Wat je even kwijt wilt #2

vind het nog steeds stom dat je in nl, wanneer je stewardess wil worden, je geen zichtbare piercings en tattoo’s mag hebben. Is gewoon jammer.

Net alle boodschappen voor volgende week gehaald, wat best een bevalling was met 26 graden en een kapotte airco in de auto. En dan thuis bedenken dat ik een paar cruciale dingen ben vergeten :sob: Ik haat dit

1 like

Ja, ik heb een tussenjaar en ga dan waarschijnlijk werken. Daarna ga ik (mits ik een toelatingstoets haal) doorstuderen! :stuck_out_tongue: Had jij dat btw ook toen je was afgestudeerd of was je juist blij dat je er klaar mee was?

Zitten ellegirls als channing, joomaloon, dolfijnhond, ellegirltalk etc. hier eigenlijk nog?

1 like

Dolfijnhond is @anon78346544 dacht ik

2 likes

Heb zometeen een bbq bij mijn nieuwe werk (terwijl ik er pas volgende maand begin) en ken niemand nog echt goed en vind het spannend haha.

1 like

Jomaloon en dolfinnhond zitten hier onder een andere naam. Channing zit denk ik op wtf omdat zij dat forum met een groepje heeft gemaakt.

3 likes

Is ook spannend! Succes alvast :wink:

Pizza it is! Thanks ladies

1 like

WAT
Ik heb dus net een bleekvlek gekregen op mijn wedgie en ik wil nu een nieuwe van die kopen maar die hele soort gaat er dus uit? Op de levi’s site staan er nog wel 5 ofzo waarvan een paar in de aanbieding, misschien nog een tip voor je. Het is echt mijn lievelings van levi’s.

Ze maken overigens ook de 501 nu in skinny en die is meer gewoon recht, absoluut niet skinny. Bij mij zat die alleen lang niet zo goed als de wedgie. Dit breekt mijn hart. :broken_heart:

Hahahaha ik vind die frietsaus dus niet te eten
Ik neem anders altijd ketchup mmm
En mayo is wel lekker!!! :mad:

1 like

Lief! Dankjewel!

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt want ik heb wel wat persoonlijke dingen van je gelezen, maar als ik naar een meeting zou gaan (wat ik niet ga doen want pussy en introvert enzo) zou dat niet het eerste zijn wat ik denk als ik je zou ontmoeten. Ik zou het wel weten, maar je er verder niet op veroordelen ofzo. Ik denk dat dit voor de meesten hier zou gelden.

5 likes

Nee. Maar sinds ik toegang heb tot het internet deel ik al teveel over mijzelf en meet ik ook gewoon mensen. Het boeit me weinig haha. Enige wat ik hier niet steeds zou posten is mijn woonplaats of foto.

2 likes

Oh wow! Ik wist niet dat er ook een slim versie bestond! Nu wil ik die eigenlijk ook maar die is er dus niet meer, nou stom😢

Pff dit is ook gewoon geen grap. :rofl: Ik zit gewoon al op fora sinds ik internet heb (cosmogirl) en sindsdien meet ik ook allemaal random internet lui haha, hou ik toch al mooi bijna 14 jaar vol zo.

1 like

Ja fijn, gewoon ouderwets met een postzegel zodat je ook niet kan zien dat ik het gelezen hebt. Scheelt weer stress dat ik direct moet antwoorden.

Vroeger was alles beter.

Ik zit nu in de trein en het is zooo benauwd en warm, ik heb echt het gevoel alsof ik moeilijk kan ademen zelfs. Het is ook niet eens zo druk dus daar ligt het niet aan. Irritant dit
Edit: klagen helpt, de airco is aangezet :clap:

1 like

Ik heb een interne crisis. Ik woon dus tegenwoordig een gedeelte van het jaar samen met mijn vriend op een waddeneiland en nu laadt de boot natuurlijk de hele dag door Duitsers af op het eiland. En nu is het vet ongemakkelijk als er Duits tegen me wordt gepraat want ik kan het niet echt spreken (wel verstaan), maar Engels terugpraten voelt ook gek. Dus nu ben ik gewoon al 3 keer weggelopen zonder ook maar iets te zeggen hahaha.

4 likes

Shit, duim voor me, ik heb net een HELE grote bestelling bijna helemaal retour gestuurd :frowning:
Bedankt voor de waarschuwing iig!

1 like