Wat je even kwijt wilt #2

Die vind ik ook heel lekker haha, was ik ff vergeten!

1 like

Ik ben m’n iPhone vergeten bij m’n ouders en nu moet ik die weer ophalen, maar uiteraard heb ik daar echt geen zin meer in.

27,5 graden in m’n woonkamer. Maak me af jongens, de warmte kan niet weg :frowning:



Houden of niet jongens? Zijn wel 100 euro

17 likes

Iemand die wel eens in Valencia is geweest en mij kan vertellen of daar Ubers rijden?

Ik vind het wel chill eigenlijk dat er topicdelen zijn nu.

Voel je je al beter?

Ik had contact met een bedrijf mbt een vacature. Nu vroegen ze naar mijn sollicitatie en mailde ik terug dat ik m uiterlijk vanavond zou versturen. Maar ik heb 0 inspiratie, en het is een hele toffe functie dus moet ook echt ff mn best doen. Help.

Op dit moment voel ik wel mij wel oké :slight_smile: Zit nu ook weer voor het eerst achter mijn pc. Vanavond goed slapen en dan hopelijk morgen weer beter. Ben er echt zo klaar mee.

Lief dat je vraagt. :heart: (En de rest ook trouwens maar ik zat mobiel en voelde me niet lekker)

2 likes

Fijn om te horen dat het wat beter gaat! Hopelijk morgen helemaal beter!

1 like

Lopen ze ook lekker?

Ik vind ze in ieder geval heel erg mooi!

1 like

Jaaa ze lopen echt heerlijk!!! Ik heb nog helemaal geen hakken in mn bezit omdat ik er simpelweg niet op kan lopen maar deze zitten zo lekker! Kan er ook goed op lopen. Ik twijfel omdat ik ze vrij duur vind. Thanks voor je mening!

1 like

Wat is er gebeurd?

Ubers weet ik niet. Maar taxis zijn super cheap en rijden overal. Ik heb toen ik ging alleen maar in de taxi gezeten haha.

1 like

Het waait ook echt voor geen hol hier vandaag en gisteren ook al niet. Dat warme weer vind ik megaprima als het maar waait. Afgelopen weekend was HEEEERLAAAAK

Ik heb een hotel met alleen een binnenzwembad en er stond centraal gelegen tussen stad en strand maar blijkbaar is beide 20-30 min wandelen en in 35 graden op vakantie ga ik dat NIET DOEN!!! haha nu heb ik geen zin
Ik kan niet veel vinden over het ov (behalve dat er een bushalte tegenover zit) maar als taxis cheap zijn komt het wel goed

Ik zat in het nieuwe gedeelte en we hebben niet meer dan 6 euro ofzo voor de taxi betaald. Ov was er idd niet veel. En loop afstanden zijn best ver. Tenzij je in het oude gedeelte door de straatjes loopt.

Oh btw Marina Beach club is leuk!

1 like

Zijn veel metro’s ook! Die vond ik best netjes, hoewel wij toen alles wel met de fiets deden: grafzakkenver naar het strand maar dan lig je er wel voldaan hahahahaha

1 like

Ja kan fietsen huren bij het hotel en dan is het 10 minuten fietsen - wel oke maar ook kut in die hitte … slecht voorbereid :cry:
@anon39978576 ik zit volgens mij in het oude gedeelte, naast het stadspark

Maar gelukkig taxis, we zijn met drie dus als het een tientje enkel kost is het prima te doen

1 like

Hahaha wij waren ook met 3 toevallig!
Veel plezier.

Nee naast stadspark (die lange straat toch ?) Is nieuwe gedeelte. Daar zaten wij ook.