Ik heb voor de 2e keer n m’n leven m’n haar zelf geverfd, deed het wel eens met John frienda foam color trouwens. Maar je ziet nauwelijks verschil hahaha. Maarja waren 2 pakjes voor 6 euro dus.
Pfff ik heb een 5 gehaald voor m’n laatste tentamen dit is echt een pak van m’n hart. Ik ga dus morgen en vrijdag een tentamen herkansen en ik hoef er eigenlijk maar eentje te doen nu en dan hoef ik ook maar 0.5 hoger te halen ofzo en voor het tentamen dat ik morgen heb had ik al een 5.5 zonder te leren gehaald en ik heb nu wel echt goed geleerd dus ik ga voor de 7 en die ander moet ik makkelijk hoger kunnen halen want ik had een black out en een 4.5
ALL WILL BE WELL
haha ja klopt!
En hmm ik heb een beetje gemengde gevoelens. Ik twijfel nog of ik 'm ga houden eerlijk gezegd. Ik heb helaas wel wat bijwerkingen, waarvan pijn bij seks de vervelendste is. Verder is m’n menstruatiepijn wel minder, maar ik menstrueer wel nog. Ik vind het ook fijn dat ik hier mentaal niet echt wat van lijk te merken, wat ik wel had bij de nuvaring en de pil (in het begin misschien met spiraaljte wel wat last van gehad, maar het viel dan in elk geval mee). Ik heb na het zetten wel behoorlijk lang regelmatig kramp en stekende pijn gehad en ben ook daarvoor nog naar de gynaecoloog geweest toen ik 'm 2,5 maand-3 maanden oid had voor een echo, maar daar was niks bijzonders te zien.
een vriendin van me kreeg gisteren opeens geld terug van haar retournering uit april oid, dus het komt wel maar duurde dus lang
Ik loop nu al in mijn pyjama rond. Niemand die er last van heeft en als ze dat wel hebben, doen ze hun ogen maar gewoon dicht. I don’t care, te moe voor.
Ja dit is wat me dus ook zo verbaasde! Zou zelf nooit in een ander land random Nederlands gaan praten in ieder geval haha.
En ik heb zin in cola haha
Haha, ja, dat ging hier niet Mijn werk in pyjama doen is zo gek (helaas). Ben normaal niet zo van de pyjama’s overdag, maar geen zin om in de kast andere kleding te zoeken voor vanavond.
Die zijn ook het lekkerst! Of rechtstreeks bij de teler
Vind dit echt een heel lieve reactie.
Wtf is een wedgie?
Een wedgie (ook bekend als een knelbroek of broek-in-reet) ontstaat wanneer het ondergoed van een persoon met geweld omhoog wordt getrokken en in de naad van de billen geklemd wordt. Een knelbroek wordt meestal gegeven door pestkoppen om hun doelwit te vernederen, of als grap tussen vrienden.
Ik zit in de trein op een plek met 4 zitjes. En ik kwam als laatste daar zitten en toen had een chick schuin tegen over die plek haar blote voet op de stoel waar ik wilde zitten. En toen ging ik daar wel gewoon zitten, maar ze haalt haar voet niet weg?? Nu ligt haar blote voet tussen mij en een ander meisje in. Echt huilen zo vies vind ik dit. Daarbij komt dat ze zit te bellen en ik haar gesprek kan volgen door mijn noise canceling koptelefoon heen (ik dacht oprecht dat dat onmogelijk was). Ik heb haar al meerdere keren indringend aangekeken zo van chick doe is normaal maar ze kijkt me gewoon aan alsof er niks aan de hand is. Maar ik vertik het echt om weg te gaan want er is nergens anders plek. Ik snap sommige mensen echt niet, zo aso gewoon.
Ik wil boodschappen doen maar zit nog in een skypecall. DUURT LANG IK HEB HONGER
Ik zou gewoon ff vragen of ze haar voet wil weghalen haha. Wrs is het vanuit haar ook principe ofzo (niet dat ik dat normaal vind, maar je hebt van die aso mensen die zo denken)
Mijn vriend is van de hotelkamer af en moest de sleutelpas meenemen zodat ik zometeen niet op hoefde te staan om de deur te openen. En nu laadt m’n telefoon ook niet op terwijl ik maar 3% heb en ik ben ook nog eens te lui om de 2e pas te pakken en helemaal 4 meter te lopen om dat ding erin te steken. Wat een ellende
Ja had ik eigenlijk moeten doen maar ik durf dat soort dingen echt niet te zeggen haha. Er kwamen plekken vrij dus ben verderop gaan zitten en dat meisje naast me ook haha.
Thanks! Heb de laatste 1,5 maand 3 pakketjes teruggedaan en die zijn op 1 na wel verwerkt.
Hier ben ik het zo mee eens.
Woon zelf in een redelijk toeristisch stadje. En het wemelt hier nu van de Duitsers. Maar ze doen geen en geen moeite!!
Ik antwoord dan ook in het nederlands.
Wissen sie wo die kino is?
Wat? De bioscoop? Ja hoor die is rechtdoor. Net over het spoor. Succes!
Whahaha die kop
Jaren geleden werkte ik in een restaurant. Daar kwam een Duits gezin eten en zij hadden een woordenboek mee. Zo leuk! Deden echt moeite!
Ik vind dat ook moeilijk hoor om er iets van te zeggen. Maar nu heeft zij wel een soort van gewonnen?