/vrouwen (zeg 20+) in bikini/badpak in kleermakerszit kunnen zitten zonder dat je iets ziet.

Bij mij kijk je dan óf naar binnen, óf je ziet stoppeltjes/stekeltjes langs mijn broekje. Zelfs als ik net geschoren heb. Hoe doen die meisjes/vrouwen dat?!

3 likes

Wat idioot zeg dat daar gewoon naar gevraagd wordt. Echt onbeschoft

Hahahaha misschien moet je een tshirt maken met " ik heb net keihard gerent hoooor!"

3 likes

Dag 2 van de-activatie van Facebook: de afkickverschijnselen worden minder en heb nog geen 1x Facebook ingetikt in de zoekbalk #progressie :muscle:

Ben wel heel benieuwd hoeveel felicitaties ik krijg op mijn verjaardag (in augustus) haha. Denk een stuk minder dan eerst.

14 likes

@boemboem Je krijgt het geld in een keer!

Oké tip voor iedereen die bang is om te slapen alleen of er superlang over doet om in slaap te komen: download/speel af op spotify zon regengeluiden playlist of whitenoise op je iPhone. Dan stel je je iPhone in via Klok > Timer > de tijd instellen, ik doe meestal 40 minuten > Als timer stopt selecteer je dan ‘stoppen met afspelen’.

Heerlijk rustig in slaap vallen en dan is het niet helemaal stil, en als ik de regengeluiden afspeel heb ik op een of andere manier minder last van de hitte (mentaal).

10 likes

Heel de trein is leeg, maar ga maar naast mij zitten hoor. :face_with_raised_eyebrow:

Gefeliciteerd!

1 like

Ik vind dit weer echt fantastisch. Heb een mini mini action zwembad in de tuin, een hangmat en een blender waar ik de hele dag sapjes en gazpacho mee maak. Ga de rest van de week elke dag (op donderdag na) met vrienden naar zee/meer/park, yesssssssssss. En heb na mijn sollicitatie-kleding-crisis van afgelopen week besloten dat ik wat meer zakelijke kleding moet, dus zojuist hele mooie kleren besteld.

11 likes

Goed gedaan! Hoop dat hij/zij iets voor je kan doen. :heart:

1 like

Ik denk dat je de leren slippers van Zara bedoelt, de look a like Hermes slippers

1 like

Ik heb hem aangevraagd voor de gymopleiding en heb het toen in 1 keer gekregen.

Ja volgens mij is het hard gegaan. Ik heb ze een tijdje geleden gepast maar ze stonden mij niet leuk jammer genoeg. Misschien is dat een troost :sweat_smile:

Vandaag weer de hele dag in mn klas geruimd en gewerkt. Ik ben al een heel eind. En mn leeshoekje is af :hugs: Gaat zo leuk worden :smile:

@En_17_Anderen Gefeliciteerd :tada::tada:

5 likes

of gewoon de politie bellen?

3 likes

Heb wel PDB gedaan maar niet bij LOI

Ik heb hier vanmiddag even naar gekeken in de AH en ik denk inderdaad dat hij dit gewoon kan eten :smiley: Zal maar eens een bakje gaan halen.

Vanavond full moon party!! Ben benieuwd

7 likes

Ik ga echt slecht op emotionele dingen haha. Ben ik een livevideo van de vierdaagse aan het kijken van 16.55-17.05 en het is zo zielig die mensen die te laat binnen zullen komen. Lig hier echt als een propje met tranen in m’n ogen op bed :joy:

11 likes

Ja ik! Ben blij dat ik het gedaan heb :slight_smile:

1 like