@Eddie Arid Heights, in de blauwe kolom.
Hahaha ik moest hardop lachen hierdoor
Zalando afprijzingen zijn soms zo bizar. Dan 1% korting dan weer 40% en dan weer 60%. Alsof er achter de schermen steeds aan een dronkaard gevraagd wordt om een random kortingspercentage aan te klikken. “Doe maar wat leuks of zo.” Maar alles zal wel worden afgestemd op de voorraad.
Vind het echt jammer dat ik geen vriezer heb
Ik wil alle ijsjes
Ik kocht 1 van mijn favo koekjes. Label gecheckt voor de zekerheid en ook dat klopte. Hap ik er net in, zijn het toch anderen die een stuk minder lekker zijn en klopt het label gewoon niet.
Nog een week en dan op vakantie!!
Ik heb helemaal geen vliegangst oid maar altijd als ik in het vliegtuig stap beoordeel ik de andere mensen even, om te zien of ze me chill lijken om in een ‘lost’ achtige situatie te komen. Te veel series gekeken
Mijn baas vroeg net in een gezellig pauzegesprek met collega’s of ik een zwangerschap in de planning heb. Ik zei van niet, nog lang niet, maar ondertussen blijft mijn ongesteldheid vooralsnog uit (en zou ik dolgelukkig zijn, mocht het goed nieuws zijn)
Achteraf dacht ik trouwens; ik had die vent met de grond gelijk moeten maken om die vraag, maar goed. Dat was te laat.
Heb je het al lang? Door dit weer word ik ook wel loom en slaperig, zeker als je niet goed kunt slapen.
Hahahah ja die. Ik ging ook stiekem wat sneller lopen. Zo van kijk eens 50 km maar ben nog lang niet moe hoor.
Ik heb zometeen met mijn mentorklas een barbecue bij een leerling thuis en ik ben super zenuwachtig? Nog nooit zoiets gedaan en voel me echt een beetje onzeker haha… begint om 17.00 uur dus nog eventjes wachten
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat meisjes/vrouwen (zeg 20+) in bikini/badpak in kleermakerszit kunnen zitten zonder dat je iets ziet.
Bij mij kijk je dan óf naar binnen, óf je ziet stoppeltjes/stekeltjes langs mijn broekje. Zelfs als ik net geschoren heb. Hoe doen die meisjes/vrouwen dat?!
Wat idioot zeg dat daar gewoon naar gevraagd wordt. Echt onbeschoft
Hahahaha misschien moet je een tshirt maken met " ik heb net keihard gerent hoooor!"
Dag 2 van de-activatie van Facebook: de afkickverschijnselen worden minder en heb nog geen 1x Facebook ingetikt in de zoekbalk #progressie
Ben wel heel benieuwd hoeveel felicitaties ik krijg op mijn verjaardag (in augustus) haha. Denk een stuk minder dan eerst.
Oké tip voor iedereen die bang is om te slapen alleen of er superlang over doet om in slaap te komen: download/speel af op spotify zon regengeluiden playlist of whitenoise op je iPhone. Dan stel je je iPhone in via Klok > Timer > de tijd instellen, ik doe meestal 40 minuten > Als timer stopt selecteer je dan ‘stoppen met afspelen’.
Heerlijk rustig in slaap vallen en dan is het niet helemaal stil, en als ik de regengeluiden afspeel heb ik op een of andere manier minder last van de hitte (mentaal).
Heel de trein is leeg, maar ga maar naast mij zitten hoor.
Gefeliciteerd!
Ik vind dit weer echt fantastisch. Heb een mini mini action zwembad in de tuin, een hangmat en een blender waar ik de hele dag sapjes en gazpacho mee maak. Ga de rest van de week elke dag (op donderdag na) met vrienden naar zee/meer/park, yesssssssssss. En heb na mijn sollicitatie-kleding-crisis van afgelopen week besloten dat ik wat meer zakelijke kleding moet, dus zojuist hele mooie kleren besteld.
Goed gedaan! Hoop dat hij/zij iets voor je kan doen.