Thankyou, super lief!! Het ging best ok, maar t kon veel beter
Ik vind het alijd zo jammer dat ik niet spontaan ben
Omg wil je met mij op reis??? Volgens mij heb ik dat al eerder gevraagd. Zullen we naar barca??
Hahah door die post “ik ben niet spontaan” en die post over barcelona?
Hahahah Ja, maar dat is heel anders. Ik bedoelde spontaan in hoe ik in het echt over kom. Dat zit hem in praten, houding etc. Ik ben wat terughoudender, verlegen en rustig. Snap je het, of heb je nog meer uitleg nodig?
Nouja mensen die mijn in t echt hebben gezien, hebben er wat beter beeld bij
Zo droog dit (maar wel waar)
Ik reed net naar huis over de snelweg en ik hoorde vlak achter me echt een heel hard geluid. Ik dacht dat iemand me had geraakt, zo dichtbij klonk het (ik rijd een cabrio en mn dak was open dus het klonk extra hard). Toen ik in mn achteruitkijkspiegel keek zag ik een auto in de lucht die echt een paar keer tolde in de lucht en toen met het voorraam beneden op het asfalt viel . Terwijl het gebeurde reed ik nog en ik had geen idee wtf er aan de hand was, was ook aan de telefoon. Ik gillen, auto aan de kant gezet, gezegd dat ik oké was en gelijk 112 gebeld. Ik was te ver om terug te gaan maar het was ineens echt helemaal leeg en stil. Ik dacht echt dat die man/vrouw in die auto dood was of minstens zwaar gewond. Dus ik twijfelde wat ik zou doen maar ben toch maar doorgereden (hulpdiensten kwamen er ook al aan). Nou uiteindelijk blijkt dat een vrachtwagen van baan gewisseld was en die auto daar nog reed (maar denk dat die auto ook hard gereden moet hebben). De inzittende kon gewoon met de bergwagen mee gelukkig. Ik was zo bang dat hij/zij dood was. Ik heb echt nog nooit zoiets heftigs gezien. Die auto in de lucht
Ja ik vond het echt heftig! Ben echt blij dat het dus mee is gevallen en niemand is overleden. En ook heel blij dat ik niet tien meter terug reed want dan was die auto op me geland.
Nee het houdt niks tegen ofzo, maar ik denk dat ik een leuker persoon zou zijn/leuker over zou komen als ik spontaan zou zijn.
@monkeyslut ja ik ben oké. Ik was wel ff trillerig maar inmiddels echt bijgekomen. Ben ook heel erg opgelucht dat iedereen oké is.
Ik heb 3 weken geleden mijn knie gestoten (of eigenlijk iets daaronder). Het werd een bult en daarna een gigantische blauwe plek. Die zijn nu allebei een week weg maar ik heb nog wel pijn. Ik weet niet of dit normaal is en ik moet even afwachten of toch maar naar moet laten kijken.
Ik zit in een restaurant zonder contant geld, mét een pinstoring dus word nu gegijzeld
Jeetje, dat is heftig
Dat wordt afwassen
Gelukkig ben je oké! En kon je gewoon je hoofd koel houden en doorrijden. Lijkt me heel naar om te zien. Is ook echt iets waar ik bang voor ben met vrachtwagens.
En nog in een Cabrio ook.
Ah thankyou!!
Oke kleine update ben gisteren naar de dierenarts geweest blabla. Ze eet en drinkt weer wat beter dus als alles van binnen goed is ziet het er goed uit voor nu. Maar ik besefte me opeens hoeveel ik van dat kleine beestje hou, wow❤️.